Echt wel!quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:07 schreef sbientje het volgende:
zie, die angela, diekan echt niet zingen!
EN DIE HEB IK DUS GEMISTquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:07 schreef Natalie het volgende:
Tot nu toe vind ik Roan de beste van vandaag
Michael Jacksonquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
EN DIE HEB IK DUS GEMIST
(Wat zong hij?)
dat zou ik dan weer niet weten, maar (met name) Nathalie van Whatever hoor ik al een paar weken naam-grappen maken... (en daar vervolgens steeds zelf keihard om lachenquote:
i'm with youquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:10 schreef N.icka het volgende:
Je gaat toch niets iets van Madonna doen? Die kan zelf niet eens zingen
nou steeds als ze gaat zingen, schrik ik! klinkt iedere keer zo hoorquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt wel!
Dit kwam er een beetje pauwerig uit, maar het is verdorie de enige Dolly Dot die écht kan zingen!
Eens.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:11 schreef Dakota het volgende:
ze blijven dansen als horken
Maar wel irritant oud, versleten en vies.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:11 schreef Karina het volgende:
Madonna is niet 60 doos.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:12 schreef Wolve000 het volgende:
Ze zijn te hard aan het nadenken over hun moves, en vergeten leuk en enthousiast te zingen...
Dit is geen auditieronde meer toch?quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:12 schreef Greys het volgende:
Het begint als een 6e klas lagere school act![]()
En dat 'vette dansen' van ze is af en toe een zwaar ingestudeerd rondje draaien.
Ze mogen d'r uit van mij.
Oh God... dan zet ik de tv uit, hoorquote:Op vrijdag 17 april 2009 @ 21:12 schreef Anonymousz het volgende:
Luigiano gaat Britney Spears - I am Slave 4 you zingen
Denk 't ookquote:Op vrijdag 17 april 2009 @ 21:13 schreef sbientje het volgende:
nou daar komt een hoop commentaar aan
en jij hebt slechte ogen of smaakquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:12 schreef ArchibaldTheWise het volgende:
Good lord, Eva has great sex appeal
Van mij hadden ze er tig weken geleden al uit gemogen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:12 schreef Greys het volgende:
Het begint als een 6e klas lagere school act![]()
En dat 'vette dansen' van ze is af en toe een zwaar ingestudeerd rondje draaien.
Ze mogen d'r uit van mij.
No wayquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:12 schreef Anonymousz het volgende:
Luigiano gaat Britney Spears - I am Slave 4 you zingen
Ik bedoelde eva xD die natalie vind ik maar nietsquote:
Nee, idd.quote:Op vrijdag 17 april 2009 @ 21:14 schreef Karina het volgende:
Helemaal verkeerd gekozen dat nummer. Het klonk voor geen meter.
Stacey was wel eerlijk bij Jamalquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:15 schreef motorbloempje het volgende:
dat gezeur de hele tijd van die partijdige juryleden over hun eigen groepen vind ik echt stom
Walgelijk is het!quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:17 schreef Wolve000 het volgende:
Volgend jaar mogen ze de kandidaten wel weer rouleren over de juryleden. Het is echt walgelijk hoe de jury altijd maar weer positief is over een eigen kandidaat, terwijl het gewoon vals was en ook nog eens slecht neergezet..
Was toch ook zo bij jenniferquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:16 schreef N.icka het volgende:
Eigenlijk best kut , lig je er zo uit omdat je coach je een debiel nummer laat zingen waar je niet eens achter staat
Ik vind die laatste (iets met Amy?quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:16 schreef Dakota het volgende:
I am Slave 4 you is anders hot
het enige toffe nummer van britnul
'Wanna be starting something' oid.quote:Op vrijdag 17 april 2009 @ 21:17 schreef Jojoortje het volgende:
Welk nummer zong Roan nou van M. Jackson?
Ze presenteert een programma n00bquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:17 schreef dronkeykong het volgende:
Manon Thomas![]()
Heeft ze weer geld nodig?
Die presenteert dagelijks een programma en dit was daar reclame voor?quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:17 schreef dronkeykong het volgende:
Manon Thomas![]()
Heeft ze weer geld nodig?
Ik zie haar geen sexy nummer doen. Dus ben wel benieuwd welke ze dan gaat zingenquote:
Wat jij wilquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Hey geilerd, wat ga je voor me zingen vanavond?
En dan nog zullen ze hun eigen kandidaten niet afvallen. Oftewel: het maakt niet uit. Een onafhankelijke jury, dat maakt wél uit.quote:Volgend jaar mogen ze de kandidaten wel weer rouleren over de juryleden. Het is echt walgelijk hoe de jury altijd maar weer positief is over een eigen kandidaat, terwijl het gewoon vals was en ook nog eens slecht neergezet..
Als je 'm hoort dan herken je hem vast wel. Het is een herkenbaar deuntjequote:Op vrijdag 17 april 2009 @ 21:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Volgens mij het enige nummer dat ik niet ken van Michael
Manon moet gewoon weer gaan koken op tv, met die ouwe taart, maar die zal wel dood zijn inmiddels.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Die presenteert dagelijks een programma en dit was daar reclame voor?
En ze geven X-factor kaarten weg in dat programma. Wat is daar zo gek aan?
Nummer 1 hit van Thrillerquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:19 schreef Jojoortje het volgende:
Volgens mij het enige nummer dat ik niet ken van Michael
Sorry kneus. Net of ik nog tv kijk. Alleen dit staat aan dan gaat ie weer op de gedownloade films en seriesquote:
't Was een gokquote:Op vrijdag 17 april 2009 @ 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Klopt! Zo heet het nummer inderdaad!
Nouja, ze heeft wel een "sexy" outfit aan, dus het zal geen ballad wordenquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:19 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik zie haar geen sexy nummer doen. Dus ben wel benieuwd welke ze dan gaat zingen
Eigenlijk lijkt ze me meer iets voor Christina Aguilera's 'Mulan' ofzo.
Met een sexy nummer zal ze ook sexy moeten bewegen. En we weten hoe bewegelijk ze isquote:Op vrijdag 17 april 2009 @ 21:21 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nouja, ze heeft wel een "sexy" outfit aan, dus het zal geen ballad worden
Woei!quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:22 schreef ArchibaldTheWise het volgende:
Sascha: Laurens en wat vond je van je meisje?
Laurens: Jaa. ze vond het een meoilijk nummer blabla
Oeehlala
quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:20 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Sorry kneus. Net of ik nog tv kijk. Alleen dit staat aan dan gaat ie weer op de gedownloade films en series![]()
Da's op.quote:
ik vond die tweede of derde single (met dat clipje op die steiger) altijd zo leuk.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:19 schreef -Peach het volgende:
Ik vind toxic ook nog wel leuk van BS...
Hij ziet er ook uit als een wijf.quote:Op vrijdag 17 april 2009 @ 21:23 schreef Karina het volgende:
Sacha Visser praat echt als een wijf.
Not a girl, not yet a woman?quote:Op vrijdag 17 april 2009 @ 21:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik vond die tweede of derde single (met dat clipje op die steiger) altijd zo leuk.
die was een beetje á la Genie (?) in a bottle van Christina A. O
maar die zullen de 16-jarige wel niet kennen, want zijn uit '98 ofzo
Maar ze zijn leuk, dat is ook belangrijk. Madonna kan ook niet zingen. Vooral Eva heeft leuke oneliners en dat scoort ook. Het is een mix van alles denk ik.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:12 schreef Paul het volgende:
Wtf ik kijk soms stukjes xfactor maar dat deze meisjes er nog in zitten, dit is toch niet om aan te horen![]()
![]()
JAAAAAA KEN HEM TOCH WEL!!!quote:
Alleen is hij wel uitgekozen als mooiste man van nederland. Dus iedereen mag roepen wat hij wil, maar dat heeft hij toch mooi in de pocket.quote:
sometimes?quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik vond die tweede of derde single (met dat clipje op die steiger) altijd zo leuk.
die was een beetje á la Genie (?) in a bottle van Christina A. O
maar die zullen de 16-jarige wel niet kennen, want zijn uit '98 ofzo
zou wendy beter kunnen zingen hequote:Op vrijdag 17 april 2009 21:26 schreef Karina het volgende:
Hurt, die kleren passen er niet echt bij.
Zo NIET Hester en ik kan me niet voorstellen dat Hester zich hierin lekker voelt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:25 schreef scanman01 het volgende:
En proberen ze Hester met die kleding neer te zetten als sex symbool ofzoHoe dom kun je zijn.
DOE NORMAAL!!!!!!quote:
Doet Christina (helaas) ook.quote:Op vrijdag 17 april 2009 @ 21:27 schreef -Peach het volgende:
Bleh, schreeuwt wel erg.
Dat vind ik ook een leuk nummer van Britquote:
Ik ben niet verbaast of zo, maar ik ken hem verder niet, alleen van dancing with the stars of dansen op het ijs, weet het niet meer.quote:
Ja net zoals Angelina Jolie de mooiste vrouw ter wereld isquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alleen is hij wel uitgekozen als mooiste man van nederland. Dus iedereen mag roepen wat hij wil, maar dat heeft hij toch mooi in de pocket.
Ik vind 'Oops' ook nog steeds een geweldig nummerquote:Op vrijdag 17 april 2009 @ 21:27 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dat vind ik ook een leuk nummer van Brit
Echt?quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alleen is hij wel uitgekozen als mooiste man van nederland. Dus iedereen mag roepen wat hij wil, maar dat heeft hij toch mooi in de pocket.
Ik ook, maar dat vertel ik niemandquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:28 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik vind 'Oops' ook nog steeds een geweldig nummer
nee die niet, die was van veul later (volgens mij)quote:
Wat een coming out dan vanavondquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat vertel ik niemand
je vergeet emotieloosquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:29 schreef Greys het volgende:
Wat een wanstaltige outfit.
En wat valsssssssssssss
Dat dus.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:29 schreef Greys het volgende:
Wat een wanstaltige outfit.
En wat valsssssssssssss
In het begin veel valse noten, later wat minder, maar toch, niet goed.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:30 schreef Natalie het volgende:
Ze begon vals, maar daarna werd ze wel beter, vind ik
No wai!quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:30 schreef motorbloempje het volgende:
ZE BEWOOG HAAR ARM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
In het midden zat echt een KEI-valse!quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:30 schreef Natalie het volgende:
Ze begon vals, maar daarna werd ze wel beter, vind ik
quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:30 schreef motorbloempje het volgende:
Dat dus.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:30 schreef Starlie het volgende:
Rachel had dit nr. denk ik beter kunnen zingen...
Ik snap er écht niets vanquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:30 schreef scanman01 het volgende:
Gaat de jury nou zeggen dat dit goed was???????
BELACHELIJK!
Al weken, maar ik ben te luiquote:Op vrijdag 17 april 2009 @ 21:31 schreef dronkeykong het volgende:
Volgens mij moeten wij onze oren laten uitspuiten
wauwquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:30 schreef motorbloempje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |