In elk geval heeft hij dat beter onder de knie dan Laurensquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:45 schreef Wolve000 het volgende:
Hij houd het alleen niet vol om vrolijk te blijven kijken...
quote:
schenk jij 's wat thee in, babequote:Op vrijdag 17 april 2009 20:46 schreef Wolve000 het volgende:
Zo, ik was wel even toe aan reclame... we zaten alweer zolang aan één stuk te kijken!
Met z'n allen, met zi'n ahallenquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hier stond je dan vanavond.. het was wel spannend, maar toch ook fijn...![]()
Stond al klaar!!!quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
schenk jij 's wat thee in, babe![]()
Hij had de Soundmix show er mee kunnen winnen in elk gevalquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hier stond je dan vanavond.. het was wel spannend, maar toch ook fijn...![]()
Moet je poepen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:47 schreef Anonymousz het volgende:
kak*kak*kak
dansen? die spastische bewegingen? ?quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
Beste optreden van X Factor tot dusver. Veel beter dan Lisa bijvoorbeeld, die kan niet dansen en Roan kan alles. Dus.
ROANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
Niet te harden he?!quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:46 schreef Wolve000 het volgende:
Zo, ik was wel even toe aan reclame... we zaten alweer zolang aan één stuk te kijken!
neequote:
Als dat spastisch is, dan dans ik als een kreupelequote:Op vrijdag 17 april 2009 20:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dansen? die spastische bewegingen? ?
Ze deed Roan z'n sprong van vorige week thuis na en toen zei ze *krak*.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:48 schreef eleusis het volgende:
Ik loop ff achter vanwege HDD recorder, maar waarom heeft Wendy 1 schoen en 1 laars aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |