quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:17 schreef Szura het volgende:
Studenten liggen tot half 11 of later in bed en bouwvakkers beginnen om 8 uur dus HOAX
HBO'ers. Echte studenten gaan door tot 8.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Studenten komen rond 5 uur terug van het stappen en wekken mij.
Wat een bagger, het verhaal klopt ook van geen kant.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:26 schreef Gamer_V het volgende:
Verkapte lemming op Ja, ik ben een lul zonder gevoelens. Maar toch.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:50 schreef Beelzebub85 het volgende:
Had je dan maar gestudeerd, als je nog niets eens fatsoenlijk iets kan sorteren.
Pallets?
Damn wat is dat grappigquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vind je het serieus grappig dat iemand een lemming niet snapt?
Dan ben ik het volkomen eens met klacht!quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Studenten komen rond 5 uur terug van het stappen en wekken mij.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:03 schreef laahdidah het volgende:
Studenten hebben doorgaans een studielast van veertig uur per week
Een studielast van 40 uurquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:03 schreef laahdidah het volgende:
Studenten hebben doorgaans een studielast van veertig uur per week en daarnaast nog werk.
Het is wel erg makkelijk negatief te doen over iets waar je geen ervaring mee hebt.
Verder erg naar voor je.
studenten (ik neem aan doelend op universitair onderwijs) hebben standaard een studielast van 40 uur per week. 20 zou de uitzondering zijn, heb ik in ieder geval nog nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Een studielast van 40 uur. Maak er maar 20 van, uitzonderingen daargelaten.
Jij hebt geen universitaire opleiding gedaan ?quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:15 schreef laahdidah het volgende:
[..]
studenten (ik neem aan doelend op universitair onderwijs) hebben standaard een studielast van 40 uur per week. 20 zou de uitzondering zijn, heb ik in ieder geval nog nooit van gehoord.
wel dus.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:43 schreef Seam het volgende:
[..]
Jij hebt geen universitaire opleiding gedaan ?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[...]
Vervolgens ga ik met mijn broodtrommel onder de snelbinders, wind tegen en in de stromende regen richting de bouw. Hele dag wat dingen gesorteerd, wat ik heerlijk vind voor het weekend. Word ik ineens net voor ik kan uitklokken opgeroepen. Blijkt dat ik niet goed gesorteerd heb en er dus per direct uit lig!
quote:Gadverdamme, wat een kutgoevoel.
Alfa-"studies"quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:15 schreef laahdidah het volgende:
[..]
studenten (ik neem aan doelend op universitair onderwijs) hebben standaard een studielast van 40 uur per week. 20 zou de uitzondering zijn, heb ik in ieder geval nog nooit van gehoord.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |