Idd. Altijd zo kromme gedachte van die P&O'ers, ja we zeggen het voor het weekend, kan het rustig bezinken en blablabla. Zeg het dan gewoon op maandag mannn, net of diegene sowieso terug wilt komen.quote:
zeg je tegen je werknemer: morgen om twee uur heb ik voor jou een afspraak gemaakt met ontslagmedewerker..quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:04 schreef Opperkwal het volgende:
Zou daar brood mee te verdienen zijn, mensen ontslaan, ik bedoel als freelancer. Ik zou het wel willen doen.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:02 schreef static het volgende:
meerdere hints en waarschuwingen gegeven, hij snapt het gewoon niet en zijn performance is onder de maat.
Ik heb het twee keer moeten doen. Ondanks de functioneringsgesprekken en het 'nu moet er echt aantoonbaar positief verschil komen in je functioneren anders laat je ons geen andere keuze' wilde in beide keren het kwartje niet vallen. En ja, tuurlijk ben je er dan ''mooi vanaf'' en ja it comes with the job, maar toch blijft het een kutgevoel. Vind ik dan.quote:
Zou het ook kut vinden, maar dat spreekt in je voordeel, ik ken er genoeg die zonder blikken of blozen mensen ontslaan.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik heb het twee keer moeten doen. Ondanks de functioneringsgesprekken en het 'nu moet er echt aantoonbaar positief verschil komen in je functioneren anders laat je ons geen andere keuze' wilde in beide keren het kwartje niet vallen. En ja, tuurlijk ben je er dan ''mooi vanaf'' en ja it comes with the job, maar toch blijft het een kutgevoel. Vind ik dan.
dus jij bent wel 2 keer zo erg als tsquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik heb het twee keer moeten doen. Ondanks de functioneringsgesprekken en het 'nu moet er echt aantoonbaar positief verschil komen in je functioneren anders laat je ons geen andere keuze' wilde in beide keren het kwartje niet vallen. En ja, tuurlijk ben je er dan ''mooi vanaf'' en ja it comes with the job, maar toch blijft het een kutgevoel. Vind ik dan.
Dus ben je toch geen lul zonder gevoelens.quote:
of je leest de OP wat beterquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:15 schreef genakt het volgende:
[..]
dus jij bent wel 2 keer zo erg als ts
quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:02 schreef static het volgende:
Heb vandaag iemand moeten ontslaan, aardige kerel, ergens midden 40, heeft familie, kinderen, etc.
Was compleet voorbereid naar mijn gevoel - al eerder gedaan - maar dan komt het moment. Hij zit tegenover je, meerdere hints en waarschuwingen gegeven, hij snapt het gewoon niet en zijn performance is onder de maat.
Gadverdamme, wat een kutgoevoel.
Uit ervaring: ja, daar kan je je brood mee verdienen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:04 schreef Opperkwal het volgende:
Zou daar brood mee te verdienen zijn, mensen ontslaan, ik bedoel als freelancer. Ik zou het wel willen doen.
TS weet zelf heel erg goed waar hij zijn topic heeft geopend. Als TS het topic naar R&P wil weet hij ook hoe hij dat kan regelen. Vooralsnog wil hij het met voor zijn moverende redenen duidelijk hier.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Schopje R&P? Of is dat slecht voor het "image" van de TS?
sorryquote:
Zo is het ook. Mensen die niet presteren worden weggepromoveerd, en mensen die zich het zweet uit de naad werken worden op straat gegooid.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:22 schreef glasbak het volgende:
Wees blij dat hij daadwerkelijk mensen ontslaat die niet aan de eisen voldoen. Bij ons geven ze mensen die eigenlijk weggetrapt zouden moeten worden een vast contract
Nu zitten we nog met zo'n jan doedel waar we geen zak aan hebben
Daar is een goeie franse film over gemaakt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:04 schreef Opperkwal het volgende:
Beter nu als voor de Kerst of tijdens zijn verjaardagquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:02 schreef Sebasser het volgende:
Volgende keer maar weer gewoon via SMS he.
Wat deed hij fout? Werd hij ouder? Had hij knieen? Lurkte hij aan een sigaret? Reed hij Suzuki?quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:02 schreef static het volgende:
Heb vandaag iemand moeten ontslaan, aardige kerel, ergens midden 40, heeft familie, kinderen, etc.
Was compleet voorbereid naar mijn gevoel - al eerder gedaan - maar dan komt het moment. Hij zit tegenover je, meerdere hints en waarschuwingen gegeven, hij snapt het gewoon niet en zijn performance is onder de maat.
Gadverdamme, wat een kutgoevoel.
Maakt niet uit, TS is de volgende die eruit vliegt, alleen weet hij het nog nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:08 schreef genakt het volgende:
ik vind dat we ts moeten bannen totdat zij ex collega een nieuwe baan heeft
weet je eens hoe het voelt rotzak
Wat een sukkel. Zag het zeker al helemaal voor zich, zonder noemenswaardige inzet zijn hele verdere carrière werkgevertjelief leegzuigen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:02 schreef static het volgende:
Hij zit tegenover je, meerdere hints en waarschuwingen gegeven, hij snapt het gewoon niet en zijn performance is onder de maat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |