Haha, kurk droog kon het knopje niet vinden.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:31 schreef bloodysunday het volgende:
Kon je het knopje "Invoeren" niet vinden ofzo?
Moest eerst even fappenquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:31 schreef bloodysunday het volgende:
Kon je het knopje "Invoeren" niet vinden ofzo?
Toch rustig hier. Ik had nog wel even de tijd kunnen nemen voor een goede TT + themaquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, kurk droog kon het knopje niet vinden.
Je moeder is een club uit Eindhoven?quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:41 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ben jij voor die club uit Eindhoven die zondag een paar kankerklappen krijgt?
Een je moedergrapje, hihi.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je moeder is een club uit Eindhoven?
Dat vond ik laatst ook dus ik zocht de baggersc kop weer op. Vond swarmakkhoer alleen niet zo leukquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:49 schreef Rosbief het volgende:
Waarom staat dat lelijke wijf met hangtieten rechtsboven nog in de OP eigenlijk?
Ja, jij gaat daar echt niet heen hequote:Op vrijdag 17 april 2009 18:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Neuh
Ga naar onze TieskeIn Amsterdam
Heb nog geen vervoer iddquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, jij gaat daar echt niet heen he.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:01 schreef Rosbief het volgende:
[..]
hihi
Wanneer mag ik je billetjes komen inzepen?
Zodra ik dat zelf niet meer kanquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:01 schreef Rosbief het volgende:
[..]
hihi
Wanneer mag ik je billetjes komen inzepen?
Niet lullen danquote:
Dan hoop ik dat je niet te oud wordt anders hoeft het voor mij niet meer.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zodra ik dat zelf niet meer kanals ik dood ben dus.
skullfuck schijnt best goed te doen zijn.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:07 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je niet te oud wordt anders hoeft het voor mij niet meer.
Neeee, ik ben zo moe. Lekker thuis chillen, dan kan ik er morgen wel tegenaanquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hee Allurehoe is het met jou, nog feestjes te vieren vanavond
?
Truequote:Op vrijdag 17 april 2009 19:10 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik maak jullie allemaal in op fifa 2005
Ik ben ook moequote:Op vrijdag 17 april 2009 19:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Neeee, ik ben zo moe. Lekker thuis chillen, dan kan ik er morgen wel tegenaan.
En jij dan?
HOI FAS.
fifa 2005 is duidelijk het vetste spel. Dat heb ik echt zoveel uur gespeeldquote:
Eerste dagen zijn goed te doen, als de putrefactie is toegeslagen pas ik.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:09 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
skullfuck schijnt best goed te doen zijn.
Bahquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:11 schreef Fascination het volgende:
Oh Rosbief ik denk niet dat je Bt wilt, want ze scheert zich.![]()
Er is toch vast wel een gezellige mooiboy tent vol turken en marrokanen die je niet aan mag kijken anders klappen ze die bitches?quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben ook moevannacht niet zo lang geslapen.. Ik ga vanavond lekker chillen met wat vrienden
en morgenavond ook, er is sowieso amper wat te doen in de binnenstad hier dus ik vind het wel prima lekker op de bank
!
En veel plezier alvast morgen!
Oja, jij woonde in zo'n hol waar niks te doen isquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben ook moevannacht niet zo lang geslapen.. Ik ga vanavond lekker chillen met wat vrienden
en morgenavond ook, er is sowieso amper wat te doen in de binnenstad hier dus ik vind het wel prima lekker op de bank
!
En veel plezier alvast morgen!
Hahahahaquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:11 schreef Fascination het volgende:
(Zoals elke vrouw
![]()
)
Hai Alluurtje.
Mij klappen ze niet hoorquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:13 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Er is toch vast wel een gezellige mooiboy tent vol turken en marrokanen die je niet aan mag kijken anders klappen ze die bitches?
Onzin, alleen lelijke vrouwen moeten zich scheren.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:11 schreef Fascination het volgende:
(Zoals elke vrouw
![]()
)
Hai Alluurtje.
Lastig he - en _quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:14 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Jij hebt best veel lastige tekentjes in je naam.
Je harst ook je oksels?quote:
Nee, dat nog net niet. Is wel een idee ja.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je harst ook je oksels?Oh en epileren natuurlijk.
Ja opzich wel, ware het niet dat het pijnlijk is, lijkt me.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, dat nog net niet. Is wel een idee ja.
Pijnlijk valt echt reuze mee. Je haartjes verdwijnen echt, en als ze terugkomen zijn ze veel dunnerquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja opzich wel, ware het niet dat het pijnlijk is, lijkt me.
Leuk onderwerp.![]()
Vet interessantquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Pijnlijk valt echt reuze mee. Je haartjes verdwijnen echt, en als ze terugkomen zijn ze veel dunner.
Heb ik ook niet, en nu?quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Borsthaar heb je niet, dus dan maar down under.
Tussen je billen.quote:
4 dagen, moet nog groeien he?quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit er haar op je anus?
Dat is best kut, daar krijg je anuspluis van. En soms blijft er ook zo'n stukje poep tussen zitten enzo.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit er haar op je anus?
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=elisha%20cuthbert&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wiquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:40 schreef Silentalarm het volgende:
en die van je ava mag dr wenkbrauwen wel eens scheren.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=elisha%20cuthbert&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
http://incredimazing.com/(...)/elisha_cuthbert.jpg
Hoe kan je nou iets veranderen aan perfectie?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:36 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga chillen heel hard soppen op Rickokun zijn foto's, en als ik klaarkom kreun ik zijn stem uit!ciaooo, fijne avond
!
Jawel, maar er gaat niks boven een 16 jarig kutje.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:13 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Kan je vriendin je niet voldoende bevredigen Bobby?
Geboortedatum 20-01-1982quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel, maar er gaat niks boven een 16 jarig kutje.
Scheelt maar 10 jaar hoor.quote:
U riep?quote:
Geestelijk niet.quote:
Ik kan ook nog steeds geen benzine rijdenquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:06 schreef Broekpaling het volgende:
Nog maar 3 keer laten afslaan. Koppelingsgevoel begint te komen.
Gas. Geven.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:08 schreef Marurk het volgende:
Ik kan ook nog steeds geen benzine rijden
Ja, als ik in de benzine rijd, geef ik altijd extra gas bij.quote:
Hoe kun jij nou 0 notes hebbenquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:14 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik post altijd normaal
Kijk maar naar mijn notes![]()
Licht gasgeven voordat je koppeling op laat komen, zodat de boel al ronddraait.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:12 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ja, als ik in de benzine rijd, geef ik altijd extra gas bij.
Maar de koppeling gaat nog niet goed en dan hoor je "VRRRRRrrrrrrroooooooooooeeeeeeeeem!!" ondanks dat dat ding dan geen meter verder komt.
Jij rijdt als een bejaarde dus?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:12 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ja, als ik in de benzine rijd, geef ik altijd extra gas bij.
Maar de koppeling gaat nog niet goed en dan hoor je "VRRRRRrrrrrrroooooooooooeeeeeeeeem!!" ondanks dat dat ding dan geen meter verder komt.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:08 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik kan ook nog steeds geen benzine rijden
quote:
Ik ben bezig dit kleine autotje onder controle te krijgen, daarna m'n eigen auto.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:20 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ja
Eenmaal in z'n twee gaat het allemaal lekker
Maar ik rijd ook bijna nooit in benzine
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ik had dat tafereel ook. Nu doe ik met die benzine eerst een dotje gas naar de 2500 toeren en laat dan de koppeling komen, als ie dan hapt nog meer gas en langzaaaaam de koppeling laten komen.![]()
Maargoed, dat ding is een 1000cctje.
Ik spam gewoon niet doelloos topics vol met wat letters of smilies wat als ik me verveelquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:20 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Je bent vast NSBer?
hihihihi grapje
Alleen heb ik het brullende wat jij beschrijft wat minder.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:22 schreef Marurk het volgende:
[..]
![]()
Ik zie het helemaal voor me.Moest lachen
Ja hoorquote:
Hahaha, meer van dit soort verhalen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:26 schreef Broekpaling het volgende:
En we stonden in het zand, krijg ik m er niet uit.![]()
![]()
![]()
13 keer laten afslaan.![]()
Toen maar op de need for speed manier, toeren maken en hatsee, kom maar met die koppeling.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Alleen heb ik het brullende wat jij beschrijft wat minder.
Gister reed ik weg alsof ik op een paard zat. Hobbelde als een achterlijke over dat krijspunt. Schaamde me dood.![]()
![]()
![]()
Toen maar op de need for speed manier, toeren maken en hatsee, kom maar met die koppeling.
in de 2 zettenquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gister reed ik weg alsof ik op een paard zat. Hobbelde als een achterlijke over dat krijspunt. Schaamde me dood.![]()
![]()
![]()
Een keer gehad dat ik kenkerhard moest remmen voor een malloot. Vergat de koppeling daarbij in te dauwen, dus dat ding afslaan natuurlijk. Door de stress wil ik 'm dus snel weer starten (want ik stond midden op een kruispunt), niet erbij nadenkende dat hij nog in z'n 3 stond (en doordat ik opgenaaid was vergat ik om 'm in z'n vrij te zetten of de koppeling bij het starten in te trappen). Dus dat ding een meter naar voren springenquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:29 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hahaha, meer van dit soort verhalen.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee lul, koppeling en te veel gas. Dan hobbel je weg weetjewel?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:30 schreef Marurk het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met zo'n autotje over drempels hobbelen_!
Ligt ook aan de auto. In m'n vorige auto kon ik gerust alleen de koppeling op laten komen zonder gas te hoeven geven.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:32 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb ook les gehad in een diesel, en rij nu met een benzineauto. Was alleen de eerste dag even wennen (1x laten afslaan), maar het wende wel snel. Je moet gewoon even bedenken elke keer als je wegrijdt dat je ook gas moet geven ipv alleen de koppeling omhoog laten gaan. Niet echt moeilijk toch?
Joah, maar hoeveel liter is je benzine?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:32 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb ook les gehad in een diesel, en rij nu met een benzineauto. Was alleen de eerste dag even wennen (1x laten afslaan), maar het wende wel snel. Je moet gewoon even bedenken elke keer als je wegrijdt dat je ook gas moet geven ipv alleen de koppeling omhoog laten gaan. Niet echt moeilijk toch?
Wieldop schuinmacheerder.....quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:35 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zat een keer stoned in de auto en toen reed ik tegen een paaltje aan. Toen lag de rechter voorvelg eraf
In z'n twee gaat ie shokkkkkkkkkkkken!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoezo?Als ik al moeite heb met z'n 1?
![]()
OK, te snel gelezenquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee lul, koppeling en te veel gas. Dan hobbel je weg weetjewel?
Ik schaamde me dood.
Ja, dat dan. Carequote:Op vrijdag 17 april 2009 22:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wieldop schuinmacheerder.....![]()
Als het je velg was zou ik snel alle wielen even nalopen.
Ja, alleen post hij gewoon niet meer in de SC. Hij post nog wel op FOK!quote:
Aha. Nou, ik mis hem niet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, alleen post hij gewoon niet meer in de SC. Hij post nog wel op FOK!
D_A probleempje?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, alleen post hij gewoon niet meer in de SC. Hij post nog wel op FOK!
Wacht maar tot je een keer in een automaat gaat rijden.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:21 schreef Broekpaling het volgende:
Als ik eenmaal die 1000cc rollend krijg moet het ook lukken met andere auto's die benzine zijn.
Diesel kak je zo mee weg.
Vond ik ookquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ook.Je kon goed met 'm praten.
Mja, hij heeft de grootste scam gemaakt op fok.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:54 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Vond ik ook
Jammer dat ie nogal verknipte humor had.
Hoewel ik daar persoonlijk niet veel van heb meegekregen.
Ik kon er de humor ook wel van inzien, alleen ik snap ook wel dat heel veel mensen dat niet kondenquote:
In ieder geval terug zou komen!quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mja, hij heeft de grootste scam gemaakt op fok.![]()
Maar buiten dat om kon je super met 'm praten.Had eigenlijk verwacht dat hij genoeg ballen zou hebben om hier te blijven posten.
ja dat is een zieke gedachte, bruutquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:00 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb kankerveel zin om te knokken
Niet weer dat hequote:Op vrijdag 17 april 2009 22:59 schreef Florian_ het volgende:
HAHAHA
http://www.rtl.nl/compone(...)ke_Me_Out_s1_a30.xml
Check dit dan.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:00 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb kankerveel zin om te knokken
heb geen sociaal levenquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Eet geen breaker als de tram net op trekt.
Die eerste is echt een held man. 28 weg in de eerste ronde en hij geeft les in hoe je een auto moet onderhoudenquote:
Geen commentaarquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Een beetje meisje kan een koekje toch heel diep naar binnenwerken?
Hij heeft gewoon een chromosoompje teveelquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:11 schreef bloodysunday het volgende:
Best jammer die gasthij komt zo onzeker over.
Downertje ..quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:13 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een chromosoompje teveel
quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:14 schreef Skaff-a het volgende:
Kan de TT niet even aangepast worden? Skaff-a schrijf je als ''Skaff-a'' niet als ''KLB''
Waar in Flevolandquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:19 schreef dagdag het volgende:
'ja hoi ben stefano 23 jaar, kom uit flevoland
in het dagelijks leven fok ik, mijn ambitie is om mod te worden.
de klb vind mij een held, en maak een fok lied
ah mooi er zijn nog 30 dames over
bij lelystadquote:
En wie is dit danquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:18 schreef bloodysunday het volgende:
Die Yvette is ook zo focking lelijk
quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:19 schreef dagdag het volgende:
Eensch, gaarne achter zijn naam "moet dood".quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:14 schreef Skaff-a het volgende:
Kan de TT niet even aangepast worden? Skaff-a schrijf je als ''Skaff-a'' niet als ''KLB''
Ik was daar vandaag nog.quote:
Ik moet aan gtst denken.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:19 schreef dagdag het volgende:
wquote:
Een man.quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:19 schreef dagdag het volgende:
hoe dan?quote:
quote:
zag je rijdenquote:
nee in het bos, bij hut bloedspoorquote:
ok tof tochquote:
drink geen alcoholquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:23 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
ok tof toch
we moeten es een biertje drinken ouwe
Is dat een film om alleen te kijken?quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:23 schreef kurk_droog het volgende:
Fallen redelijke film trouwens
dan krijg je thee.quote:
Nee, engquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat een film om alleen te kijken?
doe maar sap, voor de lijnquote:
*Onder de dekens duikt.quote:
Zei een dikke maat van mij ook. Hij was nogal dronken afgelopen zondag. Vanaf nu drink ik geen bier meer... Kijken hoe die het gaat doen zaterdag met uitgaan en zondag psv uit.quote:
PSV uit, dat lijkt me een geniale wedstrijd. Wat is trouwens de gemiddelde leeftijd met een uitwedstrijd?quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zei een dikke maat van mij ook. Hij was nogal dronken afgelopen zondag. Vanaf nu drink ik geen bier meer... Kijken hoe die het gaat doen zaterdag met uitgaan en zondag psv uit.
tussen de 20 en 35? Ik zou het niet weten. Mix van alles. Vorig jaar was geniaalquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:28 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
PSV uit, dat lijkt me een geniale wedstrijd. Wat is trouwens de gemiddelde leeftijd met een uitwedstrijd?
Hoe gaat dat met Inter - Milan en Milan - Inter aangezien ze in hetzelfde stadion gebruiken? Moeten ze dan even goed een kaartje voor het uitvak kopen?quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:29 schreef bloodysunday het volgende:
WTF ik zou voor Kim gekozen hebben, die Yvette
quote:
ene kant korte zijde curva sudquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:34 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hoe gaat dat met Inter - Milan en Milan - Inter aangezien ze in hetzelfde stadion gebruiken? Moeten ze dan even goed een kaartje voor het uitvak kopen?
Saw is een leuke filmreeksquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:37 schreef kurk_droog het volgende:
film begint eng te worden
Italie heeft leuke supporters
Deel 1 is wel goed opgezet, 2 en 3 zitten vol smerigheid maar geen verhaal, 4 en 5 gaan nergens overquote:
Whoa, ik ben het eens met Rosbiefquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:40 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Deel 1 is wel goed opgezet, 2 en 3 zitten vol smerigheid maar geen verhaal, 4 en 5 gaan nergens over
Ben jij nou een vent?quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:39 schreef kurk_droog het volgende:
sawik heb deel 1 gezien en 2 toen ik wakker werd met een kater ergens in een huis toen de tv werd aangezet op film 1
ENG
Die trap (red. lees trep) met die neger waarbij z'n botten één voor één werden ontwricht/kapot gedraaid vond ik het engste.quote:
Je weet dat het nep is maar gaat dan denken hoe het zou voelen. En verder ja ik kan niet tegen bloed of operatiesquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:45 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Die trap met die neger waarbij z'n botten één voor één werden ontwricht/kapot gedraaid vond ik het smerigste.
Je weet dat het nep is maar als het echt was zou ik het wel gruwelijk smerig vinden
Was jij dat dan niet die trauma team keek?quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Je weet dat het nep is maar gaat dan denken hoe het zou voelen. En verder ja ik kan niet tegen bloed of operaties
Ja maar heb je dan ook gewoon een uitvak? Of zijn de seizoenskaarthouders plekken dan aan ieder een zeide?quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:36 schreef dagdag het volgende:
[..]
ene kant korte zijde curva sud![]()
andere kant korte zijde curva nord
Nooit gedaanquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:47 schreef Marurk het volgende:
[..]
Was jij dat dan niet die trauma team keek?
In Saw V moesten ze een of andere emmer met minstens 5 L bloed vullen door hun handen in van die kartelzagen te dauwen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:45 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Die trap (red. lees trep) met die neger waarbij z'n botten één voor één werden ontwricht/kapot gedraaid vond ik het engste.
Je weet dat het nep is maar als het echt was zou ik het wel gruwelijk smerig vinden
quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:46 schreef Emimich het volgende:
The Dark Knight is trouwens wel een puike film. Althans, daar kom ik een half jaar na dato achter.
De naam spreekt me al niet aanquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:49 schreef Marurk het volgende:
[..]
Oh, dan was het iemand anders hier uit de SC.
Hehehequote:Op vrijdag 17 april 2009 23:49 schreef kurk_droog het volgende:
Ik had gratis kaarten voor bios dus wou die film zien. We bleven alleen te lang in de pub hangen waardoor we hem misten. Moesten toen naar Wall-e
bliep, biep biep
quote:
Meldtquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:47 schreef Marurk het volgende:
[..]
Was jij dat dan niet die trauma team keek?
Medicopter 117quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:08 schreef Rosbief het volgende:
Ik keek vroeger altijd Rescue 911, kicken was dat toen![]()
quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:08 schreef Rosbief het volgende:
Ik keek vroeger altijd Rescue 911, kicken was dat toen![]()
quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:09 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Was dat die serie (fictie) met die gele helicopter?
GMTA!!quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:15 schreef Marurk het volgende:
[..]
Of commissaris Rex...
of Cobra 11...
Al die Duitse series
http://nl.wikipedia.org/wiki/Commissaris_Rexquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:22 schreef Rosbief het volgende:
Hoe zou het met dat hondje zijn, hij leefde nog toch?
Deze dus:quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:22 schreef Marurk het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar ik heb die reeks niet zo heel veel gezien. Meer die reeksen met die andere gast.
Er is nog een reeks van 2008 blijkbaar. Maar die hebben we hier niet gezien volgens mij.quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:22 schreef Rosbief het volgende:
Hoe zou het met dat hondje zijn, hij leefde nog toch?
das de ouderdomquote:
Neequote:
hoezoquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:42 schreef behangplakker het volgende:
Wisten jullie dat Reetveter een baas was? Echt waar
Krentenbol!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |