Haha, kurk droog kon het knopje niet vinden.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:31 schreef bloodysunday het volgende:
Kon je het knopje "Invoeren" niet vinden ofzo?
Moest eerst even fappenquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:31 schreef bloodysunday het volgende:
Kon je het knopje "Invoeren" niet vinden ofzo?
Toch rustig hier. Ik had nog wel even de tijd kunnen nemen voor een goede TT + themaquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, kurk droog kon het knopje niet vinden.
Je moeder is een club uit Eindhoven?quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:41 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ben jij voor die club uit Eindhoven die zondag een paar kankerklappen krijgt?
Een je moedergrapje, hihi.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je moeder is een club uit Eindhoven?
Dat vond ik laatst ook dus ik zocht de baggersc kop weer op. Vond swarmakkhoer alleen niet zo leukquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:49 schreef Rosbief het volgende:
Waarom staat dat lelijke wijf met hangtieten rechtsboven nog in de OP eigenlijk?
Ja, jij gaat daar echt niet heen hequote:Op vrijdag 17 april 2009 18:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Neuh
Ga naar onze TieskeIn Amsterdam
Heb nog geen vervoer iddquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, jij gaat daar echt niet heen he.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:01 schreef Rosbief het volgende:
[..]
hihi
Wanneer mag ik je billetjes komen inzepen?
Zodra ik dat zelf niet meer kanquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:01 schreef Rosbief het volgende:
[..]
hihi
Wanneer mag ik je billetjes komen inzepen?
Niet lullen danquote:
Dan hoop ik dat je niet te oud wordt anders hoeft het voor mij niet meer.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zodra ik dat zelf niet meer kanals ik dood ben dus.
skullfuck schijnt best goed te doen zijn.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:07 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je niet te oud wordt anders hoeft het voor mij niet meer.
Neeee, ik ben zo moe. Lekker thuis chillen, dan kan ik er morgen wel tegenaanquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hee Allurehoe is het met jou, nog feestjes te vieren vanavond
?
Truequote:Op vrijdag 17 april 2009 19:10 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik maak jullie allemaal in op fifa 2005
Ik ben ook moequote:Op vrijdag 17 april 2009 19:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Neeee, ik ben zo moe. Lekker thuis chillen, dan kan ik er morgen wel tegenaan.
En jij dan?
HOI FAS.
fifa 2005 is duidelijk het vetste spel. Dat heb ik echt zoveel uur gespeeldquote:
Eerste dagen zijn goed te doen, als de putrefactie is toegeslagen pas ik.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:09 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
skullfuck schijnt best goed te doen zijn.
Bahquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:11 schreef Fascination het volgende:
Oh Rosbief ik denk niet dat je Bt wilt, want ze scheert zich.![]()
Er is toch vast wel een gezellige mooiboy tent vol turken en marrokanen die je niet aan mag kijken anders klappen ze die bitches?quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben ook moevannacht niet zo lang geslapen.. Ik ga vanavond lekker chillen met wat vrienden
en morgenavond ook, er is sowieso amper wat te doen in de binnenstad hier dus ik vind het wel prima lekker op de bank
!
En veel plezier alvast morgen!
Oja, jij woonde in zo'n hol waar niks te doen isquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben ook moevannacht niet zo lang geslapen.. Ik ga vanavond lekker chillen met wat vrienden
en morgenavond ook, er is sowieso amper wat te doen in de binnenstad hier dus ik vind het wel prima lekker op de bank
!
En veel plezier alvast morgen!
Hahahahaquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:11 schreef Fascination het volgende:
Oh Rosbief ik denk niet dat je Bt wilt, want ze scheert zich.![]()
(Zoals elke vrouw
![]()
)
Hai Alluurtje.
Mij klappen ze niet hoorquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:13 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Er is toch vast wel een gezellige mooiboy tent vol turken en marrokanen die je niet aan mag kijken anders klappen ze die bitches?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |