Spaar ze in een potje en wissel ze in bij de bankquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ook als het 100,65 was zou ik huilen om die 5 cent.Telkens die kut munten maar in je portemonnee. Bij het uitgaan geef je ze ook niet uit dus je hebt er niks aan
En weet je ook dat een cassière zelf niks te zeggen heeft over de hoeveelheid kleingeld die ze in haar la heeft? Ze is altijd afhankelijk van de manager, en wanneer die zin/tijd heeft om kleingeld te brengen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:38 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee dat weet ik niet. En als ik het wist zou ik nog huilen erom. Ze zorgen maar dat ze genoeg hebben
sorry.... je hebt gelijkquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:45 schreef HEROINchic het volgende:
[..]
En weet je ook dat een cassière zelf niks te zeggen heeft over de hoeveelheid kleingeld die ze in haar la heeft? Ze is altijd afhankelijk van de manager, en wanneer die zin/tijd heeft om kleingeld te brengen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
Is dom gelul besmettelijk? In dat geval moet ik geen topics van kurk meer volgen
quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
Is dom gelul besmettelijk? In dat geval moet ik geen topics van kurk meer volgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |