quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:22 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga me nog even beraden over een slotje, aangezien ts wel erg kansloos bezig is, en de klacht absoluut geen topic waardig is
en dat dacht ik dus ook alquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:22 schreef Moswen het volgende:
Die paint komt me vaag bekend voor... kan dat?
Zulks goede paint is het niet hoorquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:22 schreef kamikaze het volgende:
Klacht bedenken om je paintskills te tonen
Omdat ik nooit contant betaal was dit een nieuwe ervaring voor mij, kurk_droog.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waarom stop je 5 cent in de pinautomaat?
Da's gewoon een standaard 4chan poppetje, fail dusquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:22 schreef Moswen het volgende:
Die paint komt me vaag bekend voor... kan dat?
Ik merk serieus nu pas op dat je kurk_droog bentquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Omdat ik nooit contant betaal was dit een nieuwe ervaring voor mij, kurk_droog.
Ja sorry man. Het was ook een moeilijke beslissing om te veranderen van UI omdat ik wist dat het zwaar zou vallen. Maar het was 1 van redenen waardoor ik nu alweer kan posten. Anders had ik nog een banquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:30 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ik merk serieus nu pas op dat je kurk_droog bent![]()
Komt door die nieuwe UI, ik dacht steeds dat het een of andere nieuwe user was.
Mensen die van UI veranderen
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar het was 1 van redenen waardoor ik nu alweer kan posten. Anders had ik nog een ban
Had weer een ban voor iets onzinnigs maar na 2 weken ben ik even gaan likken bij remlof en die liet me weer vrijquote:
Ontwijk de vraag maarquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:50 schreef kurk_droog het volgende:
Titus-Pullo
[KLB] Held
van wie ben jij de held?
Het hoort haar probleem te zijn dat ze geen 10cent muntjes heeft. Nu maakt ze er mijn probleem van en is ze oorzaak van dit topicquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:46 schreef Titus-Pullo het volgende:
Het is haar probleem toch niet dat jij een hekel aan 5cent muntjes hebt?
Fout, de oorzaak lag bij jezelf!quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:58 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Het hoort haar probleem te zijn dat ze geen 10cent muntjes heeft. Nu maakt ze er mijn probleem van en is ze oorzaak van dit topic
quote:Zoals altijd pakte ik weer de verkeerde
quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:57 schreef Schatgraver het volgende:
●/ You say Soulja Boy, I say Eminem
/▌ You say Rick Ross, I say 50 Cent
/ \ You say Chris Brown, I say Nas
●/ You say Flo Rida, I say Jay-Z
/▌ You say UNK, I say NWA
/ \ You say Lil Wayne, I say Tupac
/ \ You say Dj Khaled, I say The Game
/ \ You say Jim Jones, I say Ice Cube.
/ \ You say Mike Jones,I say Dr. Dre
/ \ Copy/Paste if you still listen to real Hip Hop
quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:30 schreef Fortitudo het volgende:
vind je het heel gek dat ze die 5 cent weigert. een 5 gulden-cent is immers geen wettig betaalmiddel meer!
Ik werkloos en stage vergoeding is weinig dus geen geld momenteel. En dan ook nog een rekening krijgen van 45 euro voor je mobielquote:
Nee dat weet ik niet. En als ik het wist zou ik nog huilen erom. Ze zorgen maar dat ze genoeg hebbenquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:37 schreef HEROINchic het volgende:
TS, ga eens dood.
Weet je hoe irritant het is voor een cassičre als ze bijna geen kleingeld meer heeft, de leidinggevende maar niet opschiet met extra kleingeld uit de kluis halen en er dan ook nog van die paupers als jij langskomen die daarover gaan zeiken?
Please doquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:22 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga me nog even beraden over een slotje, aangezien ts wel erg kansloos bezig is, en de klacht absoluut geen topic waardig is
Ze straft je gewoon voor je faalheidquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:38 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee dat weet ik niet. En als ik het wist zou ik nog huilen erom. Ze zorgen maar dat ze genoeg hebben
Ook als het 100,65 was zou ik huilen om die 5 cent.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:41 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ze straft je gewoon voor je faalheid
Had ik ook gedaan, wie geeft er nou 5 cent bij 5,65 en gaat dan nog aandringen dat de cassiere het aanneemt
Als ik haar was geweest had ik je die 35 cent ook in 5 centjes teruggegeven
Spaar ze in een potje en wissel ze in bij de bankquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ook als het 100,65 was zou ik huilen om die 5 cent.Telkens die kut munten maar in je portemonnee. Bij het uitgaan geef je ze ook niet uit dus je hebt er niks aan
En weet je ook dat een cassičre zelf niks te zeggen heeft over de hoeveelheid kleingeld die ze in haar la heeft? Ze is altijd afhankelijk van de manager, en wanneer die zin/tijd heeft om kleingeld te brengen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:38 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee dat weet ik niet. En als ik het wist zou ik nog huilen erom. Ze zorgen maar dat ze genoeg hebben
sorry.... je hebt gelijkquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:45 schreef HEROINchic het volgende:
[..]
En weet je ook dat een cassičre zelf niks te zeggen heeft over de hoeveelheid kleingeld die ze in haar la heeft? Ze is altijd afhankelijk van de manager, en wanneer die zin/tijd heeft om kleingeld te brengen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
Is dom gelul besmettelijk? In dat geval moet ik geen topics van kurk meer volgen
quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
Is dom gelul besmettelijk? In dat geval moet ik geen topics van kurk meer volgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |