Dat wordt hier dan toch een 90 % schaats forum. Wel een leuk idee.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:12 schreef IkBenOzan het volgende:
Ik heb een vraagje.. Zijn er mensen hier met verstand over wintersporten? Het zou tof zijn als er een subforum komt voor wintersporten met een fijne OP met allemaal info over bestemmingen, kleding etc.
Er is al een schaatssubforum. Dat kan natuurlijk best uitgebreid worden tot wintersporten algemeen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 03:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat wordt hier dan toch een 90 % schaats forum. Wel een leuk idee.
Maar het lijkt me dat we straks wel een Olympysche winterspelen forum krijgen.
Kan aan mij liggen, maar ik word uitgemaakt voor sukkel (niet alleen door Tong), terwijl ik vandaag dus helemaal niks van Tong heb gezegd/gesloten ofzoquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:18 schreef Falco het volgende:
Oke, Tong kan nogal aanwezig zijn, maar is niet van dien aard vervelend dat hij continu op de hielen hoeft gezeten te worden door Ambrosius. De meeste mensen kunnen Tong tot zekere hoogte waarderen, echter schept Ambrosius het genoegen d'rin telkens op hem te reageren en hem af te zeiken. Het is niet alleen Tong die slachtoffer van deze mod is, die zgn. 'dommigheid' van users absoluut niet kan verdragen en daar vaak een cynische kutpost tegenoverzet. Kan die jongen niet even een afkoelperiode krijgen ofzo?
Niet zo zeuren, hij is alleen maar lid van de spelling-Gestapo.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:18 schreef Falco het volgende:
Oke, Tong kan nogal aanwezig zijn, maar is niet van dien aard vervelend dat hij continu op de hielen hoeft gezeten te worden door Ambrosius. De meeste mensen kunnen Tong tot zekere hoogte waarderen, echter schept Ambrosius het genoegen d'rin telkens op hem te reageren en hem af te zeiken. Het is niet alleen Tong die slachtoffer van deze mod is, die zgn. 'dommigheid' van users absoluut niet kan verdragen en daar vaak een cynische kutpost tegenoverzet. Kan die jongen niet even een afkoelperiode krijgen ofzo?
Het gaat natuurlijk niet alleen maar over vandaag he. En je weet (zeker als mod) wel iets af van actie = reactie, of niet soms?quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen, maar ik word uitgemaakt voor sukkel (niet alleen door Tong), terwijl ik vandaag dus helemaal niks van Tong heb gezegd/gesloten ofzo
Jammer voor je, maar ik handel gewoon hetzelfde tegenover iedereen. Dat tong toevallig vaak tegen de 'regels/policy' ingaat, dan gaat het opvallen ja. Het feit dat ik dagelijks door hem wordt uitgemaakt voor kutmod/sukkel/vul maar in, helpt daar niet bij mee.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:25 schreef Falco het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk niet alleen maar over vandaag he. En je weet (zeker als mod) wel iets af van actie = reactie, of niet soms?
Nee JIJ vindt dat ik vaak tegen de policy inga.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jammer voor je, maar ik handel gewoon hetzelfde tegenover iedereen. Dat tong toevallig vaak tegen de 'regels/policy' ingaat, dan gaat het opvallen ja. Het feit dat ik dagelijks door hem wordt uitgemaakt voor kutmod/sukkel/vul maar in, helpt daar niet bij mee.
Ik luisterquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:17 schreef Sautor het volgende:
[..]
Je hoeft niet om elke zin te enteren hoor
Je weet neem ik aan dat je dat zelf bij het aanmaken van het topic kan opgeven?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:25 schreef Peterselieman het volgende:
2009 Formula 1 Telefónica Grand Prix of Europe
Mag deze even in AMS gelepeld worden?
Alvast bedankt
Dat weet ik, maar op de manier waarop ik het doe kan dat niet. Er zit namelijk HTML in de OPquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:29 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Je weet neem ik aan dat je dat zelf bij het aanmaken van het topic kan opgeven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |