En de uniformen werden ontworpen door Hugo Boss dus je loopt dan ook nog in stijl rond.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:16 schreef SadKingBilly het volgende:
IBTL, TS is een beetje paranoïde ben ik bang. En anders leren we allemaal Duits, altijd nog stukken beter dan arabisch
quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:26 schreef Penisbaard het volgende:
Van mij mogen ze komen die DuitsersDuitserhaat is zo jaren '70
quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:16 schreef Metro2005 het volgende:
Even bedenken wat ik erger vind, balkenende of merkel.
Ik ga duits leren.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:16 schreef SadKingBilly het volgende:
En anders leren we allemaal Duits, altijd nog stukken beter dan arabisch
Stelletje heldenquote:
Mee eens, veel beter dan geitenloversquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:26 schreef Penisbaard het volgende:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:03 schreef Ensaf het volgende:
Wie kent het niet. Je komt een oude man tegen op straat, en het eerste dat je vraagt is: "Zat u in de oorlog in het verzet, en zo nee, waarom niet?". Het was altijd een mooie ijsbreker.
Zou je het ook iets uitgebreider kunnen uitleggen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Moet dat uitgelegd? Het aantal mensen dat actief De Oorlog hebben meegemaakt en zich tegen de bezetting verzet hebben, neemt met de dag af en zal in 2010 miniem zijn.
duitserhaat is van alle tijden...dat heeft niks meer met de oorlog te maken maar meer met het luidruchtige asociale karakter van de meestenquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:26 schreef Penisbaard het volgende:
Dat schaffen we ook meteen af dan, dat door de Amerikanen opgelegde gedrocht.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:52 schreef Maanvis het volgende:
eeeeinzigkeit, und recht, und freiheit
fuurrr das deuuutsche vaaatuhuhrlaaaaaand!
De meesten?quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:01 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
duitserhaat is van alle tijden...dat heeft niks meer met de oorlog te maken maar meer met het luidruchtige asociale karakter van de meesten
En hun traditie om om de paar jaar een buurland binnen te vallen niet te vergeten.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:01 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
duitserhaat is van alle tijden...dat heeft niks meer met de oorlog te maken maar meer met het luidruchtige asociale karakter van de meesten
op zich wel waar, maar het grote verschil is dat nederlanders zich in het buitenland wel verstaanbaar proberen te maken, en duitsers vertikken dat gewoon ook al kunnen ze het wel...quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:35 schreef Igen het volgende:
[..]
De meesten?
Ik denk dat je hetzelfde kan zeggen over de meeste Nederlanders in Salou.
Ik wist niet of ik beledigd of tevreden moest zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FreeHat
Ze hebben hun marine meegenomen. Ik moest vanochtend 2 keer op de brug wachten.quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:35 schreef x3ro het volgende:
Terechte klacht.
Hier in Maastricht stikt t nu al van de Duitsers.. Half studenten Maastricht is al overgenomen. Let maar op de aanval komt van binnen in Nederland
Wijven met haar onder de oksels iddquote:Op zondag 19 april 2009 13:07 schreef McFearless het volgende:
Duitsland, wat een land, wat een verschrikkelijk mooi land. En wat een voetballers he. En de auto's. En Schumacher. En het bier. Alleen de meeste wijven zijn om te kotsen. -1 voor Duitsland daardoor.
Als je het zo bekijkt, is het ook wel begrijpenlijk dat ze naar Nederland willen.quote:Op zondag 19 april 2009 13:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wijven met haar onder de oksels idd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |