Dat moet ik even nazoekenquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:50 schreef Laureline het volgende:
Hoe komt jouw nick dan voor in Witte Oleander?
Nee, die was uitgeleend bij de bieb toen ik hem wilde lenenquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:41 schreef conleche het volgende:
En Viking:
Heb je Nevil Shute nu al gelezen?
En anders The curious incident of the dog in the night-time?
Ja, vervelend is dat he ? Ik zit nu in mijn post-tentamens-week, echt heerlijk om even niets te hoeven doen. Volgende week natuurlijk weer hard aan het werk voor de nieuwe periode, maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Achjahad het kennelijk nodig.
Wel lekker dat ik nu gewoon even nergens aan hoef te denken, heb toch 2 weken behoorlijk druk gehad met tentamens (en de stress er omheen).
Ja gewoon even niets moetenquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:43 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ja, vervelend is dat he ? Ik zit nu in mijn post-tentamens-week, echt heerlijk om even niets te hoeven doen. Volgende week natuurlijk weer hard aan het werk voor de nieuwe periode, maar dat terzijde.
Fermentatie les. Al deze producten zijn gefermenteerd.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:48 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Nogal extreme dingen.![]()
Waarom moest je dit proeven dan?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:43 schreef Laureline het volgende:
En voor PF:
With a taste so sweet, you'd swear it's candy!
Jaaa! Ben er vanavond! Moet nog wel even koken zodirect. Ik PM je even!!quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:48 schreef Greys het volgende:
Cootje, ben je vanavond thuis? Ga je x-factor kijken?
Ik ga even een kip in stukken hakken
quote:Gedurende de zomer en vooral op vakantie zijn de ijsgekoelde cocktails weer in trek. Een zo’n cocktail kan tot 800 kcal bevatten. Dat is bijna het dubbele van één fles wijn, één liter bier en bijna evenveel als een volledige maaltijd.
Ook bevatten cocktails vrij veel alcohol, die door de vermenging met andere dranken, vlot naar binnengaat.
Enkele calorietoppers zijn:
- Strawberry Daiquiri > op basis van witte rum, limoensap, suikersiroop en enkele verse aardbeien en/of aardbeiensap.
- Mojito > op basis van witte rum, rietsuiker en verse munt.
- Piña Colada > op basis van witte rum, ananassap, kokosmelk of –crème, ananas.
- Mudslide > Wodka, Kahlua, Baileys, vanille ijs, koekjes.
- Margarita >Tequila, Triple Sec, limoensap, zout.
Schrik je daar van?quote:
Nouja, ik houd er niet van, maar dat er zóveel in zou zitten, had ik niet gedacht. Ik houd het wel bij mn glaasje rode wijnquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Schrik je daar van?
Alcohol is een van de ergste dingen, zeker dat soort cocktails
Wat me dus zeker niet gaat tegen houden trouwens
Ik ben er echt gek op, het is maar goed dat het niet vaker dan een paar keer per jaar voorkomtquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nouja, ik houd er niet van, maar dat er zóveel in zou zitten, had ik niet gedacht. Ik houd het wel bij mn glaasje rode wijn
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |