Oh, wat gek, spinazie als ontbijt. Is niet echt iets voor mij denk ik.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind het rot dat het veel tijd kost om op te eten omdat het warm isMaar serieus: eitje in de pan, spinazie op zacht vuurtje, dan even snel douchen, ei laten schrikken, spinazie in een kom, ei in plakjes snijden met de eiersnijder (niet omdat ik dat niet met een mes kan, maar ik vind het zo'n leuke tool
), beetje zout erover en lekker in mijn ondergoed op de bank ontbijten
Ik gruwel echt bij de gedachte aan spinazie 's ochtendsquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind het rot dat het veel tijd kost om op te eten omdat het warm isMaar serieus: eitje in de pan, spinazie op zacht vuurtje, dan even snel douchen, ei laten schrikken, spinazie in een kom, ei in plakjes snijden met de eiersnijder (niet omdat ik dat niet met een mes kan, maar ik vind het zo'n leuke tool
), beetje zout erover en lekker in mijn ondergoed op de bank ontbijten
Thanksquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:38 schreef Laureline het volgende:
Lijstje voor Viking:
O: een Spaans Hondje, Racha Peper
T: Witte Oleander, Janet Fitch
L: Teheran, een zwananzang, F.Springer
T: Rubber, M.F. Szekely-Lulofs
D: The No 1 Ladies Detective Agency, Alexander McCall Smith
T: alle andere delen van de reeks van McCall Smith
Dat is al wel lang zeg.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vanaf vorig jaar juni.
Kikkererwten zijn geen bonen, maar peulvruchten en dus juist lekker.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:35 schreef P.F het volgende:
Oké. (ieh bonen)
Stiekem ben ik echt een heel klein kind, jezus
Nogal extreme dingen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:32 schreef P.F het volgende:
- miso
- roquefort (niet op een toastje maar gewoon zo..)
- zuurkool
- wijn
- haring
- brie
- amasake
- yoghurt
- zuurdesembrood
- sojasaus
- umeboshi pruim (intens zuur en zout)
- groentesap
- kefir
- camembert
- tempeh
Hm, nee geen idee, ik heb ook altijd geleerd dat je het niet mag opwarmen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:48 schreef Laureline het volgende:
Mmmm, spinazie! Heeft iemand trouwens een linkje naar een wetenschappelijk artikel waarin onomstotelijk wordt bewezen dat je wèl 2 x per week die nitraatrijke groente mag eten, en je ze ook best weer mag opwarmen? Mijn meneer en ik hebben een weddenschap lopen, maar als ik piep dat 'ze' het zeggen op fok is hij niet overtuigd genoeg
Ik heb net Portret in Zwart uit, ook niet slechtquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Thanks.
Witte Oleander heb ik al eens gelezen. Inderdaad een geweldig boek.
(sterker nog: daar komt m'n nick vandaan)
Ja.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:49 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Hm, nee geen idee, ik heb ook altijd geleerd dat je het niet mag opwarmen.
Het mag wel dus?
Ja, dan kreeg ik een artikel van 3 Belgenquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja.
Laureline, al gezocht met -het door mij zeer gehate- google scholar?
Dankje !quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Wow -1.8 kg? Dat is knap! Gefeliciteerd.
Over dat niet eten,jullie kennen ondertussen mijn motto... afvallen door eten
Eten is 1 van de belangrijkste dingen in mijn leven en ik geniet er ongelooflijk veel van. Ik hou er dan ook van om gezonde dingen lekker te maken.
Onze ringen hebben we nu omIk vind ze mooi en het voelt goed
Als in vriendschap, als "belofte om samen te blijven"quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:03 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Dankje !
Ringen? Als in 'getrouwd'? Dat heb ik nog even gemist! (of het is al lang bekend hoor, maar ik kom hier nog niet heel lang)
OK, ik zal zo 's zoeken danquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:00 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, dan kreeg ik een artikel van 3 Belgenwaarin uit de doeken werd gedaan dat je hoogstens 2 x per week spinazie etc. mocht eten, en het vooral niet weer mocht opwarmen
Oh, wat leukquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:05 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Als in vriendschap, als "belofte om samen te blijven"
Achjaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |