abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68112495
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 16:10 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja, die was ik nog vergeten: het fysieke rotgevoel slaat ook op je humeur
Ik ben ook ongesteld ennnn ik ben zondag naar awakenings geweest dus dat zou het ook nog kunnen zijn.

- Ik heb vriendje verweten dat hij "opeens" ook ging hardlopen omdat ik begon met hardlopen dat het een poging was om altijd maar beter te zijn dan ik.
- En toen ging ik denken dat hij inderdaad altijd beter was dan ik en toen werd ik helemaal naar.
- En toen kwam ook nog eens van de 30 mensen die ik uit heb genodigd niemand (chico wel ) op m'n housewarming want iedereen was vergeten dat de begrafenis van zijn cavia op vrijdagavond was.
- Ennnn gister zou ik "uitgaan" met wat vriendinnetjes van school maar die konden opeens allemaal niet meer toen ik belde.

En toen stond ik in de wc te janken

Sneu.

En uiteindelijk was m'n vriendje helemaal niet beter/mooier/knapper want toen ik heb gisteravond zag had hij een enorm rode neus door een puistje (die ik vakkundig weg heb gewerkt met mijn make up technieken ) en toen dacht ik dat ik er wel over heen was.

Want m'n nichtje belde net af en ik vond het niet echt erg. Maar nu vat ik hier alles weer lullig op.

Sorry
  vrijdag 17 april 2009 @ 16:17:40 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68112556
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 15:57 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

a) meer eten om af te vallen kan wel degelijk werken
b) die dietiste had groot gelijk dat ze een 16-jarige niet op een hongerdieet zette.
Dus of je d'r even geen stom wijf noemt
.

Ja, ik weet dat meer eten om af te vallen wel degelijk kan werken, maar ik kreeg al met moeite 3 boterhammen per dag weg en ik moest van haar 5-8 eten. Echt zo'n voedingscentrumdoos dus .
Niet meer actief op Fok!
pi_68112607
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 16:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn suggestie was allesbehalve bitchy bedoeld PF!!
Maak me eerder zorgen over je. Zo'n slechte eetlust is gewoon niet normaal en ik zou als ik in jouw schoenen stond, echt een keer met de huisarts gaan praten als er geen verbetering inzit.
Het is niet altijd zo, alleen als ik alleen ben.. Het geeft mij ook wel een heel rein gevoel? (Van bijv. pasta voel ik mij soms naar en m'n huid voelt dan vies en pijnlijk)

Met vriendje eet ik meestal wel oké. Hij eet geen vlees maar wil uiteraard een vleesvervanger en per se 200 gram groenten. En dan doe ik het voor hem of hij gaat koken en heb ik uiteindelijk zelf ook trek.

Vandaag: 4 boterhammen pindakaas, 2 blikjes red bul, 1 blikje cola light.

Ik heb vanochtend 72 blikjes red bull gekregen *stuiter stuiter*
pi_68112634
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 16:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

Ja, ik weet dat meer eten om af te vallen wel degelijk kan werken, maar ik kreeg al met moeite 3 boterhammen per dag weg en ik moest van haar 5-8 eten. Echt zo'n voedingscentrumdoos dus .
Voedingscentrum doos? 5-8 boterhammen is echt niet veel. Als je er 10 koekjes naast eet wel
pi_68112636
Hee PF, waarom neem je niet gewoon die wodka met lipton, of een aardbeismoothie? Dan krijg je daardoor vast weer trek in meer, en dan ga je gewoon groente en je eiwitjes eten. En als je geen geld/tijd/zin hebt doe je toch lekker lui, pak je gewoon wat diepvriesspinazie en een beetje gerookte kipfilet ofzo. Maar dan zit er weer wat in!
pi_68112720
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 16:13 schreef ColdFeet het volgende:
Een lekkere maaltijdsoep, broodje erbij? Kun je nu al maken en straks opeten. En dan heb je morgen nog een kom

Makkelijk & goedkoop.
Ik heb iets tegen soep maar ik ga het denk ik wel maken! Ik heb uien en peulvruchten?

Soep vult namelijk heel erg, dan krijg ik amper wat binnen.

Ik moet wel veel eten, want als ik niet eet en wel drink dan denk ik echt niet meer helder en ga ik nare dingen doen. En ik heb zo een feestje en ik heb echt zin in wodka
pi_68112722
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 15:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Omdat ik de welbekende beginnersblessure aan m'n scheenbeen heb opgelopen, waardoor ik nu zelfs na een flink stuk wandelen al pijn heb. Als ik oefeningen doe lijkt het weg te zijn, maar zodra ik weer ga hardlopen is het weer terug. Baal er nog steeds van. .
Da's minder.
Hoe lang duurt dat al /nog?

En kun je dan niet gaan fietsen, dan heb je toch geen last van je scheenbenen?
Is nog lekker ook met dit weer.
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 16:10 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Vaak komt te weinig eetlust ook door te weinig eten - toen ik 14 was heb ik een extreem-lijnen periode gehad (terwijl ik al maatje 32 had..), en juist doordat ik niets at, had ik ook geen trek meer. Misschien moet je jezelf gewoon een weekje dwingen om op vaste tijden te eten, zodat je lichaam leert om weer hongergevoel te voelen, zodra je niet op die tijd wat eet.
Precies wat ik ook dacht.

En PF: Het gaat er nu vooral even om dát je eet en niet wát je eet. Vlees lekker links laten liggen als je het te duur vindt. Waarom maak je niet gewoon een lekkere pasta met groente? Of macaroni met van die blokjes en groente? Of gewokte groentes met rijst en eventueel een eitje? Of alleen een pot spinazie is ook prima, als je maar eet (en bij voorkeur ook iets groenterigs).
pi_68112787
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 16:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

Ik eet ook elke dag 6 boterhammen hoor.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_68112790
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 16:19 schreef Laureline het volgende:
Hee PF, waarom neem je niet gewoon die wodka met lipton, of een aardbeismoothie? Dan krijg je daardoor vast weer trek in meer, en dan ga je gewoon groente en je eiwitjes eten. En als je geen geld/tijd/zin hebt doe je toch lekker lui, pak je gewoon wat diepvriesspinazie en een beetje gerookte kipfilet ofzo. Maar dan zit er weer wat in!
Ja, ik kwam net ook tot die conclusie Moet alleen nog even naar de supermarkt maar ik wacht nu op Chico en moet eigenlijk opruimen.

Dus dat doe ik dan wat later op de avond. Echt
pi_68112821
Zeg maar tegen Chico dat ze van ons moet zorgen dat je naar de winkel gaat.
  vrijdag 17 april 2009 @ 16:24:13 #36
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68112832
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 16:23 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik eet ook elke dag 6 boterhammen hoor.
O my, dat is echt veel. Ik eet er max 4. Als ik 6 boterhammen eet val ik echt nooit af.
Niet meer actief op Fok!
pi_68112838
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 16:19 schreef P.F het volgende:

[..]

Het is niet altijd zo, alleen als ik alleen ben.. Het geeft mij ook wel een heel rein gevoel? (Van bijv. pasta voel ik mij soms naar en m'n huid voelt dan vies en pijnlijk)

Met vriendje eet ik meestal wel oké. Hij eet geen vlees maar wil uiteraard een vleesvervanger en per se 200 gram groenten. En dan doe ik het voor hem of hij gaat koken en heb ik uiteindelijk zelf ook trek.

Vandaag: 4 boterhammen pindakaas, 2 blikjes red bul, 1 blikje cola light.

Ik heb vanochtend 72 blikjes red bull gekregen *stuiter stuiter*
Ohhh, dat ken ik Da's het voorportaal naar anorexia, popje. Je moet je rein/sterk/goed voelen als je gezond hebt gegeten, niet als je honger hebt!

En wat een bullshit-eetlijstje. Red Bull? Geef dat vanavond maar aan je gasten.

@Viking: ben ik absoluut niet met je eens, dat dat dan per se een voedingscentrumdoos is Als puber moet je echt stevig eten! En als je een echt Hollands eetpatroon hebt, zoals jij toen ook, waarschijnlijk, dan is 5-8 boterhammen niet meer dan normaal.
  vrijdag 17 april 2009 @ 16:24:50 #38
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68112855
Ik weet niet goed welk boek ik nu moet lezen. De boeken die ik zou willen lezen zijn allemaal uitgeleend bij de bieb .
Niet meer actief op Fok!
pi_68112907
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 16:24 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ohhh, dat ken ik Da's het voorportaal naar anorexia, popje. Je moet je rein/sterk/goed voelen als je gezond hebt gegeten, niet als je honger hebt!

@Viking: ben ik absoluut niet met je eens, dat dat dan per se een voedingscentrumdoos is Als puber moet je echt stevig eten! En als je een echt Hollands eetpatroon hebt, zoals jij toen ook, waarschijnlijk, dan is 5-8 boterhammen niet meer dan normaal.
Precies wat ik dacht. Je goed voelen door niet te eten is echt geen goede ontwikkeling.

en ik kan het weten
pi_68112910
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 16:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

O my, dat is echt veel. Ik eet er max 4. Als ik 6 boterhammen eet val ik echt nooit af.
Ligt eraan wat je erop doet.
Ok, het is bij mij of Brinta en 4 boterhammen met mager beleg, of 6 boterhammen. Dat plus mager avondeten en ik val prima af hoor.
pi_68112914
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 16:21 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Da's minder.

[..]

Precies wat ik ook dacht.

En PF: Het gaat er nu vooral even om dát je eet en niet wát je eet. Vlees lekker links laten liggen als je het te duur vindt. Waarom maak je niet gewoon een lekkere pasta met groente? Of macaroni met van die blokjes en groente? Of gewokte groentes met rijst en eventueel een eitje? Of alleen een pot spinazie is ook prima, als je maar eet (en bij voorkeur ook iets groenterigs).
Oja spinazie Ik hou van spinazie

En ik zou eigenlijk iedereen voor gek klaren met 4 boterhammen pindakaas? En slaan en zeggen dat ze meer moest eten.

O shit maar nu ga ik echt opruimen en een wasje draaien en afwassen!! En dan neem ik nog een schaaltje yoghurt die eigenlijk voor morgen is Met peer want het potje was zo mooi 110kcal per 100 gram. Dus dat zet aan
pi_68112932
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 16:21 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Da's minder.

Vanaf vorig jaar juni. Ik was bij Evy 18. . En ik heb vandaag al een uur gefietst. . Ook 20 uur werken deze week, en werken = lopen, in mijn geval!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_68112944
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 16:24 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet niet goed welk boek ik nu moet lezen. De boeken die ik zou willen lezen zijn allemaal uitgeleend bij de bieb .
Wat lees je graag?

Ik lees nu 'alle verhalen' van Roald Dahl, in een bundel.
pi_68112959
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 16:24 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Maar ik vind mijzelf niet dik? Ik ben ook niet dik. En ik moet niet afvallen want ik heb nu goeie tieten.
  vrijdag 17 april 2009 @ 16:28:25 #45
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68113002
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 16:26 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ligt eraan wat je erop doet.
Ok, het is bij mij of Brinta en 4 boterhammen met mager beleg, of 6 boterhammen. Dat plus mager avondeten en ik val prima af hoor.
Ja, ok, dat maakt het alweer anders. Ik eet zuivel bij het ontbijt. Als ik bij mijn ouders ben zit ik ook zo aan de zes boterhammen (met hagelslag, dat dan weer wel )
Niet meer actief op Fok!
pi_68113009
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 16:27 schreef P.F het volgende:

[..]

Maar ik vind mijzelf niet dik? Ik ben ook niet dik. En ik moet niet afvallen want ik heb nu goeie tieten.
pi_68113026
Ahhh de poes is zo lief hier:

Hij zit naast me op tafel, en geeft steeds kopjes tegen mijn hoofd aan.
  vrijdag 17 april 2009 @ 16:29:24 #48
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68113032
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 16:26 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Wat lees je graag?

Ik lees nu 'alle verhalen' van Roald Dahl, in een bundel.
Ik houd van boeken die zich in meditterane oorden afspelen. Zoals Nachttrein naar Lissabon (alleen al die Spaanse en Portugese namen al ) en Schaduw van de wind.
Niet meer actief op Fok!
pi_68113052
Ik weeg nu trouwens op magische wijze 61 kilo, ha!

Ondanks lijstjes als deze gisteren:
O: ananas met yoghurt, sap
T: cracker gekookt ei
L: enorme bak sla, cherrytomaatjes, komkommer, 1 boterham kroket
D: champignonsoep, couscoussalade, paar mini-gehaktballetjes, 3 stukken Turks brood
T: 3 pure chocoladescholiertjes, 5 paaseitjes, 1 toffee
T: 2 glazen champagne, beetje Japanse mix, paar borrelhapjes (asperge-hamrolletjes en gerookte zalmminiwraps)
  vrijdag 17 april 2009 @ 16:29:58 #50
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68113061
Red Bull is echt troep voor je lijf PF! Neem dan idd een smoothie ofzo.

En ik ben het wel eens met Vik aangaande de boterhammen. Als kind kreeg ik er ook max. 4 per dag. 's Ochtends 2 en 's middags 2. Als ik er meer nam (en nu nog steeds!) dan kwam ik echt heel snel aan.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')