Hahaquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:48 schreef Tegan het volgende:
Waarom is het UU-topic dood, en is er geen TU/e-topic? Ik kan toch niet zonder Fok!vriendjes op mijn nieuwe Uni!
</zeurmode>
Ik verwacht dat de impact van een dergelijke advertentie erg klein is. Ze kunnen beter adverteren bij middelbare scholen en daar voorlichting geven.quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:58 schreef GlowMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Advertentie op de voorpagina van de Telegraaf, dat zal een lieve duit gekost hebben.
wat een enorme geldverkwisting en dan ook nog de telegraafquote:Op zaterdag 25 april 2009 17:58 schreef GlowMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Advertentie op de voorpagina van de Telegraaf, dat zal een lieve duit gekost hebben.
Het valt me nog mee, met een rekending op de Telegraafsite kom ik op ongeveer 8000 euro uit als ze geen korting krijgen (twee kolommen breed, 6cm hoog, voorpagina).quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:01 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de impact van een dergelijke advertentie erg klein is. Ze kunnen beter adverteren bij middelbare scholen en daar voorlichting geven.
Dat Engels was soms idd om te huilenquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:13 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Het valt me nog mee, met een rekending op de Telegraafsite kom ik op ongeveer 8000 euro uit als ze geen korting krijgen (twee kolommen breed, 6cm hoog, voorpagina).
Maar ja, de opleiding moest en zou in het Engels gegeven worden (ectrie heb ik het nu over), het loopt geen storm, dus dan moet je wat. Maar welke Nederlander wil er nou in het Engels college krijgen als de docenten beter Nederlands spreken? En welke buitenlander gaat nu naar Tilburg om een bachelor te volgen? Een master kan ik me nog voorstellen, maar een bachelor is toch voor achttienjarigen en dan blijf je of liever eerst in eigen land of je gaat gelijk naar een universiteit met een grote naam.
Dat is toch een schijntje, voor 2,5 ton heb je nog geeneens een fatsoenlijke Ferrari.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:30 schreef GlowMouse het volgende:
Ik zat net wat stukken van de univeristeitsraad te bekijken. Blijkt dat die nieuwe logo's op het K-gebouw in totaal 2,5 ton gekost hebben.
Daarvoor moet je wel dat hoge dak opquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:04 schreef Tegan het volgende:
De volgende logo's maak ik wel voor 100k.
13.000 kilogram staal is natuurlijk niet goedkoopquote:De gezamenlijke inspanning van Dienst Facilitaire Bedrijven van de UvT, het Tilburgse ontwerpbureau Kinkorn en 3-Tac lichttechniek uit Oss, leverde een prachtige en stevige constructie op met het lieve gewicht van totaal zo'n 13.000 kilo. De neoninstallatie is 25 meter breed en de grootste letters zijn 4,5 meter hoog.
En dus ook een rolmodel! Ohohoh wat laten ze lopen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:00 schreef Tegan het volgende:
Met mij hadden ze een meisje en een allochtoon in een!
Geen idee of dat echt verplicht is, als de nood hoog is en beta's lastig te krijgen zijn, is er soms geen keusquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:59 schreef Tegan het volgende:
Moet je niet verplicht die eerstegraads/tweedegraads bevoegdheid hebben?
Normaalgesproken heeft een school wel precies genoeg docenten. Ik geef je trouwens meer kans als je gewoon zelf bij een school langsgaat.quote:Op zondag 26 april 2009 14:11 schreef pickup52 het volgende:
Is de nood niet altijd redelijk hoog in het onderwijs?
Op sommige plekken wel jaquote:Op zondag 26 april 2009 14:11 schreef pickup52 het volgende:
Is de nood niet altijd redelijk hoog in het onderwijs?
Houd ook rekening met het budget, als het net gaat dan gaan ze echt niemand aannemen want het is vaak al krap. Zeker niet iemand die ze niet kennen en niet de juiste papieren heeft.quote:
bedankt voor de tips, hoever zat jij in je studie toen je dat bijbaantje had?quote:Op zondag 26 april 2009 14:14 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Houd ook rekening met het budget, als het net gaat dan gaan ze echt niemand aannemen want het is vaak al krap. Zeker niet iemand die ze niet kennen en niet de juiste papieren heeft.
Ligt ook aan het vak. Volgens mij zou ik ook met m'n bachelor het vak levensbeschouwing kunnen geven aan die leerlingen. Lijkt me wel leuk trouwens.quote:
Halverwege het derde bachelorjaar. Maar ik kende de school en wist dat ze iemand nodig hadden waar ze ook zo weer vanaf konden komen. En ik had een mooi gemiddelde, want ik zie niet iedereen naast zjin studie de vwo-wiskunde nog behandelen.quote:Op zondag 26 april 2009 14:32 schreef pickup52 het volgende:
[..]
bedankt voor de tips, hoever zat jij in je studie toen je dat bijbaantje had?
Ooo ja, dat heeft er ook wel mee te makenquote:Op zondag 26 april 2009 14:46 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ligt ook aan het vak. Volgens mij zou ik ook met m'n bachelor het vak levensbeschouwing kunnen geven aan die leerlingen. Lijkt me wel leuk trouwens.
In ieder geval bijdetijds. Ik heb je trouwens nog steeds niet gespot op de UvT, je mag echt van geluk spreken.quote:
Fieuw!quote:Op donderdag 30 april 2009 01:10 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
In ieder geval bijdetijds. Ik heb je trouwens nog steeds niet gespot op de UvT, je mag echt van geluk spreken.
quote:
Even een rondje maken, kijken of er in mijn afwezigheid nog muisjes gedanst haddenquote:Op donderdag 30 april 2009 02:57 schreef aardappel het volgende:
[..]
wat je da nom 1 uur nog op fok doet is een vraaaaaaaaaag
Ik dans altijd op tafel als jij er niet bentquote:Op donderdag 30 april 2009 11:02 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Even een rondje maken, kijken of er in mijn afwezigheid nog muisjes gedanst hadden
Ik had het over figuurlijke muisjes. Voor echte muisjes hebben we dit maar vandaag met een oranje blokje kaas.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik dans altijd op tafel als jij er niet bent
piepquote:Op donderdag 30 april 2009 11:10 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik had het over figuurlijke muisjes. Voor echte muisjes hebben we dit maar vandaag met een oranje blokje kaas.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |