Aah, het is een foto van een politie auto die op zijn zijkant op het spoor van een station ligtquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik mag de link weer nie openen hoor... pfff klote zo vanaf t werk
Is toch leuker als je het kan zienquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Aah, het is een foto van een politie auto die op zijn zijkant op het spoor van een station ligt
Ze namen de term 'spoorweg politie' iets te letterlijk denk ik
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:45 schreef Belsezar het volgende:
En ja, de TT.
Belofte maakt nou eenmaal schuld.
I keep my promises Ado.quote:
Stuur maar, kan je volgende week lekker naar buiten gaanquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:41 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik pm je de adres gegevens welhaha
*zucht* Mannen die hun belofte houdenquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Stuur maar, kan je volgende week lekker naar buiten gaan![]()
Dan lees je zo terug als je thuis bent.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Is toch leuker als je het kan zien
Waar ben jij nou weer beland?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:50 schreef rival het volgende:
[..]
Heeft iemand je weleens vertelt dat Ofresca best een mooi paard is
We zijn er welquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
*zucht* Mannen die hun belofte houden![]()
![]()
![]()
Watje!quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:51 schreef KudFokker het volgende:
ik heb trouwens vandaag pas spierpijn van het hardlopen van eergisteren![]()
haha ik ben te nieuwsgierig en heb geen geduld... dusssseeequote:Op vrijdag 17 april 2009 14:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan lees je zo terug als je thuis bent.
Hier op FOK!quote:
Braaf zal ik denk ik nooit zijn. Ondeugend is veelste leuk maar dat heeft niks te maken met het houden van beloftesquote:
quote:
Dat is geen handige combinatie van eigenschappen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha ik ben te nieuwsgierig en heb geen geduld... dusssseee
is een belofte als iemand zegt iets te doen of als iemand zegt "ik beloof.. dat ik dit en dat zal doen"quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
uhu maarrree nie zoveel hoor.... die moet je er echt tussenuit zoeken
Blondquote:
nou als het zo stil blijft als het nu is... dan gaat dat nog wel ffies duren denkquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is geen handige combinatie van eigenschappen.![]()
Maar zo lang duurt het niet meer dat je naar huis mag.
Dan ga je toch Fokken dan gaat de tijd een stuk sneller.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou als het zo stil blijft als het nu is... dan gaat dat nog wel ffies duren denk
als iemand zegt iets te doen dan ga je er ook vanuit dat het gebeurd.. dus is zelfde als een belofte tochquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:57 schreef zbbrox het volgende:
[..]
is een belofte als iemand zegt iets te doen of als iemand zegt "ik beloof.. dat ik dit en dat zal doen"
No Shit Sherlockquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ga je toch Fokken dan gaat de tijd een stuk sneller.
hmmquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
als iemand zegt iets te doen dan ga je er ook vanuit dat het gebeurd.. dus is zelfde als een belofte toch
De eerste keer sinds 6 maandenquote:
Is het zo erg? Of vind je blond haar gewoon mooier?quote:
I know.... wat denk je dat ik hier doequote:Op vrijdag 17 april 2009 14:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ga je toch Fokken dan gaat de tijd een stuk sneller.
Zit ik nu op FOK! of op GeenStijl?!quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:56 schreef liefie_ het volgende:
of niet
Ik vind dat je nogal klaagt voor iemand die ik persoonlijk nog nooit iets toe heb zien voegen
Vreemd... ik heb dat meestal de dag na inspanning al.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:51 schreef KudFokker het volgende:
ik heb trouwens vandaag pas spierpijn van het hardlopen van eergisteren![]()
Nee, het is gewoon een beter excuus.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is het zo erg? Of vind je blond haar gewoon mooier?
Denk je dat ik in mijn vrije tijd zo actief op Fok! ben ofzoquote:
Ohhhh.. Ik dacht alweerquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:45 schreef Belsezar het volgende:
En ja, de TT.
Belofte maakt nou eenmaal schuld.
Geen idee.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
I know.... wat denk je dat ik hier doe
Dat is toch nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:01 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon een beter excuus.
Ikke is nog op me werkquote:
Vrouwen en denken!quote:
Ik moet ook nog gaan werken zo.quote:
Het zou me niks verbazen als je blond zou zijn neequote:Op vrijdag 17 april 2009 15:01 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon een beter excuus.
Blijkbaar wel...quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:02 schreef KudFokker het volgende:
Denk je dat ik in mijn vrije tijd zo actief op Fok! ben ofzo?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vrouwen en denken!![]()
![]()
meen ik niets van!
Oh dat zou ik niet wetenquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
uhu maarrree nie zoveel hoor.... die moet je er echt tussenuit zoeken
quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:05 schreef rival het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als je blond zou zijn nee
Ik zit met mijn reet op de bank wat te surfen en tv te kijken. Met andere woorden ik doe waarvoor ik betaald wordquote:
Ja, tot half 6quote:
Niet bij vrouwen rival. Leer het nou es.quote:
Ik denk dat je een brunnette bentquote:
Die weten niet eens wat buitenspel isquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet bij vrouwen rival. Leer het nou es.
maarree ikke welquote:
Dat hoeft ook niet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:09 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die weten niet eens wat buitenspel is
Ik weet het.. en ik geef niet eens wat om voetbalquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:09 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die weten niet eens wat buitenspel is
Ik weet wel wat buitenspel isquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet.
Vrouwen moeten vrouwen zijn en blijven
Ik zal d'r een extra veeg geven van jequote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik weet het.. en ik geef niet eens wat om voetbal
Hier ook alleen de 3e helft hoorquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ben jij er net zo klaar mee als ik?quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:10 schreef Tally het volgende:
Half 5.. en geen minuut langer! Dan ga ik echt naar huis
Succes pikquote:
Er staat HOEFT Tally.quote:
Wat als je het wel weet? Ben je dan geen vrouw meer.. of minder vrouw?quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet.
Vrouwen moeten vrouwen zijn en blijven
Ik denk iedereen Noukquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Lees de post boven jou post.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat als je het wel weet? Ben je dan geen vrouw meer.. of minder vrouw?
Ik denk hetquote:
Ik ben al lang klaar met werken! Dat hoef ik niet meer sinds een jaar of vijfquote:
Ja echt wel.. Jeetje.. Ik ben nu de spullen aan het opruimen van mijn collega die ontslagen is..quote:
EN IK VIND HET NOG LEUK OOK JA!!quote:
Intonatie komt nooit goed over via dit mediumquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:18 schreef DR34M3R het volgende:
Het ging om de intonatie Bels.
Dit maak je niet meer goed
Crap, nou heb ik het weer gedaanquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja echt wel.. Jeetje.. Ik ben nu de spullen aan het opruimen van mijn collega die ontslagen is..
En das nie leuk
[..]
EN IK VIND HET NOG LEUK OOK JA!!
Dat dus!quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:18 schreef DR34M3R het volgende:
Het ging om de intonatie Bels.
Dit maak je niet meer goed
Heb jij haar ook haar collega al ontslagen?quote:
Ik moet hem nog afwerkenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan ben je nu helemaal afgewerkt bij haar
Inkoppertje !quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Heb jij haar ook haar collega al ontslagen?
Ik zei ook bij. Niet door.quote:
quote:
Nee joh. Ik ben daar veelste lief voorquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Heb jij haar ook haar collega al ontslagen?
Hey zeg, ik ben dawg niet! Wel met een B hequote:Op vrijdag 17 april 2009 15:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat dus!
Maargoed, het maakt weinig uit wat bels ervan vindt
Pff kerels beginnen ook steeds om de meest kleine dingen te zeurenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:28 schreef Belsezar het volgende:
Hey zeg, ik ben dawg niet! Wel met een B he
Sorry, I'm extremely boredquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Pff kerels beginnen ook steeds om de meest kleine dingen te zeuren
Heb je nog meer gedateerde plaatjes die iedereen al kent en enorm uitgemolken zijn?quote:
Smoesjesquote:
Het liefst met nog minder humor.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Heb je nog meer gedateerde plaatjes die iedereen al kent en enorm uitgemolken zijn?
Die foto van jou dat je naakt in de kroonluchter hangt met een prei in je reetquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Heb je nog meer gedateerde plaatjes die iedereen al kent en enorm uitgemolken zijn?
Jij ookquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:35 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ben er vandoor![]()
fijn weekend allemaal
Waarom verklap je het nouquote:
Met nog minder humor!quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:36 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die foto van jou dat je naakt in de kroonluchter hangt met een prei in je reet?
Die ken ik dan weer niet.. laat eens zien..quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:36 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die foto van jou dat je naakt in de kroonluchter hangt met een prei in je reet?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer niet.. laat eens zien..
Omdat ik niet van smoesjes houquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer niet.. laat eens zien..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:43 schreef KudFokker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Lijkt ook echt op mij ja. slechte paintskills jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Jij hebt nooit een smoesje? hmmmm...quote:
Doe het eens goed dan Adoquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Lijkt ook echt op mij ja. slechte paintskills jij
Ik heb een smoel.. ik hou van soesjes.. maar smoesjes nopquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jij hebt nooit een smoesje? hmmmm...
Iedereen gebruikt weleens een smoesje volgens mijquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb een smoel.. ik hou van soesjes.. maar smoesjes nop
Als ik thuis ben zal ik eens wat PhotoShop creaties laten zienquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Lijkt ook echt op mij ja. slechte paintskills jij
Doe maar niet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Als ik thuis ben zal ik eens wat PhotoShop creaties laten zien
huilie huilie boehoeeee !!quote:
quote:
jij leest reacties echt anders dan hoe ik dat doequote:Op vrijdag 17 april 2009 15:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Als ik thuis ben zal ik eens wat PhotoShop creaties laten zien
Hij moest weer even zijn volwassenheid tonen Noukquote:
Nou! En ik moet zeggen, volwassener dan de meeste hier!quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hij moest weer even zijn volwassenheid tonen Nouk
Ja kom op, waar slaat die reactie van Tally opquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hij moest weer even zijn volwassenheid tonen Nouk
quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou! En ik moet zeggen, volwassener dan de meeste hier!
Op het tonen van jouw photoshop creaties... is je dat nou niet eens duidelijkquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:02 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja kom op, waar slaat die reactie van Tally op
"Doe maar niet"
quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:05 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Op het tonen van jouw photoshop creaties... is je dat nou niet eens duidelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bedoel, waarom moet ze reageren als ik alleen dat zeg ?Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Ja, voor lul staan op internet, wat een skáááánke !!!quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:06 schreef Tally het volgende:
Ik vind het wel een leuke reactie hoor.. Jezelf zo lekker voor lul zetten op vrijdagmiddag!
quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:07 schreef KudFokker het volgende:
[..]Omdat ze het niet hoeft te zien en omdat ze het kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bedoel, waarom moet ze reageren als ik alleen dat zeg ?
![]()
PI, Bels, PIquote:
Er zijn meerdere dingen die ik niet wil zien / lezen of wat dan ook ?quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:08 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Omdat ze het niet hoeft te zien en omdat ze het kan
Bels mist die de laatste dagen wel vaker, opticien misschien een optie Bels?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar jij hapt overal op. Dan is het te mooi om het niet te doenquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:11 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Er zijn meerdere dingen die ik niet wil zien / lezen of wat dan ook ?
Dan ga ik toch ook niet kleinzerig lopen doen en zo'n reactie plaatsen ?
Maar als een mod dat voorbeeld geeft....
voor iemand die zich nergens iets van aantrekt, het niet boeit wat anderen denken, en het al helemaal niks uitmaakt hoe hij over internet overkomt ben je er wel steeds druk mee bezigquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:11 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Er zijn meerdere dingen die ik niet wil zien / lezen of wat dan ook ?
Dan ga ik toch ook niet kleinzerig lopen doen en zo'n reactie plaatsen ?
Maar als een mod dat voorbeeld geeft....
En een mod is geen mens!!! Dus dan mag het niet! Foei Tally!quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:14 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja maar jij hapt overal op. Dan is het te mooi om het niet te doen
quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:12 schreef rival het volgende:
[..]
Bels mist die de laatste dagen wel vaker, opticien misschien een optie Bels?
Ja ik mis ze wel vaak de laatste tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opticien hoeft niet. Mijn ogen zijn gelaseerd
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Ik zal je lerenquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:14 schreef Tally het volgende:
[..]
En een mod is geen mens!!! Dus dan mag het niet! Foei Tally!
Mag ik je billenkoek komen geven dan?quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:14 schreef Tally het volgende:
[..]
En een mod is geen mens!!! Dus dan mag het niet! Foei Tally!
en wanneer maken ze die operatie af?quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Ja ik mis ze wel vaak de laatste tijd
Opticien hoeft niet. Mijn ogen zijn gelaseerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe maar niet...quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mag ik je billenkoek komen geven dan?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:14 schreef rival het volgende:
[..]
voor iemand die zich nergens iets van aantrekt, het niet boeit wat anderen denken, en het al helemaal niks uitmaakt hoe hij over internet overkomt ben je er wel steeds druk mee bezig
Oe.. De één met zweepje en de andere billenkoekquote:
Het heeft niet eens wat met jou te maken manquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:16 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Doe maar niet...
Dat virtuele gespank
Doet het me ook allemaal niet...quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:14 schreef rival het volgende:
[..]
voor iemand die zich nergens iets van aantrekt, het niet boeit wat anderen denken, en het al helemaal niks uitmaakt hoe hij over internet overkomt ben je er wel steeds druk mee bezig
Mijn PainShop skills zeker wel met haar ?quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het heeft niet eens wat met jou te maken man
quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:16 schreef rival het volgende:
[..]
en wanneer maken ze die operatie af?
Omdat het vrijdagmiddag is dan maar. Ik ben ook niet meer op mijn scherpstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Te makkelijk excuusquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Omdat het vrijdagmiddag is dan maar. Ik ben ook niet meer op mijn scherpst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Dat zal ik doen als je mij gaat afwerkenquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Oe.. De één met zweepje en de andere billenkoek
Maak me gek!
En ik maar denken dat jij altijd scherp bent..quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Te makkelijk excuusHehe, dit zal ik nog wel een tijdje blijven lezen dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Houdt je scherp:quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben ook maar menselijk DR34M3Rquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij altijd scherp bent..
Bummer.
Oh, dus je KAN wel lezen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hehe, dit zal ik nog wel een tijdje blijven lezen dus
I would count on itquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hehe, dit zal ik nog wel een tijdje blijven lezen dus
* KudFokker is jaloersquote:
Op het lijstje zet!quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat zal ik doen als je mij gaat afwerken
Oequote:
Goed zo!quote:
Kijk, das nog eens een toffe post en kerel!quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:24 schreef JonKeL het volgende:
Bels, ik zie die minpuntjes van je niet hoor. Jij bent gewoon geweldig![]()
Wanneer gingen we nou naar Brazilië![]()
Je bent super geweldig!quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kijk, das nog eens een toffe post en kerel!
Volgend jaar met carnaval ga ik weer
Nog geen ideequote:Op vrijdag 17 april 2009 16:33 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Je bent super geweldig!
En wat ga je vrij/zat doen, Rzr is ook weer in het land.
Ze willen mee naar Braziliequote:
Hit the books!quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:35 schreef Feitosa het volgende:
Zo , net ingeschreven voor de studie bedrijfskunde. There,s no turning back now.
I ride shotgun!!quote:
Kan je die niet afzeggen danquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nog geen idee![]()
Alleen morgen plannen![]()
quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:35 schreef Feitosa het volgende:
Zo , net ingeschreven voor de studie bedrijfskunde. There,s no turning back now.
Genoeg plaats in het vliegtuig!quote:
Is nog niet helemaal zeker dus wie weetquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:37 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Kan je die niet afzeggen dan
Naja je hoort het wel als er vanavond nog feest is.
Tja, vroeger teveel geblowt , gezopen en gefeest. Maar er moet nu wel een bachelortitel behaald worden.quote:
Got dibs on the windowseat!!!quote:
Hoogstens de trein van 16:30.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
Whooooooooh, jullie gaan te hard vandaag.. heb ik nog iets gemist?!
Inderdaad, ben ik ook mee bezigquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:38 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Tja, vroeger teveel geblowt , gezopen en gefeest. Maar er moet nu wel een bachelortitel behaald worden.
quote:
Zeg maar dag tegen je sociale leven zoals je het tot nu toe kende. Ik heb er tot de dag van vandaag overigens geen moment spijt van gehad.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:35 schreef Feitosa het volgende:
Ik wel.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
Whooooooooh, jullie gaan te hard vandaag.. heb ik nog iets gemist?!
Prima, ik zit altijd aan het gangpadquote:
zal ik dan op de pilotenstoel gaan zitten?quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Prima, ik zit altijd aan het gangpad
Dan is het maar goed dat jullie geen sluipschutters zijn...quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
Duh! wij missen elkaar non stop!
lig je lekker te slapen, wordt je wakker omdat die muts met dat karretje tegen je knie knaltquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Prima, ik zit altijd aan het gangpad
M,n zus heeft ook pas d,r bachelor gehaald en denkt nu al na over d,r master. Beviel d,r goed.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg maar dag tegen je sociale leven zoals je het tot nu toe kende. Ik heb er tot de dag van vandaag overigens geen moment spijt van gehad.
Dat waren we.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat jullie geen sluipschutters zijn...
Als je met je klauwen van de knoppen afblijft mag het wat mij betreft wel.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:47 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
zal ik dan op de pilotenstoel gaan zitten?
Ah, bachelor weet ik niet. Voor mijn MBA ben ik in drie jaar gemiddeld zo'n 14 uur per week bezig geweest met studeren naast een fulltime baan.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:48 schreef Feitosa het volgende:
M,n zus heeft ook pas d,r bachelor gehaald en denkt nu al na over d,r master. Beviel d,r goed.
Ik heb mijn bachelor nog niet eens en denk al na over mijn masterquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:48 schreef Feitosa het volgende:
[..]
M,n zus heeft ook pas d,r bachelor gehaald en denkt nu al na over d,r master. Beviel d,r goed.
Ik heb al gerekend op 2 uur per dag.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, bachelor weet ik niet. Voor mijn MBA ben ik in drie jaar gemiddeld zo'n 14 uur per week bezig geweest met studeren naast een fulltime baan.
Ik slik altijd 1 valiumpil als ik zo lang vlieg. Moeilijk wakker te krijgen danquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:47 schreef rival het volgende:
[..]
lig je lekker te slapen, wordt je wakker omdat die muts met dat karretje tegen je knie knalt
Tja, als je je P haalt kan dat toch?quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb mijn bachelor nog niet eens en denk al na over mijn master
quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Whehemaar ik wil jou niet raken!
Een vliegtuig is geen motor he D_Hquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:47 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
zal ik dan op de pilotenstoel gaan zitten?
Ik deed vrij veel in de weekenden. Niet al te veel uitslapen en 's ochtends veel doen. Dan doordeweeks ook af en toe een avondje. Meestal niet, aangezien er toch niet veel uit kwam...quote:
Oh, dan moet ik zo maar het terras op!quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Ik bedoelde ook helemaal niet op die manier!
Ik heb mijn P al ruim een jaar op zak, maar een deeltijd master vinden naast een fulltime baan is niet makkelijk en ik wil nog niet minder werken... Er zijn sowieso geen master-opleidingen in de avonduren. Althans, niet in Amsterdam, Den Haag of Utrecht.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:52 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Tja, als je je P haalt kan dat toch?
Open Uni is deeltijd.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb mijn P al ruim een jaar op zak, maar een deeltijd master vinden naast een fulltime baan is niet makkelijk en ik wil nog niet minder werken... Er zijn sowieso geen master-opleidingen in de avonduren. Althans, niet in Amsterdam, Den Haag of Utrecht.
Ik heb vrij veel discipline, maar niet zóveel.quote:
Daar heb ik nou ook al heel de dag zin in.. Ik mag weer niet mee zekerquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oh, dan moet ik zo maar het terras op!
Zelfkennis ftw.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb vrij veel discipline, maar niet zóveel.
En dan halverwege boven de oceaan op druppels vliegen en crashenquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:55 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hoezo? bij beide moet het gas meestal vol open staan
quote:
genoeg vaart hebben, haal je het glijdend welquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dan halverwege boven de oceaan op druppels vliegen en crashen
Oké.. Alleen maar zelfstudie, toch?quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:56 schreef Feitosa het volgende:
Ik ga het via LOI doen. Kan ik het tempo opschroeven en eventueel sneller behalen.
Anders had ik naar Tilburg moeten rijden voor de deeltijd bij Fontys.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Daar heb ik nou ook al heel de dag zin in.. Ik mag weer niet mee zeker
Uhm D_H, waarom dalen we? We moeten nog een heel eind, wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:01 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
genoeg vaart hebben, haal je het glijdend wel
pffff... daar kan ik niks mee.quote:
Ok, naar wel terras gaan we?quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Daar heb ik nou ook al heel de dag zin in.. Ik mag weer niet mee zeker
Dit in het licht van ons gesprekje.quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:06 schreef dawg het volgende:
[..]
Dit in het licht van ons gesprekje.
ja dames, wij roddelen wat af over jullie, dat willen jullie niet weten!![]()
De markt in Eindhovenquote:
ik woon in Eindhoven. Dus ik zou al snel 2x 45 min kwijt zijn per lesavond. In die tijd kan ik veel lezen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oké.. Alleen maar zelfstudie, toch?
Is dat ver bij jou vandaan? Geen idee waar je woont
Oh, dat geeft niet hoor. Dat is geheel wederzijds.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:06 schreef dawg het volgende:
[..]
Dit in het licht van ons gesprekje.
Pssst... het was de bedoeling dat je daar na de basisschool mee stopte hoor...quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:06 schreef dawg het volgende:
Dat is wel ver wegquote:
Ik had niet anders verwachtquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh, dat geeft niet hoor. Dat is geheel wederzijds.
Die les heb ik volgens mij gemist dan.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pssst... het was de bedoeling dat je daar na de basisschool mee stopte hoor...
Alleen die les?quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:10 schreef dawg het volgende:
[..]
Kun je niet een week wachten zodat ik ook kan komen?
ik merk hetquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh, dat geeft niet hoor. Dat is geheel wederzijds.
Oh ok. Laat even weten dan.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]![]()
Dan zijn de kindjes bij mij. De eerstvolgende gelegenheid is (buiten morgen natuurlijk) pas over 3 weken.
Waaraan? Wij zijn uiterst discreet hoorquote:
Ontzettend!quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Waaraan? Wij zijn uiterst discreet hoor
wij als in jij en zij misschien. maar wij als in vrouwen, HELL NO!quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat vrouwen geen humor hebben.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:22 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat vrouwen geen humor hebben.
Dan wordt het de hoogste tijd dat wij eens kennis gaan maken, zodat ik je blik op de wereld wat kan verruimenquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:22 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat vrouwen geen humor hebben.
Goed bezig!quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ben tevreden.Helemaal zelf zonder hulp en nog 86%.
goed genoeg.
Daarom wilde hij ook een week wachtenquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan wordt het de hoogste tijd dat wij eens kennis gaan maken, zodat ik je blik op de wereld wat kan verruimen
Nice!quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ben tevreden.Helemaal zelf zonder hulp en nog 86%.
goed genoeg.
Zorg maar dat je een keer kunt dan.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan wordt het de hoogste tijd dat wij eens kennis gaan maken, zodat ik je blik op de wereld wat kan verruimen
En dit.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Daarom wilde hij ook een week wachten
En je komt niet eens even langs?quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:35 schreef Q. het volgende:
Ik ben er ook nog! Even een pizza in de oven gooien en dan zo richting Enschede.
Je kunt vast wel iets gezonds halen bij de Chinees. Of had je daar nou net geen zin in?quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Gezellig
Men had ik zulke goede voornemens voor wat gezonds te gaan koken, krijg ik ineens ontzetend veel zin in chinees
chinees is gewoon babi pangang met bamiquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:36 schreef Ofresca het volgende:
Je kunt vast wel iets gezonds halen bij de Chinees. Of had je daar nou net geen zin in?
Ik doelde natuurlijk op het terrasquote:
Oh. Saai. Ik moet meteen helaas door naar het bier op het Hogeland.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik doelde natuurlijk op het terras
Het is algemeen bekend dat ik saai benquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:39 schreef Q. het volgende:
Oh. Saai. Ik moet meteen helaas door naar het bier op het Hogeland.
Wel zwaaien als je mij ziet hè?quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat ik saai ben
Veel plezier alvast
Foei toch!quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:39 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ken mezelf.. dit gaat chinees worden![]()
Ik kom niet in het Hogelandquote:
Ik ben idd erg stoutquote:
Dat doe ik morgen, als ik op de terugweg mijn vaste rondje langs al mijn oude woningen fiets.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik kom niet in het Hogeland
Maar mocht je over de Deurningerstraat rijden, mag je wel even zwaaien
Dat vind ik welquote:
Gezelligquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat doe ik morgen, als ik op de terugweg mijn vaste rondje langs al mijn oude woningen fiets.
Wel goed.. net geconstateerd dat ik stout, maar lekker benquote:
Jawel, ik ben daar weleens geweestquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat weet jij helemaal niet lieverd
Ik zat in Wiesbaden, net voor Frankfurtquote:
Haha, zo duidelijk had ik het ook niet neer gezet hoorquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
K heb het weer gemist maaree wat was je daar doen dan?hooooii trouwens
Niets, uiteraard!quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:01 schreef automatic_ het volgende:
Heb ik trouwens sinds woensdag nog iets gemist?
nopequote:Op vrijdag 17 april 2009 18:01 schreef automatic_ het volgende:
Haha! Vertel!quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:02 schreef Nouk84 het volgende:
Post is best leuk om te krijgen, maar die paars/witte enveloppen uit Leeuwarden zijn toch minder...
Hooooiquote:
Okequote:
Ik wil je voor de verrassing wel een kaartje sturen hoor!quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:02 schreef Nouk84 het volgende:
Post is best leuk om te krijgen, maar die paars/witte enveloppen uit Leeuwarden zijn toch minder...
Daar gaat de verrassingquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:06 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik wil je voor de verrassing wel een kaartje sturen hoor!
Mij.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:01 schreef automatic_ het volgende:
2 weken geleden naar Arnhem. 1x op zaterdag (heenreis) en 1x op zondag (terugreis) 1 trajectcontrolequote:
Ja, dat is waarquote:
Gelukkig dat het daar was & niet op "mijn" traject van zondagquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
2 weken geleden naar Arnhem. 1x op zaterdag (heenreis) en 1x op zondag (terugreis) 1 trajectcontroleDacht dat alleen op het 80 km stuk was en de andere gewoon mobiele flitscontrole. Ach, maar 52,- bij elkaar
Dat liever dan!quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:06 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik wil je voor de verrassing wel een kaartje sturen hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |