Aah, het is een foto van een politie auto die op zijn zijkant op het spoor van een station ligtquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik mag de link weer nie openen hoor... pfff klote zo vanaf t werk
Is toch leuker als je het kan zienquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Aah, het is een foto van een politie auto die op zijn zijkant op het spoor van een station ligt
Ze namen de term 'spoorweg politie' iets te letterlijk denk ik
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:45 schreef Belsezar het volgende:
En ja, de TT.
Belofte maakt nou eenmaal schuld.
I keep my promises Ado.quote:
Stuur maar, kan je volgende week lekker naar buiten gaanquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:41 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik pm je de adres gegevens welhaha
*zucht* Mannen die hun belofte houdenquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Stuur maar, kan je volgende week lekker naar buiten gaan![]()
Dan lees je zo terug als je thuis bent.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Is toch leuker als je het kan zien
Waar ben jij nou weer beland?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:50 schreef rival het volgende:
[..]
Heeft iemand je weleens vertelt dat Ofresca best een mooi paard is
We zijn er welquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
*zucht* Mannen die hun belofte houden![]()
![]()
![]()
Watje!quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:51 schreef KudFokker het volgende:
ik heb trouwens vandaag pas spierpijn van het hardlopen van eergisteren![]()
haha ik ben te nieuwsgierig en heb geen geduld... dusssseeequote:Op vrijdag 17 april 2009 14:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan lees je zo terug als je thuis bent.
Hier op FOK!quote:
Braaf zal ik denk ik nooit zijn. Ondeugend is veelste leuk maar dat heeft niks te maken met het houden van beloftesquote:
quote:
Dat is geen handige combinatie van eigenschappen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha ik ben te nieuwsgierig en heb geen geduld... dusssseee
is een belofte als iemand zegt iets te doen of als iemand zegt "ik beloof.. dat ik dit en dat zal doen"quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
uhu maarrree nie zoveel hoor.... die moet je er echt tussenuit zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |