Aah, het is een foto van een politie auto die op zijn zijkant op het spoor van een station ligtquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik mag de link weer nie openen hoor... pfff klote zo vanaf t werk
Is toch leuker als je het kan zienquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Aah, het is een foto van een politie auto die op zijn zijkant op het spoor van een station ligt
Ze namen de term 'spoorweg politie' iets te letterlijk denk ik
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:45 schreef Belsezar het volgende:
En ja, de TT.
Belofte maakt nou eenmaal schuld.
I keep my promises Ado.quote:
Stuur maar, kan je volgende week lekker naar buiten gaanquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:41 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik pm je de adres gegevens welhaha
*zucht* Mannen die hun belofte houdenquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Stuur maar, kan je volgende week lekker naar buiten gaan![]()
Dan lees je zo terug als je thuis bent.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Is toch leuker als je het kan zien
Waar ben jij nou weer beland?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:50 schreef rival het volgende:
[..]
Heeft iemand je weleens vertelt dat Ofresca best een mooi paard is
We zijn er welquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
*zucht* Mannen die hun belofte houden![]()
![]()
![]()
Watje!quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:51 schreef KudFokker het volgende:
ik heb trouwens vandaag pas spierpijn van het hardlopen van eergisteren![]()
haha ik ben te nieuwsgierig en heb geen geduld... dusssseeequote:Op vrijdag 17 april 2009 14:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan lees je zo terug als je thuis bent.
Hier op FOK!quote:
Braaf zal ik denk ik nooit zijn. Ondeugend is veelste leuk maar dat heeft niks te maken met het houden van beloftesquote:
quote:
Dat is geen handige combinatie van eigenschappen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha ik ben te nieuwsgierig en heb geen geduld... dusssseee
is een belofte als iemand zegt iets te doen of als iemand zegt "ik beloof.. dat ik dit en dat zal doen"quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
uhu maarrree nie zoveel hoor.... die moet je er echt tussenuit zoeken
Blondquote:
nou als het zo stil blijft als het nu is... dan gaat dat nog wel ffies duren denkquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is geen handige combinatie van eigenschappen.![]()
Maar zo lang duurt het niet meer dat je naar huis mag.
Dan ga je toch Fokken dan gaat de tijd een stuk sneller.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou als het zo stil blijft als het nu is... dan gaat dat nog wel ffies duren denk
als iemand zegt iets te doen dan ga je er ook vanuit dat het gebeurd.. dus is zelfde als een belofte tochquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:57 schreef zbbrox het volgende:
[..]
is een belofte als iemand zegt iets te doen of als iemand zegt "ik beloof.. dat ik dit en dat zal doen"
No Shit Sherlockquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ga je toch Fokken dan gaat de tijd een stuk sneller.
hmmquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
als iemand zegt iets te doen dan ga je er ook vanuit dat het gebeurd.. dus is zelfde als een belofte toch
De eerste keer sinds 6 maandenquote:
Is het zo erg? Of vind je blond haar gewoon mooier?quote:
I know.... wat denk je dat ik hier doequote:Op vrijdag 17 april 2009 14:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ga je toch Fokken dan gaat de tijd een stuk sneller.
Zit ik nu op FOK! of op GeenStijl?!quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:56 schreef liefie_ het volgende:
of niet
Ik vind dat je nogal klaagt voor iemand die ik persoonlijk nog nooit iets toe heb zien voegen
Vreemd... ik heb dat meestal de dag na inspanning al.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:51 schreef KudFokker het volgende:
ik heb trouwens vandaag pas spierpijn van het hardlopen van eergisteren![]()
Nee, het is gewoon een beter excuus.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is het zo erg? Of vind je blond haar gewoon mooier?
Denk je dat ik in mijn vrije tijd zo actief op Fok! ben ofzoquote:
Ohhhh.. Ik dacht alweerquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:45 schreef Belsezar het volgende:
En ja, de TT.
Belofte maakt nou eenmaal schuld.
Geen idee.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
I know.... wat denk je dat ik hier doe
Dat is toch nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:01 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon een beter excuus.
Ikke is nog op me werkquote:
Vrouwen en denken!quote:
Ik moet ook nog gaan werken zo.quote:
Het zou me niks verbazen als je blond zou zijn neequote:Op vrijdag 17 april 2009 15:01 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon een beter excuus.
Blijkbaar wel...quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:02 schreef KudFokker het volgende:
Denk je dat ik in mijn vrije tijd zo actief op Fok! ben ofzo?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vrouwen en denken!![]()
![]()
meen ik niets van!
Oh dat zou ik niet wetenquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
uhu maarrree nie zoveel hoor.... die moet je er echt tussenuit zoeken
quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:05 schreef rival het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als je blond zou zijn nee
Ik zit met mijn reet op de bank wat te surfen en tv te kijken. Met andere woorden ik doe waarvoor ik betaald wordquote:
Ja, tot half 6quote:
Niet bij vrouwen rival. Leer het nou es.quote:
Ik denk dat je een brunnette bentquote:
Die weten niet eens wat buitenspel isquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet bij vrouwen rival. Leer het nou es.
maarree ikke welquote:
Dat hoeft ook niet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:09 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die weten niet eens wat buitenspel is
Ik weet het.. en ik geef niet eens wat om voetbalquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:09 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die weten niet eens wat buitenspel is
Ik weet wel wat buitenspel isquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet.
Vrouwen moeten vrouwen zijn en blijven
Ik zal d'r een extra veeg geven van jequote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik weet het.. en ik geef niet eens wat om voetbal
Hier ook alleen de 3e helft hoorquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ben jij er net zo klaar mee als ik?quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:10 schreef Tally het volgende:
Half 5.. en geen minuut langer! Dan ga ik echt naar huis
Succes pikquote:
Er staat HOEFT Tally.quote:
Wat als je het wel weet? Ben je dan geen vrouw meer.. of minder vrouw?quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet.
Vrouwen moeten vrouwen zijn en blijven
Ik denk iedereen Noukquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Lees de post boven jou post.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat als je het wel weet? Ben je dan geen vrouw meer.. of minder vrouw?
Ik denk hetquote:
Ik ben al lang klaar met werken! Dat hoef ik niet meer sinds een jaar of vijfquote:
Ja echt wel.. Jeetje.. Ik ben nu de spullen aan het opruimen van mijn collega die ontslagen is..quote:
EN IK VIND HET NOG LEUK OOK JA!!quote:
Intonatie komt nooit goed over via dit mediumquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:18 schreef DR34M3R het volgende:
Het ging om de intonatie Bels.
Dit maak je niet meer goed
Crap, nou heb ik het weer gedaanquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja echt wel.. Jeetje.. Ik ben nu de spullen aan het opruimen van mijn collega die ontslagen is..
En das nie leuk
[..]
EN IK VIND HET NOG LEUK OOK JA!!
Dat dus!quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:18 schreef DR34M3R het volgende:
Het ging om de intonatie Bels.
Dit maak je niet meer goed
Heb jij haar ook haar collega al ontslagen?quote:
Ik moet hem nog afwerkenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan ben je nu helemaal afgewerkt bij haar
Inkoppertje !quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Heb jij haar ook haar collega al ontslagen?
Ik zei ook bij. Niet door.quote:
quote:
Nee joh. Ik ben daar veelste lief voorquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Heb jij haar ook haar collega al ontslagen?
Hey zeg, ik ben dawg niet! Wel met een B hequote:Op vrijdag 17 april 2009 15:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat dus!
Maargoed, het maakt weinig uit wat bels ervan vindt
Pff kerels beginnen ook steeds om de meest kleine dingen te zeurenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:28 schreef Belsezar het volgende:
Hey zeg, ik ben dawg niet! Wel met een B he
Sorry, I'm extremely boredquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Pff kerels beginnen ook steeds om de meest kleine dingen te zeuren
Heb je nog meer gedateerde plaatjes die iedereen al kent en enorm uitgemolken zijn?quote:
Smoesjesquote:
Het liefst met nog minder humor.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Heb je nog meer gedateerde plaatjes die iedereen al kent en enorm uitgemolken zijn?
Die foto van jou dat je naakt in de kroonluchter hangt met een prei in je reetquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Heb je nog meer gedateerde plaatjes die iedereen al kent en enorm uitgemolken zijn?
Jij ookquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:35 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ben er vandoor![]()
fijn weekend allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |