Hey een FiPoquote:
Wat dan?quote:
Je kent Universal toch wel?quote:
Nieuw logoquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat dan?
[..]
Je kent Universal toch wel?
[ afbeelding ]
Oh films!quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat dan?
[..]
Je kent Universal toch wel?
[ afbeelding ]
klootzakquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:34 schreef BobbyB het volgende:
Ohja, goed topic, mooie TT en prima thema.
Hihi.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:33 schreef BobbyB het volgende:
Flauwe modjes die doorposten in het vorige topic![]()
Nu ik een plaatje ervan googelde, zie ik dat ik in zo'n BMW rijlessen gedaan heb!quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:34 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hihi.
[..]
Nu ik een plaatje ervan googelde, zie ik dat ik in zo'n BMW rijlessen gedaan heb!
Nee, ze zit eigenlijk bij de muziek afdeling.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:34 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Oh films!Wat doet ze dan? Catering?
![]()
Vrouwen en hun auto kennisquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:34 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hihi.
[..]
Nu ik een plaatje ervan googelde, zie ik dat ik in zo'n BMW rijlessen gedaan heb!
Weet je zeker dat het niet in een porsche was met zo'n vent met een snorretje?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:34 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hihi.
[..]
Ik doe ook wel es wat voor Universal.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, ze zit eigenlijk bij de muziek afdeling.En ze doet nu soort van promo voor artiesten. Nu heeft ze Taylor Swift
Wie?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, ze zit eigenlijk bij de muziek afdeling.En ze doet nu soort van promo voor artiesten. Nu heeft ze Taylor Swift
Nee, je moet daarvoor automonteur zijnquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:36 schreef Syb-rund. het volgende:
mijn tante heeft anders een best chille bmw!
best een mooi ding, maar dan moet je wel fucking chirurg zijn om zoiets te kunnen onderhouden heb ik soms het idee
http://nl.wikipedia.org/wiki/Taylor_Swiftquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:36 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wie?
Zie je! Ze doet haar werk niet goed!
Wut?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet in een porsche was met zo'n vent met een snorretje?
quote:
godsgloeiendequote:Op vrijdag 17 april 2009 14:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, je moet daarvoor automonteur zijn
Says me nothing.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Taylor_Swift
quote:
is ook niet jouw muziekquote:
Auto's onderhouden laat ik wel aan de dealer over. Ik ga daar echt niet zelf aan knutselen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:36 schreef Syb-rund. het volgende:
mijn tante heeft anders een best chille bmw!
best een mooi ding, maar dan moet je wel fucking chirurg zijn om zoiets te kunnen onderhouden heb ik soms het idee
Wat dan?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik doe ook wel es wat voor Universal.
Waaaat?quote:
Die van mijn ouders weet ik ook alleen het merk, en de kleur dan.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mijn zusje was ook eens op zoek naar een nieuwe auto en toen had ze een mooie gevonden en vroeg wat voor een.. "Een rooie!!!"
![]()
![]()
Bij concerten, soms flyeren, foto`s maken, reviews e.d..quote:
quote:
Nee ik vraag het aan jou jongeman.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zeg ik lekker niet.
Vraag maar aan de_boswachter.
Rijschool 69quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:44 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nee ik vraag het aan jou jongeman.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zeg ik lekker niet.
Vraag maar aan de_boswachter.
D_B kan dat inderdaad haarfijn uitleggenquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:44 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nee ik vraag het aan jou jongeman.
ow whehe stees cy ik niet wat je bedoelt, maar dit verklaart al heel watquote:
stees cy je dat niet?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:47 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ow whehe stees cy ik niet wat je bedoelt, maar dit verklaart al heel wat
Bekijk het ffquote:
Van de ranja?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:50 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ja euh, bne een beetje aangeschoten he!1
Gewoon, lekker ding, goeie tieten (de linker danquote:
Dat ga ik jou niet vertellenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat ga ik jou niet vertellen
Want? waarom? hoezo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stomme newbiequote:Op vrijdag 17 april 2009 14:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Gewoon, lekker ding, goeie tieten (de linker dan)
Haar hyves staat prive.quote:
quote:
Nee, dat zijn gewoon de enige twee foto's die je kan zien.quote:
quote:
Als je haar een lekker wijf vind, raad ik je aan eens iets te zoeken naar "don ad stacy" op google.quote:
Mooi.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:56 schreef BobbyB het volgende:
Ik heb trouwens een ontzettend mooie nieuwe wallpaper op m'n Mac zo van een meisje op een bruggetje.
Nee, die ik heb is in kleur.quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je haar een lekker wijf vind, raad ik je aan eens iets te zoeken naar "don ad stacy" op google.
quote:
Ze lijkt er wel een beetje op, in ieder geval half Aziatisch of zoquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze lijkt er wel een beetje op, in ieder geval half Aziatisch of zo![]()
![]()
Als jij een note zou moeten krijgen, krijg je hem niet van mij.quote:
quote:
Sorryquote:
VERDOMME!quote:[..]
Als jij een note zou moeten krijgen, krijg je hem niet van mij.![]()
Because apple.quote:
quote:Uitslaande brand in Rotterdam
Uitgegeven: 17 april 2009 15:30
Laatst gewijzigd: 17 april 2009 15:31
AMSTERDAM - In een pand aan de Gaffeldwarsstraat in Rotterdam is vrijdag een uitslaande brand uitgebroken.
Het vuur in de wijk het Oude Westen, vlak bij het Centraal Station, woedt op twee verdiepingen.
Volgens de brandweer zijn twee bewoners naar het dak gevlucht, meldt RTV Rijnmond. Met een ladderwagen wordt geprobeerd ze te redden.
quote:
Nee een BMW verkniptquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dacht dat jij een brand aan het blussen was
Come back van fasquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:47 schreef Fascination het volgende:
Krentenbol. wat zat je me gisteren nu te dissen dan?
Wat dan welquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
niet eens een ninja edit
En nee, ik heb geen 3 coupe uit '89
Jewaidut.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:47 schreef Fascination het volgende:
Krentenbol. wat zat je me gisteren nu te dissen dan?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:51 schreef Marurk het volgende:
Mooie auto in de OP
Mijn ouders hebben er zo een.![]()
![]()
![]()
Ik lees alles heur.quote:
Ik mag er wel in rijden af en toequote:Op vrijdag 17 april 2009 15:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Stoer doen met dingen die niet van jezelf zijn.
Die van jou is wel van jezelf zeker?quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Stoer doen met dingen die niet van jezelf zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |