Hahaha, zit wat inquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat horen gaat voorbij, dat lezen niet
Speciaal nog even langs QPark @ winschoterkade gelopen. 't zat niet helemaal vol, maar volgens mij liep het goed doorquote:
Ik hoop ook op Voicst, maar denk dat de Black Eyed Peas het worden om eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:20 schreef -Hans- het volgende:
Zo, terug uit de stad. o.a. een tv kaart gekocht. Straks maar even aansluiten. In de zon is het echt geweldig weer. Alleen jammer van de harde wind..
Damn, voor de laatste keer de White Lies als MH. Ik gok op Voicst of Johan als nieuwe MH al is Dance With Somebody ook niet kud.
doe normaal dat zou echt belachelijk zijn..! heb je die plaat al gehoord? Dan nog liever de plaat van DIO van een paar week geledenquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:27 schreef Numbie het volgende:
[..]
Ik hoop ook op Voicst, maar denk dat de Black Eyed Peas het worden om eerlijk te zijn
"Het is voor de nieuwslezers meestal rennen, omdat ze van de ene naar de andere radio-omroep moeten om het nieuws voor te lezen" .quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:44 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
3FM-nieuwslezer hijgt na te laat komen nieuwslezen
Hej Cos ! vanavond ook van de partij?quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:27 schreef cosmick het volgende:
Nee gek.
PUrple!!quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:32 schreef purplerose het volgende:
Hai lievjes!
ik heb weer 2 nieuwe lipsmackers erbij
Maybe. Moet nog ff wat zakelijke dingetjes regelen, maar wil zo uit mijn werk eerst ff langs de AH voor wat wijn enzo. En dan krijg ik wel vaak zin om ff lekker te ouwehoeren op Fokquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej Cos ! vanavond ook van de partij?
Mooiquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:32 schreef purplerose het volgende:
Je moet de Dr. Pepper lipsmacker eens proberenquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:32 schreef purplerose het volgende:
Hai lievjes!
Neem aan dat je weet welke wijn je moet halen? Roel en borisz geven hier vaak goede wijn adviezenquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:33 schreef cosmick het volgende:
[..]
Maybe. Moet nog ff wat zakelijke dingetjes regelen, maar wil zo uit mijn werk eerst ff langs de AH voor wat wijn enzo. En dan krijg ik wel vaak zin om ff lekker te ouwehoeren op Fok.
Voicst ! denk ik, maar meestal zit ik foutquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:33 schreef Vlindur het volgende:
Zo, ik zit klaar voor de MH, he geen flauw idee wat nieuw is en leuk is
Zolang het maar alternatief is, dan vind ik het prima!quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Voicst ! denk ik, maar meestal zit ik fout
Green dayquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:36 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Zolang het maar alternatief is, dan vind ik het prima!
quote:
Volgens mij wel. Dit weekend of volgende week komt ze ook weer bij P.de L. dus ze zal wel iets te promoten hebben.quote:
Ojee, dan hoop ik maar dat haar nieuwe single neit wordt omgedoopt tot 3FM Megahitquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:37 schreef jmac het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Dit weekend of volgende week komt ze ook weer bij P.de L. dus ze zal wel iets te promoten hebben.
quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:34 schreef jmac het volgende:
[..]
Je moet de Dr. Pepper lipsmacker eens proberen
[ afbeelding ]
Dank. Het is dat Airborne Toxic Event nu op KX is, anders zou ik van binnen gaan huilen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:44 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Sersjee, sterkte deze week....
Nou het is dat er sinds kort een online webshop is die ze verkoopt samen met andere merken in leuke potjes en smaakjesquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:49 schreef jmac het volgende:
Oh verkopen ze die hier ook. Ik had een hele doos met die ongein meegenomen uit de Walmart. Beter dan die suffe labello smaken hier idd.
Dr pepper is not that bad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |