Niet altijd overigens. Een bekende van mij is niet bepaald een opgever, maar die heeft al verscheidene dingen gedaan maar stottert nog immer.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Aan stotteren kun je wat doen door goede ademhalings/middenrif training.
Zo waar, echt vreselijk.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:37 schreef cosmick het volgende:
Jezus Christus, waarom toch zo vaak die Godvergeten Maria Mena!
Meest vreselijke zangeres allertijden.
Die eer gaat toch echt wel naar een andere dame toequote:Op vrijdag 17 april 2009 14:37 schreef cosmick het volgende:
Jezus Christus, waarom toch zo vaak die Godvergeten Maria Mena!
Meest vreselijke zangeres allertijden.
Lily Allen bedoel je?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die eer gaat toch echt wel naar een andere dame toe
Nee hoor, die hoor je (terecht) nooit dus daar kan ik me moeilijjk aan ergeren.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Herinnert u Double date nog met email to berlin
En dat vind jij nieuws?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:44 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
3FM-nieuwslezer hijgt na te laat komen nieuwslezen
Die hoor ik nu liever dan nog een keer Maria Mena.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Herinnert u Double date nog met email to berlin
Eindelijk eens goede muziek op 3FM en dan begin jij weer te zeikenquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:52 schreef Vlindur het volgende:
God wat een tering takke nummer is dit toch![]()
![]()
![]()
![]()
Zenuwen muziek
Mando Diao - Dance with somebodyquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:54 schreef Piles het volgende:
Wie zijn dit eigenlijk, vraagt m'n collega?
Born Slippy?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Eindelijk eens goede muziek op 3FM en dan begin jij weer te zeiken
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Born Slippy?
Vreselijk irritant kutnummer idd.
Rab heeft geen goede middag neequote:Op vrijdag 17 april 2009 15:10 schreef cosmick het volgende:
TERINGTERINGTERINGTERINGTERING!!!!!!!!!!!!!!!
Wat heb jij dan een grote blaasquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:01 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Zo. Ik sta dus niet alleen.
En Zapster, ik zeik haast nooit man!
quote:
Ik plasquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat heb jij dan een grote blaas
Benieuwd of dat kind nog hersenbeschadiging opgelopen heeft van al dat gespring van zijn moederquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:15 schreef Susi het volgende:
[ afbeelding ]
En dit is ‘m dan!
Lieve mensen,
Even een berichtje uit ons kokonnetje om jullie te bedanken voor alle lieve reacties! Morgen is het drie weken geleden dat Billie geboren is en sinds die tijd leven we hier heerlijk tussen de poepluiers, spuugdoekjes, lieve cadeautjes en kaartjes en dat allemaal in het zonnetje. We genieten er heel erg van en Billie is liever en mooier dan we ooit hadden kunnen dromen!!
En nu ga ik ‘m snel weer knuffelen..
Liefs,
Jacqueline
van krezip.nl
Milkshake , shaken not stirred.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:20 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Benieuwd of dat kind nog hersenbeschadiging opgelopen heeft van al dat gespring van zijn moeder![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
Slechtste nummer van die gasten allertijden.
Ja lekker, dat gehuil zo voor het weekendquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]voor de vrijdag , het weekend in , heerlijk
Nee jouw gehuil om veel dingen is lekkerquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:26 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja lekker, dat gehuil zo voor het weekend.
Mijn gehuil hoef je niet aan te horenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nee jouw gehuil om veel dingen is lekker
Dat horen gaat voorbij, dat lezen nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:44 schreef cosmick het volgende:
[..]
Mijn gehuil hoef je niet aan te horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |