zomgquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:52 schreef FANN het volgende:
shift is toch dat pijltje onder caps lock of zit ik nou helemaal verkeerd.......
Ga je lekkerquote:
Pff eindelijkquote:
QWERTY !!!quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:03 schreef FANN het volgende:
nah....... zitten jullie me allemaal uit te lachen.....
[ afbeelding ]
en Annelies = Liesje ?quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:56 schreef remlof het volgende:
/
[..]
Annelies: Ik zet nog wel mijn naam erbij! Wil je een ban?!
Volgens mij is 't een asdfg hoorquote:
Juist en nou die 2 links onder even tegelijk indrukken: ctrl en dat pijltje omhoog wat erboven zit.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:03 schreef FANN het volgende:
nah....... zitten jullie me allemaal uit te lachen.....
[ afbeelding ]
Huh ??? Die hebben een date maar zitten ook op fok leuk tochquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:04 schreef FANN het volgende:
[..]
en Annelies = Liesje ?
ja ga meteen effe dreigendurf je wel......
jah...dat heb ik dus al 10x gedaan..... maar dat werkt dus nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:05 schreef Leandra het volgende:
Juist en nou die 2 links onder even tegelijk indrukken: ctrl en dat pijltje omhoog wat erboven zit.
Het werkt niet Leandra ..... Bij Fann niet en niet bij mij.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist en nou die 2 links onder even tegelijk indrukken: ctrl en dat pijltje omhoog wat erboven zit.
met de laptop onder de arm?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Huh ??? Die hebben een date maar zitten ook op fok leuk toch
Als mijn webcam het deedquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ga met de muis naar de linkerbovenhoek.
Sorry ik ben vervelend.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ga met de muis naar de linkerbovenhoek.
Sorry ik ben vervelend.
Dan heb je m kapot gemaaktquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:06 schreef FANN het volgende:
[..]
jah...dat heb ik dus al 10x gedaan..... maar dat werkt dus niet![]()
nah la maar effe..... ben alweer helemaal overwerkt
nee dit is niet mijn laptop dit is mijn grote puter........quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan heb je m kapot gemaakt![]()
Je hebt trouwens sowieso een apart toetsenbord..... een laptop tobo zonder scherm
Nee dat gaat per telefoon enz..quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:07 schreef FANN het volgende:
[..]
met de laptop onder de arm?jah.... leuk........
wtf, nu je 't zegt, waar is 't schermquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:08 schreef Leandra het volgende:
Dan heb je m kapot gemaakt![]()
Je hebt trouwens sowieso een apart toetsenbord..... een laptop tobo zonder scherm
Op zijn Grieksquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
wtf, nu je 't zegt, waar is 't scherm![]()
Wat een prutsmod ben je ook hè...... je moet eens wat beter op de plaatjes letten die hier gepost wordenquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ja die zit los van het toetsenbordquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zocht iets heel anders, maar 't is wel toepasselijk.
Je zit achter de computer maar die zit weer voor je neus. Ik vat 'm.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:13 schreef FANN het volgende:
ja die zit los van het toetsenborddus die staat voor mijn neus gewoon....
[ afbeelding ]
je kan net de standaard zien daarboven zit het scherm. maar die heb ik dus niet op de foto gezet
snappen jullie het nog ?
Oi.. Rustig he?? Twas geen fotosoep .. Maar een Griekse configuratie.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een prutsmod ben je ook hè...... je moet eens wat beter op de plaatjes letten die hier gepost worden![]()
Je zou haar een note moeten geven voor zo'n verwarrende fotosoep.... zeker bij een hulpvraag
Met een QWERTY zeker?? Dacht ut nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Oi.. Rustig he?? Twas geen fotosoep .. Maar een Griekse configuratie.
En wat wil je daarbij drinken??quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Doe mij een qwerty met extra stokbrood.
Een glaasje tesalonikiquote:
Ja ik zit achter de computerquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je zit achter de computer maar die zit weer voor je neus. Ik vat 'm.
quote:
Is het Sqwertie danquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met een QWERTY zeker?? Dacht ut niet
Extra gekruid?quote:
Topic killerquote:
Dat verbaast me, ik had verwacht dat je een dubbele Lesbos bij die qwerty met extra stokbrood zou bestellenquote:
Ik gok dat er nog veel meer vlees komt vanavond.quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik gok dat er nog veel meer vlees komt vanavond.
Joh, laat die kinderen lekker soppen.quote:
Nah ja laat maar !!.quote:
Fritzl! Hoe staat'ie?quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
Heuj.![]()
Is de bunker eigenlijk al begonnen?
Of was het de 25e?
Ja, Daar ook?quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:51 schreef ScharrelNeger het volgende:
Hallo. Alles goed hier?
Ja best goed. Vrijdag dus. Jij druk zeker?quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:54 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Fritzl! Hoe staat'ie?
De Bunker begint op 24 april met de Kick-Off, en op 27 april gaan de Overlevers er in.
CC! Dit is veel te gezellig voor m'n nachtrust hiero... bah!quote:
He, wat moet je met mijn BSN en m'n telefoonnummer in België?quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:15 schreef Copycat het volgende:
Zo van 122110857346455 en 003344522843454823?
Dat zou je kunnen verzinnen, ja.
\Wil je ook een liedje delen?quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:11 schreef BobbyRond het volgende:
CC! Dit is veel te gezellig voor m'n nachtrust hiero... bah!
Dankjewelquote:
Dat durf ik je niet te zeggen... Het enige dat ik weet is dan mensen die zeggen "Hë! Je hebt meer vrienden van mij" geen vrienden van míj zullen worden...quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:35 schreef Copycat het volgende:
Dat is niet grappig, Bobbie.
En is Peter dan die clown?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |