Oh sjesus dat is Lies.. Meid donder ff lekker op met Remlof incl... Zelfs als jullie aan het daten zijn. !!! Gaat het baggeren doorquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:53 schreef FANN het volgende:
[..]
wie post er nu?
is dit Remlof of Liesje?
ik snap er niks meer van zo......
Dan is het de juiste toets..... degene die je gebruikt voor de hoofdlettersquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:55 schreef FANN het volgende:
[..]
nee er staat een pijl op bij mij..... wacht ik ga effe een foto maken.... beter
Annelies: Ik zet nog wel mijn naam erbij! Wil je een ban?quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:53 schreef FANN het volgende:
[..]
wie post er nu?
is dit Remlof of Liesje?
ik snap er niks meer van zo......
/
zomgquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:52 schreef FANN het volgende:
shift is toch dat pijltje onder caps lock of zit ik nou helemaal verkeerd.......
Ga je lekkerquote:
Pff eindelijkquote:
QWERTY !!!quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:03 schreef FANN het volgende:
nah....... zitten jullie me allemaal uit te lachen.....
[ afbeelding ]
en Annelies = Liesje ?quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:56 schreef remlof het volgende:
/
[..]
Annelies: Ik zet nog wel mijn naam erbij! Wil je een ban?!
Volgens mij is 't een asdfg hoorquote:
Juist en nou die 2 links onder even tegelijk indrukken: ctrl en dat pijltje omhoog wat erboven zit.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:03 schreef FANN het volgende:
nah....... zitten jullie me allemaal uit te lachen.....
[ afbeelding ]
Huh ??? Die hebben een date maar zitten ook op fok leuk tochquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:04 schreef FANN het volgende:
[..]
en Annelies = Liesje ?
ja ga meteen effe dreigendurf je wel......
jah...dat heb ik dus al 10x gedaan..... maar dat werkt dus nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:05 schreef Leandra het volgende:
Juist en nou die 2 links onder even tegelijk indrukken: ctrl en dat pijltje omhoog wat erboven zit.
Het werkt niet Leandra ..... Bij Fann niet en niet bij mij.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist en nou die 2 links onder even tegelijk indrukken: ctrl en dat pijltje omhoog wat erboven zit.
met de laptop onder de arm?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Huh ??? Die hebben een date maar zitten ook op fok leuk toch
Als mijn webcam het deedquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ga met de muis naar de linkerbovenhoek.
Sorry ik ben vervelend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |