Nee hoor, ik heb al met outsidr afgesproken dat hij huisvrouw wordt en dat ik carriere ga maken!quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:17 schreef de_boswachter het volgende:
Altijd mooi:
De "nieuwe" generatie vrouwen die aan het studeren geslagen is, nog niet wetende dat ze over 15 jaar gewoon dagelijks achter het fornuis staan om voor manlief het eten klaar te maken.
Mijn verjaardag valt ook standaard tijdens tentamens. Dat was op de middelbare school al zo.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:08 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Oh, want leren op je verjaardag is minder vervelend dan dat je geen topic krijgt?
Ik vind van niet!
Speaking of which, nog even doorkijken en dan naar school
Zit ff andersquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:21 schreef Fha het volgende:
Als de herkansingen vandaag zijn ben je wel een beetje laat met leren toch? Als je het goed had gedaan had je op je verjaardag alleen de herkansingen hoeven maken![]()
Maar gefeliciteerd
Iets verder van tevoren beginnen is inderdaad domquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:23 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Zit ff anders
Gister ook herkanst, vak waar ik heeeeeeeeel erg slecht in ben. Gister ook nog eens een mondeling, ook erg lang aan gezeten! Dus ik had alleen gister de tijd enzoen vandaag.
Maar goed, ik ben weg
Weet je zeker dat je vriend geen homo is ?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:18 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb al met outsidr afgesproken dat hij huisvrouw wordt en dat ik carriere ga maken!
En ik vind het leuk achter het fornuis te staan om voor manlief eten klaar te maken
carrière maken met een vmbo diplomaquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:18 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb al met outsidr afgesproken dat hij huisvrouw wordt en dat ik carriere ga maken!
En ik vind het leuk achter het fornuis te staan om voor manlief eten klaar te maken
Schriftelijk examen ofzo?quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Blijkbaar ben ik nogal oud, want wat is een SE-week? Toetsweek? Waar staat SE voor?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |