Dan moet je maar de eerste keer beter leren.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:57 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Was allang blij dat ik eens niet in de SE-week jarig was, zijn de herkansingen vandaag
Nee, ik wilde er een om 12 uur, nu hoeft niet meerquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:58 schreef SuperwormJim het volgende:
Verkapt-wie-opent-er-een-verjaardagstopic-topic
Dankquote:
Succes heb ik niet nodig, wel tissuesquote:
Ik kan hier niet eens naar buiten zonder gefeliciteerd te wordenquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:59 schreef craftyvirus het volgende:
TS durft niet te zeggen dat niemand hem feliciteerd en probeert hier, op een verkapte manier, zijn felicitaties binnen te halen...![]()
niet-gefeliciteerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:04 schreef blaatertje het volgende:
Klote he? Dat je steeds dichter bij de 20 komt.JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog een jaar en het leven is voorbij
!
Maar ik ga weer aftellen, dus ik ben weer 17![]()
TS woont in het kamp!quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:03 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik kan hier niet eens naar buiten zonder gefeliciteerd te worden(bijna de hele famlie woont heir in de straat
). En vrienden enzo over msn gefeliciteerd, dus nee
Nee, ik rook weer volle bakquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:04 schreef Scorp[AM] het volgende:
verkapt "kijk mij eens jarig zijn"
ben je al gestopt met roken ?
TS werd om 12 uur ofzo wakker en is nu nog aan het wakker worden!quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:05 schreef Scorp[AM] het volgende:
[..]
TS woont in het kamp!
TS heeft alleen internetvrienden die over msn feliciteren
Oh, want leren op je verjaardag is minder vervelend dan dat je geen topic krijgt?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:06 schreef Smart_ass het volgende:
Volgens mij is de subklacht hier de verkapte hoofdklacht.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:03 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
bijna de hele famlie woont heir in de straat
is niet zo best hequote:Op vrijdag 17 april 2009 14:05 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Nee, ik rook weer volle bak.
En al te lang niet gesport![]()
Wel iedere avond oefeningen enzodat is dan wel weer goed
En drink geen energydrink meer, tenzij ik een nacht door moet. Waar het voor bedoeld is.
Ja? Doel je op de spelfouten of dat de hele familie in de straat woont?quote:
Jij dus wel.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:11 schreef Isdatzo het volgende:
Echte mannen studeren niet op hun verjaardag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |