en wat zei ze toen?quote:
IN YOUR FACE TS!1!11 HOW DO YOU LIKE THEM APPLES?!!1quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:35 schreef nuget het volgende:
het is je moeder, brutalen snotaap die je bent...
Ga is wat doen stinkende snoep & energiedrank verslaafde..
Nee, gelukkig niet zeg.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:36 schreef wise het volgende:
je was aan het fappen en toen kwam je moeder binnen.
JIj ging op bed liggen terwijl je moeder gehurkt boven je kwam zitten. En toen ging ze zeiken.
Volgens mij ging het zo TS. JIj houdt wel van wat moedervocht.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:36 schreef wise het volgende:
JIj ging op bed liggen terwijl je moeder gehurkt boven je kwam zitten. En toen ging ze zeiken.
mensen die dat zeggen.. die kunnen het alleen maar zelf meegemaakt hebben of zelf mee willen maken. BAH@!quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:36 schreef wise het volgende:
TS hoeft niet voor huis te betalen.quote:
Ik zie hier geen kleine auto's.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:44 schreef TheClown1 het volgende:
wees blij dat je geen bitchslap kreeg. je moet geen junkfood vreten en rotzooi drinken en ruim die kamer eens op man. breek mijn nek over al die kleine auto's
genakt heeft blijkbaar tokkie ouders waar niet mee samen te leven isquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Gast, hij is net 17, dan is dat niet zo raar he
nee hoor op mijn leeftijd woon jij ook niet meer thuis hoorquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
genakt heeft blijkbaar tokkie ouders waar niet mee samen te leven is
hoe dom kamelen leven niet in het bosquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:16 schreef boskameel het volgende:
[..]
Hoe dom ben je, dat is geen foto.
Meestal wel als je 17 bentquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:20 schreef genakt het volgende:
[..]
nee hoor op mijn leeftijd woon jij ook niet meer thuis hoor
Misschien met een MBO-opleiding "Hamburgers bakken" van 2 dagen studie en 3 dagen werk bij de BurgerKingquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:22 schreef n8n het volgende:
Je kan ook gewoon met je 17e op kamers, is prima te doen.
MBO niveau 1, assistent medewerker fastfood.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:23 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Misschien met een MBO-opleiding "Hamburgers bakken" van 2 dagen studie en 3 dagen werk bij de BurgerKing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
rotterdamquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:20 schreef genakt het volgende:
[..]
hoe dom kamelen leven niet in het bos
ADHD heb je of heb je niet, dat krijg je niet van bepaald eten of drinken.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:56 schreef ColtZ40 het volgende:
Pas maar op, straks krijg je net als alle pubers van nu ADHD van al die zoetigheid en pepdrankjes.
Die met sap erin vind ik wel lekker.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:35 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Je moet mijn bureau zien. Stuk of 20 blikjes energydrink.
En één monster energy, maar die is vies.
Dan hebben de ouders te veel van die rommel gehad. Of ze noemde vroeger een ADHDer een lastig kind.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:34 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
ADHD heb je of heb je niet, dat krijg je niet van bepaald eten of drinken.
20quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:35 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Je moet mijn bureau zien. Stuk of 20 blikjes energydrink.
En één monster energy, maar die is vies.
Vroeger werd ADHD MBD genoemd. Oftewel Minimal Brain Damage/Dysfunction. Vroeger werden ze inderdaad vaak ook gewoon lastig genoemd. De diagnose van ADHD bestaat ook pas sinds 1990. En cafeïne gaat niet in je sperma zitten hoor.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:36 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dan hebben de ouders te veel van die rommel gehad. Of ze noemde vroeger een ADHDer een lastig kind.
Joodquote:
Maar ik vind het niet buitenproportioneel maf als je nog thuis woont als je net 16 af bent.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:22 schreef n8n het volgende:
Je kan ook gewoon met je 17e op kamers, is prima te doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |