en wat zei ze toen?quote:
IN YOUR FACE TS!1!11 HOW DO YOU LIKE THEM APPLES?!!1quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:35 schreef nuget het volgende:
het is je moeder, brutalen snotaap die je bent...
Ga is wat doen stinkende snoep & energiedrank verslaafde..
Nee, gelukkig niet zeg.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:36 schreef wise het volgende:
je was aan het fappen en toen kwam je moeder binnen.
JIj ging op bed liggen terwijl je moeder gehurkt boven je kwam zitten. En toen ging ze zeiken.
Volgens mij ging het zo TS. JIj houdt wel van wat moedervocht.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:36 schreef wise het volgende:
JIj ging op bed liggen terwijl je moeder gehurkt boven je kwam zitten. En toen ging ze zeiken.
mensen die dat zeggen.. die kunnen het alleen maar zelf meegemaakt hebben of zelf mee willen maken. BAH@!quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:36 schreef wise het volgende:
TS hoeft niet voor huis te betalen.quote:
Ik zie hier geen kleine auto's.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:44 schreef TheClown1 het volgende:
wees blij dat je geen bitchslap kreeg. je moet geen junkfood vreten en rotzooi drinken en ruim die kamer eens op man. breek mijn nek over al die kleine auto's
genakt heeft blijkbaar tokkie ouders waar niet mee samen te leven isquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Gast, hij is net 17, dan is dat niet zo raar he
nee hoor op mijn leeftijd woon jij ook niet meer thuis hoorquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
genakt heeft blijkbaar tokkie ouders waar niet mee samen te leven is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |