http://www.dumpert.nl/med(...)ooterklootzakje.htmlquote:Motoragent versus scooterklootzakje
skotoe.jpgKan zo mee met de eerstvolgende trainingsdagen op de politieacademie. Beelden van een typisch scooterhuftertje in het midden des land dat vakkundig het bloed onder de nagels van een motoragent vandaan haalt. Probleem is alleen dat Ome Agent het blijkbaar niet ziet zitten om middels een korte achtervolging die irritante skoebie een bescheiden tikje op het achterwiel te verkopen. Nee, deze diender is er meer een van het type mouwen opstropen & aanpakken. Oftewel: Dienstwapen weg. Steekvest uit. Kom maarrrr...
Inderdaad, zowel die nederlandse josties en de buitenlandse moeten hetzelfde worden aangepakt.. kei en keihard.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:29 schreef John.Milton het volgende:
Het maakt mij niets uit of het Marokkanen of Nederlanders zijn. Bepaald gedrag moet gewoon hard aangepakt worden.
Mee eens, maar dit bepaald gedrag komt vooral voor bij Marokkanenquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:29 schreef John.Milton het volgende:
Het maakt mij niets uit of het Marokkanen of Nederlanders zijn. Bepaald gedrag moet gewoon hard aangepakt worden.
Meki heeft weer gelijk.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:22 schreef Meki het volgende:
Trol topic !!!!!!!!!!!!!!!!
Vooral bepaalde politici moeten ze aanpakken.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:29 schreef John.Milton het volgende:
Ja, de regerende politici bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vooral bepaalde politici moeten ze aanpakken.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:22 schreef pfaf het volgende:
Ben ik Hart Van Nederland aan het kijken? Wat een non-nieuws.
Hoor je toch aan dat stomme kutaccent van zequote:
Ja maat! (JAN MAAT!)quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:35 schreef Japsap het volgende:
Maat je eens indenken dat ze maar rond de 1% van de populatie zijn
ja het zijn boeren uit de achterhoek ....:')quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:22 schreef Meki het volgende:
Oud video
en waar staat dat de politiemacht de Marokkanen zat zijn !
en hoe weet jij dat het Marokkanen zijn
samenvattend PVV Trol topic !!!!!!!!!!!!!!!!
\quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:35 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Hoor je toch aan dat stomme kutaccent van ze
Op het einde hoor je die gast zelfquote:
Lijkt verdacht veel op Utrechts, als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:35 schreef __Saviour__ het volgende:
Hoor je toch aan dat stomme kutaccent van ze
het gaat dan ook niet om de persoon die het filmt, maar om het marokaanse straatschoffie op zijn scooter.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Lijkt verdacht veel op Utrechts, als je het mij vraagt.
Bovendien hoor ik een hond op de achtergrond, en als we toch aan het generaliseren zijn: Marokkanen zijn bang voor honden.
Ergo: Het benne autochtone flat-tokkies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |