Dat is een schaduw die achter een bewegend beeld aankomt. Stel je een zwart bewegend vlak voor op een witte achtergrond. Dat vlak gaat naar rechts door je scherm. De meest linker pixel van dat vlak is zwart, maar moet een moment later wit worden. Dat kost tijd (een aantal millisecondes). In die tijd gaat de pixel van zwart naar wit. In de tussentijd is die pixel grijs. Als het vlak snel beweegt, zullen meer pixels erachter grijs zijn, waardoor je dus een schaduw (ghost) achter het vlak krijgt. Hoe lager de responsetime van een scherm, hoe minder last je van ghosting hebt, aangezien de pixels dan sneller van zwart naar wit gaan.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:34 schreef mrPanerai het volgende:
kan iemand ff de term ghosting uitleggen?
Mooi!quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:39 schreef Bart het volgende:
Ik denk trouwens niet dan Kwamkwammers nog zal posten hier
Forum banmeldtopic.
Maar hij heeft alweer een kloonquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:57 schreef sappelquit het volgende:
Het is een goede tv, ik vind het een aanrader, in andere winkels kost deze tv 700 euro, de mediamarkt pakt hier niets op.
Het beeld kwaliteit is ook zeer goed, als je hem ziet spelen naast de andere doet deze er echt niet voor onder.
Een aanrader
Deze opmerking zegt mij al genoeg maar desalniettemin veel plezier ermee.quote:Het beeld kwaliteit is ook zeer goed, als je hem ziet spelen naast de andere doet deze er echt niet voor onder.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:57 schreef sappelquit het volgende:
de mediamarkt pakt hier niets op.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:57 schreef sappelquit het volgende:
Het is een goede tv, ik vind het een aanrader, in andere winkels kost deze tv 700 euro, de mediamarkt pakt hier niets op.
Het beeld kwaliteit is ook zeer goed, als je hem ziet spelen naast de andere doet deze er echt niet voor onder.
Een aanrader
kanker op echtquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:57 schreef sappelquit het volgende:
Een aanrader
Fap jij op je irritante posts of zoquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:57 schreef sappelquit het volgende:
Een aanrader
Ohh..ziet er ook wel netjes uit. Ik had zelf mn oog laten vallen op een sony w5500quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:17 schreef dj_ko het volgende:
[..]
*meldt zich, de level tv ben ik vanaf gestapt, ik wacht even op mn vakantiegeld en ga dan waarschijnlijk voor een Samsung LE40A656 @ http://www.plasma-discoun(...)40a656-art-14118.htm
Wel wat duurder dan mn budget, maar de reviews op tweakers zijn aardig goed voor deze tv.
je moet niet te angstig worden om met onbekende merken in zee te gaan. Ik heb zelf een fantasiemerk wasmachine die nu al 15 jaar mee gaat.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:45 schreef nein het volgende:
[..]
Ohh..ziet er ook wel netjes uit. Ik had zelf mn oog laten vallen op een sony w5500
http://tweakers.net/price(...)via-kdl-40w5500.html
Hier heb ik ook nog geen enkel negatief bericht over gelezen op tweakers, alleen is ie nu nog een tikkie aan de dure kant. Dus ik wacht ook nog even. Ik geloof toch dat de bekendere merken betere kwaliteit hebben dan de onbekende merken. En dat merk je snel als je hem dagelijks gaat gebruiken.
en een kloon database die al zeker 3 dagen meegaatquote:Op donderdag 21 mei 2009 16:59 schreef sappelquit het volgende:
[..]
je moet niet te angstig worden om met onbekende merken in zee te gaan. Ik heb zelf een fantasiemerk wasmachine die nu al 15 jaar mee gaat.
terug naar de mediamarkt gebracht ?quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:10 schreef resque het volgende:
ik heb die level tv ook gehad... en hij kon niet eens via hdmi een pc HD-signaal ontvangen![]()
beeld was niet slecht... maar de kwaliteit van overige zaken was bout... design was ook lelijk..
dacht eens proberen, maar nu blijkt wel weer, goedkoop == kontkwaliteit...
Geen enkel negatief bericht? wat ik d'r over lees heeft dat ding flink wat inputlag en backlightbleeding.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:45 schreef nein het volgende:
[..]
Ohh..ziet er ook wel netjes uit. Ik had zelf mn oog laten vallen op een sony w5500
http://tweakers.net/price(...)via-kdl-40w5500.html
Hier heb ik ook nog geen enkel negatief bericht over gelezen op tweakers, alleen is ie nu nog een tikkie aan de dure kant. Dus ik wacht ook nog even. Ik geloof toch dat de bekendere merken betere kwaliteit hebben dan de onbekende merken. En dat merk je snel als je hem dagelijks gaat gebruiken.
ja in Zlotty'squote:Op donderdag 21 mei 2009 19:22 schreef sappelquit het volgende:
[..]
Precies, over 3 jaar verkoop ik deze tv voor het dubbele waarvoor ik hem gekocht heb.
voel ik daar nog een ban aankomen voor jequote:Op donderdag 21 mei 2009 18:10 schreef sappelquit het volgende:
[..]
Sterf!!!! domme lul!! knoop jezelf op!! nekschot voor jou!!!
nog even wachten de de prijs van die dingen gaat gigantisch omlaag dusquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:24 schreef Pheno het volgende:
Nee hoor, want dan is lcd en plasma achterhaald. Oled schermen
En zo heeft de generatie die 1 stap achterloopt op de techniek steeds prima kwaliteit voor een zacht prijsje!quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nog even wachten de de prijs van die dingen gaat gigantisch omlaag dus
Ik heb een tv van 15 jaar oud, geen breedbeeld of iets. Voldoet prima. En gekocht voor een fractie van die mediamarkt"klapper"quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:25 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
En zo heeft de generatie die 1 stap achterloopt op de techniek steeds prima kwaliteit voor een zacht prijsje!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |