Neuh, iedereen die daarover klaagt wordt steeds omvergeluld met dat het écht niet merkbaar is. Ja tenzij je één of andere visuele robot bent ofzo, maar een normaal mens merkt daar niets van.quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:41 schreef PP. het volgende:
[..]
Geen enkel negatief bericht? wat ik d'r over lees heeft dat ding flink wat inputlag en backlightbleeding.
tof man mag ik je aanraken??quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb een tv van 15 jaar oud, geen breedbeeld of iets. Voldoet prima. En gekocht voor een fractie van die mediamarkt"klapper"
Nah, scartaansluiting voor dvd en upc mediaboxquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:52 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
tof man mag ik je aanraken??
maarre.... doen die t nog steeds dan je betamax banden?
de national geografic/history/discovery HD uitzenden zijn te vinden @ internet..quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, scartaansluiting voor dvd en upc mediabox
Zolang er geen hd uitzendingen zijn heeft hd toch geen nut voor mij
Je denkt dat ik moeite wil gaan doen om hd uitzendingen te downloaden? Sorry, UPC en co zorgen maar dat er eerst HD uitzendingen uit die kabel getrokken worden. Voor die paar uitzendingen en paar films die er op blueray uit zien die ik interessant vind ga ik geen nieuwe tv kopenquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:14 schreef mschol het volgende:
[..]
de national geografic/history/discovery HD uitzenden zijn te vinden @ internet..
daarnaast: blu-ray is ook errug nice
losse afleveringen, geen online tv kanaal ofzo..quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:22 schreef Jimbo het volgende:
wait , waar kan je discovery HD bekijken ?of je heb t over aparte afleveringen
ik wil echt badly discovery HD
Ik heb Discovery HD via de kabel (Ziggo).quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:22 schreef Jimbo het volgende:
Digitale tv van Ziggo met HD decoder.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:22 schreef Jimbo het volgende:
Een kenner! Pioneer plasma's zijn nog altijd de "pioneers" van de hedendaagse flatscreen TV's. Het mooiste is nog dat een Pioneer HD-Ready(!!) scherm de vloer aan veegt met alle full HD LCD's op alle vlakken.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:10 schreef 16meter het volgende:
[..]
Digitale tv van Ziggo met HD decoder.
Beste kun je op dit moment een Pioneer Kuro halen. Met de Panasonic plasma's als goedkoper alternatief.
Maar op sommige Full HD tv's "pakt" de MediaMarkt nietsquote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:41 schreef 2dope het volgende:
[..]
Een kenner! Pioneer plasma's zijn nog altijd de "pioneers" van de hedendaagse flatscreen TV's. Het mooiste is nog dat een Pioneer HD-Ready(!!) scherm de vloer aan veegt met alle full HD LCD's op alle vlakken.
Dat zie je dan ook aan de prijsquote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:41 schreef 2dope het volgende:
[..]
Een kenner! Pioneer plasma's zijn nog altijd de "pioneers" van de hedendaagse flatscreen TV's. Het mooiste is nog dat een Pioneer HD-Ready(!!) scherm de vloer aan veegt met alle full HD LCD's op alle vlakken.
DIe kuro 5090 (50" full-hd) is tegenwoordig al voor minder dan 2 mille te krijgen. Probeer voor dat bedrag maar eens een vergelijkbare LCD van philips of Sony te kopen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zie je dan ook aan de prijsVoor 2000+ euro mag je ook wat verwachten
Ja dat is ook wel zo. Maar toch, zo rustig en vloeiend als het beeld van die Philips was, zo heb ik het nog niet eerder gezien. Alle tv's hebben wel wat beeldverbeteringsopties, maar de ene chip is de andere niet. Bij Samsungs bijvoorbeeld vind ik het beeld slechter worden als ik de 100Hz-functie aanzet...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:36 schreef Pheno het volgende:
Een tv kun je pas beoordelen als hij bij je thuishangt en gecalibreerd is, eigenlijk. De mediamarkt en consorten kunnen ze zo afstellen zodat de een idd beter lijkt dan de ander
Doe dan de goedkoopste:quote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:46 schreef Pheno het volgende:
http://www.plasma-discoun(...)0-kuro-art-14220.htm
7 euro onder 2 mil, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Doe dan de goedkoopste:
http://www.plasmadiscount(...)-LX5090-details.html
de nieuwe panasonic V serie schijnt een THX-calibratie te hebben fabriek af. werd erg goed getest, maar heb 'm nog niet irl gezien.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
7 euro onder 2 mil, je hebt gelijk
Maar het is niet op voorraad, he, ga ik hem toch niet bestellen
Ik zit zelf wel eens rond te kijken naar die dingen, maar door al die verschillende appels en peren technieken is het niet goed te vergelijken. En ik ben te laks om naar een goede zaak te gaan om eens goed te gaan vergelijken. Om daarna te merken dat het thuis weer anders ingesteld moet worden.... Zijn er geen tvs met calibratiesoftware al ingebakken?
Dat zou heel mooi zijn maar die zijn er niet denk ik. Het beste is waarschijnlijk als je een ISF calibratie laat uitvoeren maar daar betaal je ook iets van 150 euro voor geloof ik. Dan worden bijvoorbeeld ook de grijswaarden in je servicemenu ingesteld, iets waar jezelf beter niet mee kan gaan kloten.quote:Zijn er geen tvs met calibratiesoftware al ingebakken?
Toen wij vorig jaar aan het shopen waren voor een nieuw toestel zat deze ook in ons lijstje...we hebben er een half uurtje voorgezeten (in zo'n donkere cabine) en hadden beiden het gevoel dat het meer wazig werd dan betere beleving....zijn uiteindelijk maar voor de bravia 40w3500 gegaan...en die kwijt zich prima van z'n taak...al zijn we natuurlijk geen cinefielen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:31 schreef Bart het volgende:
sappel quit
Niet alleen de ambilight-functies zijn fantastisch uitgewerkt door de lichtrand aan de voorkant,
http://www.kieskeurig.nl/(...)jzen/326677/#prijzenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
7 euro onder 2 mil, je hebt gelijk
Maar het is niet op voorraad, he, ga ik hem toch niet bestellen
Ik zit zelf wel eens rond te kijken naar die dingen, maar door al die verschillende appels en peren technieken is het niet goed te vergelijken. En ik ben te laks om naar een goede zaak te gaan om eens goed te gaan vergelijken. Om daarna te merken dat het thuis weer anders ingesteld moet worden.... Zijn er geen tvs met calibratiesoftware al ingebakken?
Het meest betrouwbaarst vind ik de recensies op www.htforum.nl, staat heel veel nuttige informatie.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:50 schreef Bonov het volgende:
Ik zou persoonlijk sowieso nooit alleen maar op reviews van kieskeurig.nl afgaan. Ze zijn ten eerste over het algemeen zeer oppervlakkig en er staan vaak echt van die loze dingen als 'wat een ****ding' of 'geeft een mooi beeld' zonder verdere argumentatie en daar kun je dus echt vrij weinig mee verder.
Inderdaad en het AVS Forum vind ik persoonlijk ook erg goed.quote:Het meest betrouwbaarst vind ik de recensies op www.htforum.nl, staat heel veel nuttige informatie.
Wél is het een handige site om prijzen mee te vergelijken, daarom ook die link.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:50 schreef Bonov het volgende:
Ik zou persoonlijk sowieso nooit alleen maar op reviews van kieskeurig.nl afgaan. Ze zijn ten eerste over het algemeen zeer oppervlakkig en er staan vaak echt van die loze dingen als 'wat een ****ding' of 'geeft een mooi beeld' zonder verdere argumentatie en daar kun je dus echt vrij weinig mee verder.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |