quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom moet jij de newbie inpikken...?![]()
Ik zag hem het eerst !
Oew, dat ik dit nog mag meemakenquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb 'm hier gebrachthe's mine!
quote:
Aangenaam: Adolecens, beroep: Newbiequote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af of je schizofreen bent.
Ik moet lief zijn voor newbies van de modjesquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af of je schizofreen bent.
Hoiquote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik moet lief zijn voor newbies van de modjes
hoeft niet meerquote:
quote:
okquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:35 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je vergeet de note, wacht ik doe het graag.
DAT DAT KAN IN NEDERLAND!!!!quote:
Newbie mods hèquote:
Ja, nadat ze een ban van 48uur hebben meegemaakt...quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:35 schreef gers het volgende:
de newbies zijn alleen welkom als ze tieten posten !
quote:
quote:
Dan haalt FOK! de 11 jaar niet. Heb je dat weerquote:
Fuck it, heb zelfs Danny genotequote:
Van 1 tot 9.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Nou, ik ga me ook maar eens nuttig maken in de maatschappij. Ik ga werken
Ik Snakey.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:38 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Fuck it, heb zelfs Danny genote![]()
Al wassie nie serieusNaja, semi dan.
Ik zou fok omdopen tot KLB!quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dan haalt FOK! de 11 jaar niet. Heb je dat weer
quote:
Ik heb geen lul.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:43 schreef Adolecens het volgende:
Het lijkt wel een verkapte "Wie heeft de grootste lul" discussie
Wie heeft de grootste tieten danquote:
Pff, dan kunnen ze net zo goed geen moeite doenquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:43 schreef Adolecens het volgende:
Het lijkt wel een verkapte "Wie heeft de grootste lul" discussie
quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pff, dan kunnen ze net zo goed geen moeite doenik heb altijd de grootste
![]()
Ik heb er twee, eentje waarvan de MOD'jes de grap totaal niet zagen en alleen keken naar de link, terwijl het hele bericht een HOAX wasquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:44 schreef Breathtaking het volgende:
Je hebt 20 notes gekregen van onze moderators.
Nou nou nou, waar komt dat opeens vandaan
Die tweezijdige zeker.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pff, dan kunnen ze net zo goed geen moeite doenik heb altijd de grootste
![]()
Ja en voordat je hier echt geaccepteerd wordt moet je een tubgirl plaatsen of iets doen waardoor je een 48uur ban krijgt...quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb er twee, eentje waarvan de MOD'jes de grap totaal niet zagen en alleen keken naar de link, terwijl het hele bericht een HOAX wasen de ander omdat ie te discriminerend zou zijn
Best netjes eigenlijk
Ik heb eentje omdat ik FIPO zei, middenin een topic, en dat topic was van iemand die klaagde over trage mensenquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb er twee, eentje waarvan de MOD'jes de grap totaal niet zagen en alleen keken naar de link, terwijl het hele bericht een HOAX wasen de ander omdat ie te discriminerend zou zijn
Best netjes eigenlijk
quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:49 schreef jitzzzze het volgende:
Zo pootjes-SC; hier is de man der mannen: Jitzzzze
Schatje ben je!quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:45 schreef kurk_droog het volgende:
Ik heb sinds mijn laatste ban die maanden geleden was pas 2 notes
Goed van mij he bio?
Ik ben niet zo onderdanig, zeker niet zonder motivatiequote:Op vrijdag 17 april 2009 12:46 schreef kurk_droog het volgende:
Adolecens... neem is een andere UI..en wat een kut naam trouwens![]()
Ik zal het onthoudenquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja en voordat je hier echt geaccepteerd wordt moet je een tubgirl plaatsen of iets doen waardoor je een 48uur ban krijgt...
Uhm.. motivatie? Je bent in de sc.. je hebt maar te luisteren.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ben niet zo onderdanig, zeker niet zonder motivatie![]()
[..]
Ik zal het onthouden
Ik heb ze voor minder gehadquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Deze opmerking gaat me vast ook een note opleveren
Hoi tkurkiequote:Op vrijdag 17 april 2009 12:44 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Door de drukte kon ik geen hoi zeggen.. hierbij hoi
1- Ik ben ook een HIJquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Uhm.. motivatie? Je bent in de sc.. je hebt maar te luisteren.
1- het is een HIJ
2 - ogen
3- hij kijkt me aan
Daar zie ik hem wel voor aan, ja.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Alsof jij al mijn notes uit je hoofd kent
Zo een Aziatische?quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:57 schreef Breathtaking het volgende:
Auwiemand moet me een full body massage geven ofzo want ik heb overal pijn
!
Toffe layout/ thema...quote:
Ik zie een inkopper, wie maakt hem af?quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:57 schreef Breathtaking het volgende:
!
Had ik ze maar niet. dan hoefde ik me niet te ergeren eraanquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
1- Ik ben ook een HIJ
2- Jij hebt ze niet?
3- Doen ze meestal he
Mis nog steeds een goeie reden, tenzij iedereen hier over valt, luister ik niet naar de dictatuur
Daar moet om gevochten worden hie ha hoquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:57 schreef Breathtaking het volgende:
!
Zie hem niet.. Maar ik geef der graag een sex massage..hihi waarbij ik telkens per ongeluk naar binnen floepquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zie een inkopper, wie maakt hem af?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Alsof jij al mijn notes uit je hoofd kent
Ik kan ze op ieder moment van de dag lezen hèquote:
het is dat mijn camerakabel foetsie is, anders had ik hierop een puik antwoord kunnen gevenquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haal dat ding van je computer af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Aziaten van tegenwoordig!
Niet? Ik zie er meerdere.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zie hem niet.. Maar ik geef der graag een sex machine waarbij ik telkens per ongeluk naar binnen floep
Ik keek.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
[..]
Ik kan ze op ieder moment van de dag lezen hè![]()
En nee, ik ken niemands notes. Ken die van mezelf niet eens. Ja, een naakte oma
Jij bent echt de liefste van het stel hier he?quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Had ik ze maar niet. dan hoefde ik me niet te ergeren eraan
Ik vind hem TE makkelijkquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zie een inkopper, wie maakt hem af?
Dus dan weet je niet waar je over praatquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
[..]
Ik kan ze op ieder moment van de dag lezen hè![]()
En nee, ik ken niemands notes. Ken die van mezelf niet eens. Ja, een naakte oma
NEWBIES moet je harder aanpakkenquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij bent echt de liefste van het stel hier he?
* Notes opent.. Oh jawel..quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dus dan weet je niet waar je over praat
Ja, dat las ik, kutkrentquote:
* Krentenbol. Spuit in het rond met masageolie.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:57 schreef Breathtaking het volgende:
!
Jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:04 schreef Breathtaking het volgende:
Wajooooooooooh. Ik was net een beetje aan het spelen (dat klinkt fout) met de rolmaat die hier voor me ligt (nog fouter
) en toen kwam ik erachter dat een penis van 25 cm eigenlijk al echt reusachtig is
Zijn leuk jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:04 schreef Shiringa het volgende:
[..]
Heb je die van Litso al gezien?Of WouterB? Die's ook wel leuk.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:04 schreef Breathtaking het volgende:
Wajooooooooooh. Ik was net een beetje aan het spelen (dat klinkt fout) met de rolmaat die hier voor me ligt (nog fouter
) en toen kwam ik erachter dat een penis van 25 cm eigenlijk al echt reusachtig is
Ik moet me toch ergens mee vermakenquote:
Kom maar!quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar ik vroeg dan ook niets aan jou.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:05 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
* Krentenbol. Spuit in het rond met masageolie.
Dat kan wel wezen, maar doe dat lekker via PM. Dadelijk moet ik mijn tieten gaan posten hier.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar we vinden je borsten juist zo sexy
nee hoor, deze hele post is foutquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:04 schreef Breathtaking het volgende:
25cm, lekker realistisch ook.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik moet me toch ergens mee vermakenal ga ik zo even lekker naar de stad met een vriend van me
!
Nou, er zijn wel mannen met een lul van 25 cm dus ik was benieuwd hoe lang dat nu eigenlijk wasquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je bent hier zelf een newbie joh.
Wat gooit hij dan?quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
het zal ongetwijfeld aan mij liggen, maar ik mis het een beetje
Zeekomkommer!11quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, er zijn wel mannen met een lul van 25 cm dus ik was benieuwd hoe lang dat nu eigenlijk wasik ben gewoon slecht in schattingen
18 is ook al vrij groot trouwens
groter dan ik dacht.
Hoeveel opgezwollen zwellichamen van zo'n 25 centimeter heb jij eigenlijk getroeteld?quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]stil aan komen lopen.. kijken.. gras gooien en wegrennen alsof niemand dan ziet dat jij het deed.
Mot je?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
Had je ook gewoon aan mij kunnen vragen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, er zijn wel mannen met een lul van 25 cm dus ik was benieuwd hoe lang dat nu eigenlijk was![]()
Van mij hoeft het niet zo.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, er zijn wel mannen met een lul van 25 cm dus ik was benieuwd hoe lang dat nu eigenlijk wasik ben gewoon slecht in schattingen
groter dan ik dacht.
Geenquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:10 schreef Shiringa het volgende:
[..]
Hoeveel opgezwollen zwellichamen van zo'n 25 centimeter heb jij eigenlijk getroeteld?
Aandacht, bij dezen.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:12 schreef sezten het volgende:
Ken je die mop?Deze is veel leuker:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hai beebquote:
Ah.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
groter dan ik dacht.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Deze is veel leuker:Ha.... verder kwam ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
Wie ben jij?quote:
Grote piem0ls.quote:
Niet woar!!! JIJ!quote:
Nee sinds ze mij heeft gedate is ze er helemaal vanaf gestaptquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:16 schreef Shiringa het volgende:
[..]
Leek er even op dat ze helemaal geen piem0ls moest....
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee sinds ze mij heeft gedate is ze er helemaal vanaf gestaptlogisch ook.
Oh great, mijn onderbewustzijn zal hier vannacht een leuke mental image van maken.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lijkt me ook knap zeer doen, op iemand piemel staan.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij bent toch de dekhengst van Wolvendagen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:17 schreef McFearless het volgende:
[..]
Hoe weet je dat als je niet weet wie ik ben?
Oh boy, jij gaat wat beleven in deze SC.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:19 schreef Shiringa het volgende:
[..]
Oh great, mijn onderbewustzijn zal hier vannacht een leuke mental image van maken.!
Heerlijk droog.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lijkt me ook knap zeer doen, op iemand piemel staan.
Wat kan er zeer doen aan op iemands piemel staan?quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lijkt me ook knap zeer doen, op iemand piemel staan.
Vurtel.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh boy, jij gaat wat beleven in deze SC.
Niet voor jou, maar voor degene waar die piemel van is, natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:21 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wat kan er zeer doen aan op iemands piemel staan?
Jouw vriendje heeft een pick-up naald?quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
groter dan ik dacht.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:17 schreef kurk_droog het volgende:
Jullie zijn niet lief vandaagIk ga er vandoor en probeer het later op de dag opnieuw
Gegroet
Ow, je valt op vrouwenquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat ist, liiszle?quote:
Allebei.quote:
OMG, HOE WEET JIJ DAT?!/1/11quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij bent toch de dekhengst van Wolvendagen?
Ik "ontmoet" veel van dat soort vrouwen de laatste tijdquote:
Nee, mijn denkbeeldige vriendje heeft een penis van 60 cm, we hebben dan ook nooit seks.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jouw vriendje heeft een pick-up naald?
Tja, categorie "Speltip 14: spreid je winkansen"quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik "ontmoet" veel van dat soort vrouwen de laatste tijd
Omdat ik gister onder jullie bed lag.quote:
Serieus? Misschien moet je je maar opofferen dan.quote:
Wil je een ban?quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:24 schreef sezten het volgende:
Hierbij stel ik mij beschikbaar om een baggertopic te openen in KLB, zodat ik kan genieten van een ban.
Ik wel voor een aantal mannen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit voor een vrouw gevallen hoor
Ze was ziekjes, er gebeurde niet zo veel.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat ik gister onder jullie bed lag.
Dat noemen ze ook wel een dubbele dongquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, mijn denkbeeldige vriendje heeft een penis van 60 cm, we hebben dan ook nooit seks.
Oh, ik dacht dat jullie altijd zo saai waren.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:28 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ze was ziekjes, er gebeurde niet zo veel.
Nou, liever met een grap.quote:
Ik heb zéér goeie winkansenquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja, categorie "Speltip 14: spreid je winkansen"
Daarom gaat de bel dus 2x als je bij BT aanbelt!quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat noemen ze ook wel een dubbele dong
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:30 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Daarom gaat de bel dus 2x als je bij BT aanbelt!
dr is geen zon.quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wel voor een aantal mannen.Toen zat m'n veter los.
Zij sliep, ik fapte.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jullie altijd zo saai waren.
moet er perse zon zijn om een ijsje te eten danquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:33 schreef liiszle het volgende:
[..]
dr is geen zon.
én ik heb zin in een ijsje.
HAHA!11 HOMO!1!!1quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wel voor een aantal mannen.Toen zat m'n veter los.
Dat zegt ze toch nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
moet er perse zon zijn om een ijsje te eten dan
Ik heb wel zon en ijs!quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:33 schreef liiszle het volgende:
[..]
dr is geen zon.
én ik heb zin in een ijsje.
En dan maar hopen dat ie 25 cm blijft met die temperaturenquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die lik je zo weg joh! En nu ga ik, fijne middag allemaal
![]()
!
wel als je in de zon ijsjes wilt etenquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
moet er perse zon zijn om een ijsje te eten dan
opsturen naar mijquote:
Onder de zonnebank een ijsje eten?quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:45 schreef liiszle het volgende:
[..]
wel als je in de zon ijsjes wilt eten
Mijn grap!11!quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Onder de zonnebank een ijsje eten?
Het ijs zou nog lukken, maar de zon...quote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:50 schreef Broekpaling het volgende:
Lekker is dat, is het van dat mottig weer en moet je alsnog de auto laten staan ondanks het rijbewijs.
Verdomme, waarom hebben we geen diesel staan?
BT heeft me hierheen gehaaldquote:
neehhee, op een bankje aan het water met zonquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Onder de zonnebank een ijsje eten?
weekje turkije doen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het ijs zou nog lukken, maar de zon...
Ow ja, maar dat zei je er net niet bij!quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:51 schreef liiszle het volgende:
[..]
neehhee, op een bankje aan het water met zon
Woon je in Peking en mogen vandaag alleen de benzine auto's de weg opquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:50 schreef Broekpaling het volgende:
Lekker is dat, is het van dat mottig weer en moet je alsnog de auto laten staan ondanks het rijbewijs.
Ja, ga vooral niet in slecht weer met de auto.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:50 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb grootse moeite een 1000cctje benzine aan de rol te krijgen.quote:
Wiezo?quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
BT heeft me hierheen gehaald [ afbeelding ]
Een half open auto met dit weer?quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:52 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja, ga vooral niet in slecht weer met de auto.
Ik zou een honderafvalstrontbak opentrappen en de stront uitvegen op die plaatsen. Of m'n auto er neerplempen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:51 schreef jitzzzze het volgende:
Mensen die nu al hun vrijmarkt plaatsje 'reserveren'
Rustig de koppeling op laten komen werkt in een benzine-auto ook.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb grootse moeite een 1000cctje benzine aan de rol te krijgen.![]()
![]()
Audtorijden kan ik wel, maar in een diesel of een auto met meer vermogen. En aangezien mijn auto maar 1300 is gaat het niet goedkomen.![]()
Ik laat 'm constant afslaan, een diesel heeft genoeg vermogen om op de koppeling te rijden, benzine ook, mits genoeg vermogen. Dus het is even kutten nu, even de handigheid zoeken.
Komende paar dagen even oefenen op dat kleine hok en dan gaat het goedkomen.
het ging vooraal om die q-day en de Zaandam-hooligan opmerkingenquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zou een honderafvalstrontbak opentrappen en de stront uitvegen op die plaatsen. Of m'n auto er neerplempen.
Cabrio? In Nederland?quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een half open auto met dit weer?
Breathtakingquote:
chillquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow ja, maar dat zei je er net niet bij!![]()
Ik ga wel bij me aan de vijver zitten, ijsje erbij en aan je denken![]()
[..]
Woon je in Peking en mogen vandaag alleen de benzine auto's de weg op
Ja, maar ik ben gewend in die diesel, op laten komen, als ie hapt kon ik m dan nagenoeg meteen op laten komen zonder bij te gassen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Rustig de koppeling op laten komen werkt in een benzine-auto ook.
Zaandam, kankerbende.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
het ging vooraal om die q-day en de Zaandam-hooligan opmerkingen
DSG Automaat FTWquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben gewend in die diesel, op laten komen, als ie hapt kon ik m dan nagenoeg meteen op laten komen zonder bij te gassen.
Maar die benzine heeft aanzienlijk minder vermogen, dus moet ik langzaam op laten komen en bijgassen.
Maar dat zit nog niet helemaal in m'n systeem zeg maar. Nog erg afgesteld op die diesel.
Ik heb er 2.quote:
Dat komt vanzelf wel, veel oefenen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben gewend in die diesel, op laten komen, als ie hapt kon ik m dan nagenoeg meteen op laten komen zonder bij te gassen.
Maar die benzine heeft aanzienlijk minder vermogen, dus moet ik langzaam op laten komen en bijgassen.
Maar dat zit nog niet helemaal in m'n systeem zeg maar. Nog erg afgesteld op die diesel.
Ik heb het niet zo op het Duitsquote:
Joah, gaan ik nu doen, iedere dag even in dat autotje rijden. Die is nagenoeg het zwakst van het zwakste als in vermogen. Dus ik denk dat als ik die weg kan krijgen ik het ook kan met andere auto's.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat komt vanzelf wel, veel oefenen.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op het Duits
Offtopic gelul in een ander topic en ze zei dat ik hierheen moest komen, want er waren zoveel leuke mensen hier!!
Benieuwd wanneer die komen dan
En nu heb ik ff een meeting
Dan wil je niet meer terug, zeker niet met al die files.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ik ga eerst een jaar handbakken voor ik eventueel naar automaat ga.
lul de behangerquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan wil je niet meer terug, zeker niet met al die files.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:01 schreef Broekpaling het volgende:
Overigens kon ik net m'n kamer niet uit want het weekend stond voor de deur. [/jitzzzze]
Tevens heb ik 'm gezegd op te kankeren en dat hij terug kon komen om 16:45.
Mja, ik ga voornamelijk handbakken om het goed onder de knie te krijgen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan wil je niet meer terug, zeker niet met al die files.
Wat nou weer?quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:04 schreef Broekpaling het volgende:
Kanker, lijkt wel of m'n rug steeds slechter voelt sinds ik geneukt heb.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jammer, ik kon er altijd kostelijk om huilen.
Ik had meer moeite met mijn vaders auto dan mijn moeders auto. Kwam wel weg maar juist met piepende banden, duurde even voordat dat beter ging.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Joah, gaan ik nu doen, iedere dag even in dat autotje rijden. Die is nagenoeg het zwakst van het zwakste als in vermogen. Dus ik denk dat als ik die weg kan krijgen ik het ook kan met andere auto's.
quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:05 schreef Broekpaling het volgende:
jitz is een kloothommel naar m'n hart
Hehe, mja, beetje oefenen en het moet goedkomen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:05 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik had meer moeite met mijn vaders auto dan mijn moeders auto. Kwam wel weg maar juist met piepende banden, duurde even voordat dat beter ging.
Dat zei je vriendin zeker ook?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hehe, mja, beetje oefenen en het moet goedkomen.
Tering sjonniequote:Op vrijdag 17 april 2009 14:05 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik had meer moeite met mijn vaders auto dan mijn moeders auto. Kwam wel weg maar juist met piepende banden, duurde even voordat dat beter ging.
Ergens in configuratie scherm, bij externe apparaten? Of zoek eens in de help.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:10 schreef Broekpaling het volgende:
Wie vertelt mij hoe de kanker ik automatisch opstarten utizet?
Ik wor er zo moe van iedere keer als ik een usb stick of telefoon, cd of wat dan ook aansluit of in de pc doe ik een vraag krijg of ik m openen.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Welke vriendin?![]()
[Au, self pwnage]
Nee?quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waar wacht je op? Een schriftelijke uitnodiging?
Goed nieuws, jitze jaap!quote:
Ja hallo, ik lees de helft van de SC niet eensquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waar wacht je op? Een schriftelijke uitnodiging?
Dat is echt onmogelijk, dit is al de derde keer dat ik hem stel aan je.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja hallo, ik lees de helft van de SC niet eensik zie je vraag nu pas voor het eerst.
Ja, wie is nu slim geweest in deze?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:15 schreef Adolecens het volgende:
Wat een bedrijf...
Heb je een conference call waar 23 mensen voor zijn uitgenodigd en 3 mensen hebben afgezegd, blijkt uiteindelijk dat er maar 3 inbellen en de rest niet komt "opdagen"
Zou iedereen al op het terras zitten?!
Ach man, op het moment dat ik even aan het werk ga zijn jullie meteen weer 3 pagina's verder en heb geen zin om alles terug te gaan lezenquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is echt onmogelijk, dit is al de derde keer dat ik hem stel aan je.
Ow.. fijn dat je het in ieder geval even zegtquote:
Die andere 17quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:17 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja, wie is nu slim geweest in deze?
Slim wel, maar het is wel een pauperinstelling. 13.gifquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:17 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja, wie is nu slim geweest in deze?
Niet zo'n saaie standaard 1 serie leasebak? In dat geval geen sjonnie inderdaad.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:19 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hey mijn vader heeft geen BMW ofzo.![]()
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:19 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hey mijn vader heeft geen BMW ofzo.![]()
Stelletje naarlingenquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet zo'n saaie standaard 1 serie leasebak? In dat geval geen sjonnie inderdaad.
haha, je hebt afgezegd ipv van stoer rebels vrij te nemenquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:15 schreef Adolecens het volgende:
Wat een bedrijf...
Heb je een conference call waar 23 mensen voor zijn uitgenodigd en 3 mensen hebben afgezegd, blijkt uiteindelijk dat er maar 3 inbellen en de rest niet komt "opdagen"
Zou iedereen al op het terras zitten?!
Behoorlijk jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Slim wel, maar het is wel een pauperinstelling. 13.gif
de afwasborstel 300c?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:21 schreef BobbyB het volgende:
Over auto's gesproken, m'n vriendin gaat morgen die lelijke patswagen van d'r ophalen.
Dat ding is best lelijk inderdaad.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dat gedrocht
[ afbeelding ]
Echt, over 3 maanden doet ze hem weer weg omdat ie te duur is.
Nee alsjeblieft niet zeg.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet zo'n saaie standaard 1 serie leasebak? In dat geval geen sjonnie inderdaad.
Van binnen vind ik het wel een mooie auto, maar hij is gewoon te groot, te asociaal en te patserig, zeker voor een meisje.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat ding is best lelijk inderdaad.
Dat zit er wel in met zo'n draaikolk in de benzinetank
Wat voor een werk deed ze ook alweer?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dat gedrocht
[ afbeelding ]
Echt, over 3 maanden doet ze hem weer weg omdat ie te duur is.
quote:
Dat is helemaal zo.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Van binnen vind ik het wel een mooie auto, maar hij is gewoon te groot, te asociaal en te patserig, zeker voor een meisje.
En ja, wat dacht je van verzekering en wegenbelasting.
Pooierin.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:27 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wat voor een werk deed ze ook alweer?
Taxi chauffeusequote:Op vrijdag 17 april 2009 14:27 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wat voor een werk deed ze ook alweer?
Ah, woont in 't Gooi en werkt in Hilversum en mag elke dag de directeur heen en weer brengenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |