quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
als vrouw een man bespringen is erg leuk![]()
Ik snap jou zoooooooooo hard nietquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wacht daar kan ik ff over heen hoor
vakantie!
Ik ben ook niet te snappenquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik snap jou zoooooooooo hard niet
quote:
wat leukquote:
Krentenbol!quote:
* Duimelot neemt een aanloopje... rent met volle vaart richting Ado en.... JUMP zo vol op hem terwijl hij relaxed op de bank lagquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Krentenbol!![]()
![]()
Nee, de vrouwen springen deze keer OP de mannen he!
*doet naaldhakken aan*quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Krentenbol!![]()
![]()
Nee, de vrouwen springen deze keer OP de mannen he!
* Adolecens kruipt tussen de kussens omhoog en ziet een Donald Duck cartoon voor zich, even bijkomen en realiseren wtf just happend en ziet dat het goed isquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
* Duimelot neemt een aanloopje... rent met volle vaart richting Ado en.... JUMP zo vol op hem terwijl hij relaxed op de bank lag
Een naaldhak in mn buik voor een glimp onder je korte rokje waar mooie lange benen onder vandaan komen.. Hmmmm.. heb ik dat er voor over?quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:19 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Gaw mawr liggen, ik spring op iedereen met naaldhakken aan mijn voeten.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Een naaldhak in mn buik voor een glimp onder je korte rokje waar mooie lange benen onder vandaan komen.. Hmmmm.. heb ik dat er voor over?
Krewntje op naaldhakken.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:19 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Gaw mawr liggen, ik spring op iedereen met naaldhakken aan mijn voeten.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vandaar!Hoef ik ook geen moeite te doen
Na nog even schandalig in haar fobo gegluurd te hebben kan ik niets anders dan concluderen dat je het bij het juiste eind hebtquote:
sorry van dat knietjequote:Op vrijdag 17 april 2009 12:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
* Adolecens kruipt tussen de kussens omhoog en ziet een Donald Duck cartoon voor zich, even bijkomen en realiseren wtf just happend en ziet dat het goed is
quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Een naaldhak in mn buik voor een glimp onder je korte rokje waar mooie lange benen onder vandaan komen.. Hmmmm.. heb ik dat er voor over?
Ik weet ze er altijd feilloos eruit te pikkenquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Na nog even schandalig in haar fobo gegluurd te hebben kan ik niets anders dan concluderen dat je het bij het juiste eind hebt
Mjaquote:
geen ruzie, ik besprong gewoon, ging perongelukquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:26 schreef dawg het volgende:
[..]
Welke meid schopt 'n man recht in zijn ballen tijdens ruzie?
Nee toch?
whaha tofquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:26 schreef dawg het volgende:
[..]
Welke meid schopt 'n man recht in zijn ballen tijdens ruzie?
Nee toch?
ach je handen, voeten en mond functioneren wel nog, geen probleemquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
MjaWeer een onderdeel wat niet meer functioneert... ik haat ouder worden
Oh okay.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
geen ruzie, ik besprong gewoon, ging perongeluk
Vooral handen en mond, voeten zijn minder belangrijk.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach je handen, voeten en mond functioneren wel nog, geen probleem
*Ook gaat lunchenquote:
Ach... 24 of iets ouder is wel goed, hoorquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Leeftijd is wel een punt als het om een partner gaat, zal niet gauw iets beginnen met iemand van 23 ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |