Dat zij zich onredelijk aangevallen voelt maakt het niet onredelijk.quote:Op zondag 10 mei 2009 11:07 schreef Fajarowicz het volgende:
Iemand onredelijk aanvallen is ook heel volwassen natuurlijk
Dat jij vindt dat hij/zij het niet als een volwassene van zich af schudt maakt deze persoon niet onvolwassen.quote:Op zondag 10 mei 2009 11:13 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat zij zich onredelijk aangevallen voelt maakt het niet onredelijk.
Fijn dat jij als tweede onder de steen vandaan komt overigens.
Onzin. Ik heb EG ooit zelf uitgenodigd om hem te laten zien wat je met veel geld kan (omdat hij claimt dat het niets extra brengt). Mijn nieuwe woning gaat allerhande snufjes krijgen, waar ik graag hem doorheen ga leiden. Mijn huidige woning heeft een prachtige ligging, maar is als woning niet interessant. Ik kan dan bewijzen wie ik ben, maar dat is helemaal niet de reden om EG langs te laten komen, want wat mensen over mij geloven of niet zal me jeuken. Fok bestaat niet zodra de PC uit staat.quote:Op zondag 10 mei 2009 11:08 schreef Fajarowicz het volgende:
EG heeft meerdere keren aangeboden om DS4 te bezoeken. DS4 had immer een excuus.
Ach, een jij-bak. Dat is wat ik gemist heb aan jou...quote:Op zondag 10 mei 2009 11:18 schreef Fajarowicz het volgende:
Dat jij vindt dat hij/zij het niet als een volwassene van zich af schudt maakt deze persoon niet onvolwassen.
Jij begintquote:Op zondag 10 mei 2009 11:20 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ach, een jij-bak. Dat is wat ik gemist heb aan jou...
Natuurlijk.quote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 11:20 schreef DS4 het volgende:
[..]
Onzin. Ik heb EG ooit zelf uitgenodigd om hem te laten zien wat je met veel geld kan (omdat hij claimt dat het niets extra brengt). Mijn nieuwe woning gaat allerhande snufjes krijgen, waar ik graag hem doorheen ga leiden. Mijn huidige woning heeft een prachtige ligging, maar is als woning niet interessant. Ik kan dan bewijzen wie ik ben, maar dat is helemaal niet de reden om EG langs te laten komen, want wat mensen over mij geloven of niet zal me jeuken. Fok bestaat niet zodra de PC uit staat.
Dan liegt er iemand.quote:Op zondag 10 mei 2009 09:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wel jammer dat je dreigde pm te publiceren. Dat had je beter niet kunnen doen, het is immers not done. Dat kan zijn plotselinge terughoudenheid ook verklaren.
Maar DS4 heeft de schijn wel een beetje tegen als het er op aan komt. Is hij werkelijk zo succesvol als hij claimt? Ik heb meerdere malen gevraagd (of gehint) of ik bij hem op de koffie mag komen.......Dat ik het succes van DS4 met eigen ogen kan zien. Maar steeds hield hij de boot af. Met argument als "eerste mijn nieuwe huis af" (woont hij nu in een krot dan) . Een ander geclaimed argument voor zijn terughoudenheid zou zijn dat hij liever anoniem blijft, want hij zou ook een functie in de PvdA hebben (ook icm andere zoekargumenten op google 0,0 van te vinden helaas) . Ik zou niet weten wat het probleem is, want waarom zouden PvdA-ers niet van zijn opvattingen hier mogen weten? Het is toch niet iets om te schamen als je goede bijdragen levert op een forum als deze
En omstreden zijn zijn opvattingen nou ook niet echt bepaald. Behalve de soms wel erg smakeloze hitlerkaarten die hij trok. Vaag.
[..]
Hij kan soms inderdaad compleet uit de bocht vliegen. Gek, want nodig heeft hij dat niet.
Nee, na mijn uitnodiging heeft EG zich heel gretig getoond, dus in die zin klopt het beiden, zij het dat het initiatief van mijn kant is gekomen.quote:
Dan zal hij binnenkort wel op je deur kloppen.quote:Op zondag 10 mei 2009 11:42 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, na mijn uitnodiging heeft EG zich heel gretig getoond, dus in die zin klopt het beiden, zij het dat het initiatief van mijn kant is gekomen.
EG zal dat zonder meer bevestigen.
Ik hou me niet bezig met het vraagstuk. Of hier iemand de schone schijn wel of niet ophoudt, doet er eigenlijk niet zo heel veel toe....quote:Op zondag 10 mei 2009 10:32 schreef FJD het volgende:
Waarom houd je je met dit soort vraagstukken bezig EG? Je bent zelf angstvalig bezig om je eigen privacy te beschermen en vervolgens doe je er alles aan om zoveel mogelijk over DS4 te weten te komen.
Onzin. Over wie er gelijk heeft zijn meningen op zijn zachts gezegd verdeeld. Jouw mening is echt niet maatgevend hoor. Je loopt veel te gemakkelijk mee zo nu en dan.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:32 schreef FJD het volgende:
Is het omdat het je maar niet lukt z'n argumentatie onderuit te halen?
Ik weet niet hoe de afspraken tot stand zijn gekomen. Maar het heeft natuurlijk ook niet zo veel zin om slechts een bedrijfsnaam te geven die hier in NL niet bekend is.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:33 schreef DS4 het volgende:
[..]
Welke herhaalde toezeggingen van mij dat ik jou het adres zou geven?
Lees mijn toezeggingen eens goed...
quote:Op zondag 10 mei 2009 14:13 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik hou me niet bezig met het vraagstuk.
Wel dus.quote:Op zondag 10 mei 2009 09:52 schreef EchtGaaf het volgende:
Dat klinkt een beetje van ik weet meer....
Kdijkstra had je wel iets meer tijd mogen gunnen. Die paar uurtjes vrijdag was inderdaad wel erg kort.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:36 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ten aanzien van dat Duitse verhaal ben ik nog steeds van mening dat het te onwaarschijnlijk is om rekening mee te houden (de argumentatie ken je) en als je hierboven schrijft dat ik toezeggingen niet na kom (terwijl ik dat wel heb gedaan) en dat ik mails gelezen heb in de tijd dat ik niet online ben geweest, ja, dan lieg je.
Buiten dat, DS4 wilde zelf wel eerst de gegevens van kdijkstra checken omdat hij niet zomaar iets vertrouwt maar DS4 zelf komt wel met niet te checken info. Weinig consistent.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe de afspraken tot stand zijn gekomen. Maar het heeft natuurlijk ook niet zo veel zin om slechts een bedrijfsnaam te geven die hier in NL niet bekend is.
Met welke bedoeling gaf je hem dan? Als jij ook vooral weet dat hij daar niets mee kan![]()
Jullie wilde elkaar toch verifiërenDan moet je elkaar wel de kans geven. Of anders had je beter tegen hem kunnen zeggen dat je uit hoofde van je politieke functie dit niet kan waarmaken. Of anders om wat reden dan ook
Verhaal van de dode mus enzo....
quote:
Daar is toch niks mis mee. EG wil graag bij DS4 langskomen.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:29 schreef FJD het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat je je niet bezig houdt met de achtergrond van DS4 maar zodra iemand een opmerking plaats die suggereert dat DS4 z'n leven alleen in zijn fantasie bestaat dan lok je met een opmerking een uitgebreide uitleg uit. Je bent dus blijkbaar toch bezig met de achtergrond van DS4.
Dat zie je verkeerd maar goed je bent vrij om me op die momenten om tekst en uitleg te vragen, die krijg je ook altijd namelijk.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:13 schreef EchtGaaf het volgende:
Je loopt veel te gemakkelijk mee zo nu en dan.
Het gaat erom dat beide standpunten niet met elkaar verenigbaar zijn. Je kunt niet roepen dat je geen interesse hebt in iemands prive-leven om vervolgens aan iemand anders vragen wat voor details hij/zij weet over het prive-leven van DS4.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:33 schreef Fajarowicz het volgende:
Daar is toch niks mis mee. EG wil graag bij DS4 langskomen.
Nogmaals ik reageerde op een ervaring van dhr. kdijkstra. Die graag wil weten of het beeld wat je schets rondom jezelf wel klopt en hij heeft zo zijn twijfels kennelijk.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:34 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik snap dit niet van jou, EG...
Als er iemand hier is die krampachtig poogt anoniem te blijven ben jij het. En dan mij beschuldigen van iets laakbaars te verbergen hebben? Heb jij dan iets laakbaars te verbergen alhier?
Hoe kom je daarbij? Waar suggereer ik dat jij iets laakbaars te verbergen zou hebben?quote:Op zondag 10 mei 2009 10:34 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik snap dit niet van jou, EG...
Als er iemand hier is die krampachtig poogt anoniem te blijven ben jij het. En dan mij beschuldigen van iets laakbaars te verbergen hebben? Heb jij dan iets laakbaars te verbergen alhier?
Ik doe niks laaksbaars, evenmin dat ik DS4 hiervan zou betichten. En zonder zonde is niemand.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
EchtGaaf is uiteraard volledig vrij van zonde. Hij mag de eerste steen werpen.
Dat kan wel. Dat vragen kan enkel betrekking hebben gehad op interesse in hij/zij. Wat dus wil zeggen dat EG niet de interesse had in het privé-leven van DS4 maar interesse in de persoon hij/zij. Als hij/zij had geantwoord "ja ik weet meer" en niets meer zou in dat geval de interesse van EG compleet bevredigd hebben.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:40 schreef FJD het volgende:
Het gaat erom dat beide standpunten niet met elkaar verenigbaar zijn. Je kunt niet roepen dat je geen interesse hebt in iemands prive-leven om vervolgens aan iemand anders vragen wat voor details hij/zij weet over het prive-leven van DS4.
Het initiatief kwam van jouw kant. Kennelijk schrok je toen ik zei dat ik echt wilde komen, want dat had je niet verwacht. Je zou het wrs geen tweede keer meer doen.....quote:Op zondag 10 mei 2009 11:42 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, na mijn uitnodiging heeft EG zich heel gretig getoond, dus in die zin klopt het beiden, zij het dat het initiatief van mijn kant is gekomen.
EG zal dat zonder meer bevestigen.
Ik mis hier een stukje wederkerigheid inderdaad. Ik begrijp de frustratie van kdijkstra, ondanks het ontbreken van geduld, dan ook wel weer....quote:Op zondag 10 mei 2009 14:28 schreef Fajarowicz het volgende:
[..]
Buiten dat, DS4 wilde zelf wel eerst de gegevens van kdijkstra checken omdat hij niet zomaar iets vertrouwt maar DS4 zelf komt wel met niet te checken info. Weinig consistent.
Het zou zelfs een projectie kunnen zijn.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik mis hier een stukje wederkerigheid inderdaad. Ik begrijp de frustratie van kdijkstra, ondanks het ontbreken van geduld, dan ook wel weer....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |