Wat is de bunker precies voor een iets?quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:52 schreef KudFokker het volgende:
Hahahahahahaha!!
Iemand die ik ken doet mee aan de Bunker van Fok!![]()
![]()
De deelnemers van The Bunker - persfoto's (PRIMEUR!)
Die Amber
quote:
Misschien doettie dat ook wel!quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:59 schreef zbbrox het volgende:
[..]
ik las dat je het weekend ging rukken
Een of ander Big Brother achtig iets, maar dan van Fok!quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:58 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Wat is de bunker precies voor een iets?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:58 schreef Tally het volgende:
De OP! Anders komt Odol straks en wordtie boos!
Of Sedan
Ben blij dat er überhaupt een topic is!quote:
Waar het hart van vol zit.......quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:59 schreef zbbrox het volgende:
[..]
ik las dat je het weekend ging rukken
Mevrouw heeft nog niet ontbeten vanmorgenquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
Ben blij dat er überhaupt een topic is!
Morguhhhquote:
Jaaaaaa weeekend!!!!!quote:
quote:
Dat is vroegquote:
Nou, ik nam net de temp op, maar dat display van dat ding is niet helemaal meer goed, er leek even 39,4 te staan, maar afgaande op hoe ik me voel lijkt me dat erg onwaarschijnlijk.quote:
Hoeven ze niet te werken dan vraag ik me af.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Een of ander Big Brother achtig iets, maar dan van Fok!
Geef je op voor The Bunker Online!
dawgstar!quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:02 schreef rival het volgende:
[..]
Mevrouw heeft nog niet ontbeten vanmorgen
Ik ga dit weekend tot een uur of 6 werken, dan is mijn rep weer terug toch?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:10 schreef dawg het volgende:
[..]
Ga jij nou maar aan je verloren rep werken, Noukie.
Goed idee, ik ga voor cappuccinoquote:
das zeg maar een eh.. tautologiequote:Op vrijdag 17 april 2009 10:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oja, mooie foto's gezien van skaai.
Tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend tot een uur of 6 werken, dan is mijn rep weer terug toch?
Jij slijmt bij iedereen als ik het zo lees.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:17 schreef zbbrox het volgende:
[..]
das zeg maar een eh.. tautologie
* zbbrox slijmt bij skaai
Die krijg ik zeker alleen terug door doelloos op internet te hangen?quote:
Idd, hij kan bijna een bakje onder zijn kin vast laten zetten.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:19 schreef dawg het volgende:
[..]
Jij slijmt bij iedereen als ik het zo lees.
Nee, of ja mag ook.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die krijg ik zeker alleen terug door doelloos op internet te hangen?
noem eens wat namen danquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:19 schreef dawg het volgende:
[..]
Jij slijmt bij iedereen als ik het zo lees.
Ja, dat zeg ik.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd, hij kan bijna een bakje onder zijn kin vast laten zetten.
Wat een slijmbal.
quote:
Cheer up hug !quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:24 schreef Carooltje79 het volgende:
Pffffff ik wil ook naar huisheb geen zin meer.....
Mijn weekend begint vandaag rond 17 uur, mijn "werkweek" begint over een uurtje of 2,5.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:22 schreef Grijsmuisje het volgende:
Mijn weekend begint gelijk met dat van jou brox
valse dawg! foeiquote:
Jaa gaat wel goed komen hoorquote:
Werk je ook in Veghel?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:22 schreef Grijsmuisje het volgende:
Mijn weekend begint gelijk met dat van jou brox
Ik deel dat gevoelquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:24 schreef Carooltje79 het volgende:
Pffffff ik wil ook naar huisheb geen zin meer.....
En je weekenden dan?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:24 schreef KudFokker het volgende:
Ik kom er gewoon nu pas achter dat ik al 11 maanden werk, zonder een weekje vakantie te hebben gehad...
Nog geen enkele dag vrij !
Dan ben ik benieuwd hoe nog meer, als werken niet teltquote:
Mooi dat het beter gaatquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:10 schreef dawg het volgende:
[..]
Nou, ik nam net de temp op, maar dat display van dat ding is niet helemaal meer goed, er leek even 39,4 te staan, maar afgaande op hoe ik me voel lijkt me dat erg onwaarschijnlijk.
Gaat wel dus.
Daar zijn verschillende mogelijkheden voor.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd hoe nog meer, als werken niet telt
Mannen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:25 schreef liefie_ het volgende:
nou mijn dag begint weer tof jongens
Heb een mailtje van die stage mensen dat ik zo op moet komen draven
Ja zo werkt het niet he 24 uur van tevoren mailen en denken dat ik dan kan
Ik had al andere plannen
Namelijk shoppen, dat wilde ik gister al maar mn lief heeft mn pinpas weer eens geleent en niet terug gegeven. Ik wilde gister ookal gaan shoppen dus kwam ik er achter dat ik die pas niet heb dus hem gebelt etc ow kut ja jij hebt hem ik geef hem vanavond terug
Dus ik ga net kijken waar ie dat ding neer heeft gelegt heeft ie hem weer mee!
En ik heb echt wat dingen nodig uit de stad
ja en volgens hem is het mijn schuld!quote:
Ik blijf benieuwdquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:27 schreef dawg het volgende:
[..]
Daar zijn verschillende mogelijkheden voor.
Sómmige mannenquote:
Vind ik ook niet!! het is trouwens toch nooit onze schuldquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja en volgens hem is het mijn schuld!
Maar ik vind van niet
dat is het toch ook niet?
De slimmerd!quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:25 schreef liefie_ het volgende:
nou mijn dag begint weer tof jongens
Heb een mailtje van die stage mensen dat ik zo op moet komen draven
Ja zo werkt het niet he 24 uur van tevoren mailen en denken dat ik dan kan
Ik had al andere plannen
Namelijk shoppen, dat wilde ik gister al maar mn lief heeft mn pinpas weer eens geleent en niet terug gegeven. Ik wilde gister ookal gaan shoppen dus kwam ik er achter dat ik die pas niet heb dus hem gebelt etc ow kut ja jij hebt hem ik geef hem vanavond terug
Dus ik ga net kijken waar ie dat ding neer heeft gelegt heeft ie hem weer mee!
En ik heb echt wat dingen nodig uit de stad
jawel.. jij had er meer achterheen moeten zitten..quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Maar ik vind van niet
Nee, zeker niet. Hij had moeten doen wat hij beloofd had.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Maar ik vind van niet
Deed ik dat?quote:
Hier ga ik mee accoord.quote:
Hmm, ben je daar heeeel zeker van?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:30 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Vind ik ook niet!! het is trouwens toch nooit onze schuld
quote:
Ja hij is een sukkel, ook nog vol blijven houden nu dat het mijn schuld isquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De slimmerd!
*geeft liefie een knuffel*
ik kan toch ook niet weten dat ie zo enorm dom isquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:32 schreef zbbrox het volgende:
[..]
jawel.. jij had er meer achterheen moeten zitten..
*zucht* vrouwen..
eh..like.. hell yes!quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:32 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Nee, in Eindhoven, maar het is wel in de buurt.
lunchen?
Waarom moet je nu komen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ja hij is een sukkel, ook nog vol blijven houden nu dat het mijn schuld is
maar ja dat komt wel goed
Ik weet alleen niet wat ik moet met die stage mensen
Aan de ene kant denk ik ga pfff ik ga niet, ik moet echt wat dingen hebben uit de stad en zo
Maar aan de andere kant, het moet wel gebeuren weer allemaal
Vriendje zei: je moet dat gedrag gewoon nog ff slikken, maar ik ben eigenlijk wel klaar met dat slikken
Eigenlijk zegt het woord 'man' je toch nog weinig he.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik kan toch ook niet weten dat ie zo enorm dom is
ow wee als je naar de bagels en beans gaat! daar wilde ik heen! maar ja bagels moet je ook betalenquote:
Hij beschrijft het zelf zeker liever als 'vergeet achtig'quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik kan toch ook niet weten dat ie zo enorm dom is
We moeten de dingen die we hebben gemaakt combineren en zoquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom moet je nu komen?En waarom kunnen zij dat niet eens alleen?
Gaan ze er vanuit dat jij weer veel doet en zij weinig?
Laat je tracterenquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow wee als je naar de bagels en beans gaat! daar wilde ik heen! maar ja bagels moet je ook betalen
ja en continue ik doe het toch niet expresquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:37 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hij beschrijft het zelf zeker liever als 'vergeet achtig'![]()
?
Kermis?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:35 schreef Carooltje79 het volgende:
Ikke ga vanaaf naar de kermisheb er eigenlijks wel zin in.. is lang geleden dat ik daar was.... hoop dat ze iets spannends hebben om in te gaan
![]()
Hoeveel bagel toko's heb je in eindhoven?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow wee als je naar de bagels en beans gaat! daar wilde ik heen! maar ja bagels moet je ook betalen
Doe je dat met een tractor?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:38 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Laat je tracteren
Daar ben je uiteraard vrouw voor
Hahahaquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja en continue ik doe het toch niet expres
nee lul dat moet er nog eens bij komen, dat je expres van die acties onderneemt
van de week was ie vergeten de voordeur dicht te doen
Jezus hoe vergeet je dat
Hij heeft echt geluk gehad dat de kat ook dom is en het niet door had
Ja met die kleine van me... omdat ie zn B-diploma toch heeft gehaald... ik dacht vind ie vast leukquote:
Tractorerenquote:
Het probleem is alleen dat ik geen bh hebquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:38 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Laat je tracteren
Daar ben je uiteraard vrouw voor
dat vind ik liefquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:41 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Hoeveel bagel toko's heb je in eindhoven?
Joh we kunnen ook naar de la place ofzo. Om jou te ontzien.![]()
Heb je toevallig geen kikker zilver meer en dat soort dingenquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja met die kleine van me... omdat ie zn B-diploma toch heeft gehaald... ik dacht vind ie vast leuk
Dat is dan wel weer leuk voor hemquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja met die kleine van me... omdat ie zn B-diploma toch heeft gehaald... ik dacht vind ie vast leuk
leukquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat kan ik niet weten hequote:Op vrijdag 17 april 2009 10:33 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]ikke wel hoor... ikke ben veelste lief om iets fout te doen hoor
Hoeveel dagen doen vrouwen dan met 1 BH voor ze hem in de was doenquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Het probleem is alleen dat ik geen bh hebdie moest ik gaan kopen
er zijn er 2 kapot gegaan in roemenie en we hebben de laatste goeie kapot gesext
Daarom moet ik naar de stad
Alle andere hebben een beugel die er uit steekt en in mn tiet prikt en zo
De enige redelijk fatsoenlijke had ik gister aan en is nu in de was
Ik kan moeilijk op date zonder bh
maar ik kiek geen ploatjes op t werk .. kennen wij elkaar dan ofzoquote:
Zou je date dat met zo erg vinden als jij?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
er zijn er 2 kapot gegaan in roemenie en we hebben de laatste goeie kapot gesext
weet ik veel, hij hoefde nog niet in de was want had hem maar een uurtje aan of zo gister maar de kat heeft hem gejat en is er mee gaan kroelenquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:47 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hoeveel dagen doen vrouwen dan met 1 BH voor ze hem in de was doen?
1 dag zeker ?
ik gok van wel want zonder bh hangen die dingen op ter hoogte van mn navelquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:47 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Zou je date dat met zo erg vinden als jij?
Ik geloof er niks vanquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik gok van wel want zonder bh hangen die dingen op ter hoogte van mn navel![]()
quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Oquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik gok van wel want zonder bh hangen die dingen op ter hoogte van mn navel![]()
Reuze gezellig met zijn twee.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
mocht je willen, de viespeuken houden em tot een week aanquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:47 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hoeveel dagen doen vrouwen dan met 1 BH voor ze hem in de was doen?
1 dag zeker ?
het is ook best welquote:
Dat wilde ik net zeggenquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Reuze gezellig met zijn twee.Hoop dat het daar droger is dan hier.
Lekker!quote:
Ik doe het niet, wie wel?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:55 schreef KudFokker het volgende:
Haaa
Die chick heeft me geaccepteerd op hyves
BEAM, 200 foto's erbij+vakantie foto's in bikini
!
Dan ikquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:57 schreef KudFokker het volgende:
F*ck, ze is wel gewoon langer dan mij...
Jij hebt de eer, ik doe het ook nietquote:
Nee, ik ook nietquote:
Het is maar 2 of 3 cm ofzo...quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan ik![]()
Dat ziet er echt niet uit dus hè
Gast, als je wist hoe precies het mijn type is zou je me begrijpenquote:
1.55?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:57 schreef KudFokker het volgende:
F*ck, ze is wel gewoon langer dan mij...
paas dr hyves eens door danquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het is maar 2 of 3 cm ofzo...
Maar ze is heel slank, en ik een stukkie breder dan haardus het compenseert wel
Ze is echt een modelletje gewoondezelfde krullen als Jolanthe
Ik ben 1.89quote:
Oh, dan is het goed.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:02 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Gast, als je wist hoe precies het mijn type is zou je me begrijpen
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik ben trots op jullie!quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zelfs ik hou me eens een keer in!
en ze is langer?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:03 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ben 1.89
Edit: haphap, trek in lunch
2 of 3 cm + hakken, dat scheelt heel veelquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het is maar 2 of 3 cm ofzo...
Maar ze is heel slank, en ik een stukkie breder dan haardus het compenseert wel
Ze is echt een modelletje gewoondezelfde krullen als Jolanthe
21quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:06 schreef zbbrox het volgende:
[..]
en ze is langer?![]()
hawt
aleen die leeftijd he...
Haar gekrulde haar doet haar ook wel langer lijken denk ik...quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
2 of 3 cm + hakken, dat scheelt heel veel
We kunnen het wel!quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik ben trots op jullie!
quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Haar gekrulde haar doet haar ook wel langer lijken denk ik...
quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:08 schreef Grijsmuisje het volgende:
Lange meid!
En KF, die opmerkingen waren wel slecht. Allemaal.
en wat moet een model met iemand met jouw hoofd?
oh weer een ander...quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:07 schreef KudFokker het volgende:
[..]
21
Het is niet dat meisje van gisteren hoor !
Nou, wie zoekt even haar hyves?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:05 schreef KudFokker het volgende:
Ik MOET met die chick trouwen en haar achternaam nemen !!!
Ze heet BAAS van haar achternaam!!!
Beetje jammer dat ze een beetje ver weg woont
En pats, de rode vingers staan op het gezicht van KFquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:08 schreef Grijsmuisje het volgende:
Lange meid!
Hoi!quote:
Zo'n opmerking van iemand zonder foto van zichzelf op haar foboquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:08 schreef Grijsmuisje het volgende:
Lange meid!
haaajquote:
als ze maar gezellig is bij de lunchquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:11 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zo'n opmerking van iemand zonder foto van zichzelf op haar fobo![]()
Heldhaftige toetsenbord ridder
Even een stukje extra uitleg. Ik denk dat ze het over de inhoud had..quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:11 schreef KudFokker het volgende:
[..]
En geil is tijdens de seks.quote:
Je bent in de ban van Chinees?quote:
Oh.. ik dacht dat ie dat bedoeldequote:
wie heeft wie vermoord?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:14 schreef Krentenbol. het volgende:
Weer een onschuldig meisje minder in de wereld lees ik?
Maar natuurlijk! Een echte T reactiequote:
Krentje.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:14 schreef Krentenbol. het volgende:
Er vallen elke dag onschuldige meisjes ten prooi aan den KudFokkertquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:14 schreef Krentenbol. het volgende:
Jawel hoor. Alleen is dat voordat ze kennis maken met jou, dus ik kan me voorstellen dat dat nieuw is voor je.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:15 schreef dawg het volgende:
[..]
Krentje.
Onschuldige meisjes bestaan niet.
Grotendeels waar.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:15 schreef dawg het volgende:
[..]
Krentje.
KF een onschuldig meisje zei hij.quote:
Wawt is er niet onschuldig aan dan?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:15 schreef dawg het volgende:
[..]
Krentje.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Maar natuurlijk! Een echte T reactie
ik vind je gewoon een rotkop hebben.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:11 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Jouw fobo is toch ook leeg.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:11 schreef KudFokker het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:11 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Waar zijn jouw foto's dan?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:16 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Er vallen elke dag onschuldige meisjes ten prooi aan den KudFokkert
dat zei ik toch? als ik haar lunch, dat ze het naar dr zin heeft..quote:
Nee, maar het is net zo zielig om vanaf de 10e verdieping van een flatgebouw iemand uit te schelden die beneden staat, en dan de deur van je flatje dicht doen om een reactie te voorkomenquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:17 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ik vind je gewoon een rotkop hebben.
Daarmee zeg ik toch niets over mezelf?
Bewijs?quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:19 schreef zbbrox het volgende:
[..]
dat zei ik toch? als ik haar lunch, dat ze het naar dr zin heeft..
Die heb ik vanmorgen even weggehaaldquote:
Ik blijf het niet opzoekenquote:
Ahh, bedankt voor deze eye-opener.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jawel hoor. Alleen is dat voordat ze kennis maken met jou, dus ik kan me voorstellen dat dat nieuw is voor je.
Ok ok, ze zijn onschuldig tot hun 16e. De een wat eerder dan de ander.quote:
Dat weet je wel.quote:
Exactlyquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:22 schreef dawg het volgende:
[..]
Ok ok, ze zijn onschuldig tot hun 16e. De een wat eerder dan de ander.
Dat zie ik anders.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:20 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, maar het is net zo zielig om vanaf de 10e verdieping van een flatgebouw iemand uit te schelden die beneden staat, en dan de deur van je flatje dicht doen om een reactie te voorkomen
Heuuul mooi inderdaadquote:
Hij heeft er 1 aan de haak geslagen die model stond voor de foto van de josti bandquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:23 schreef liefie_ het volgende:
huh wat heb ik gemist? KF wil een model?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:21 schreef Tally het volgende:
[..]Kijk. Door zulke opmerkingen maken mannen het vrouwen moeilijk!!!
Grrr..
Ik vind em ook wel tof! Een van de betere foto's van mij in omloopquote:
er is niemand die in utrecht kan/wil lunchen met mijquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:26 schreef zbbrox het volgende:
[..]ik kwinkslag er op los
als ik niet voor twaalven een pm terug heb met contactshizzle lunch ik alleen
en eenmaal mij gemeet ben je meteen van alle vooroordelen af
Zelfvertrouwen heet dat schatquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:25 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Dat zie ik anders.
Ik ben gewoon slim genoeg om te beseffen dat ik commentaar zou kunnen krijgen als ik een foto plaats.
Jij kennelijk niet.
nou, nu weet je het in elk geval, iets om te onthouden
quote:
Ik ben minder blij met jou dan met grijs muisje, want zij is zooooooo bomdiggie geilquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:28 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen heet dat schat
Als je jezelf maar mooi vind !
En ik ben toevallig hartstikke blij met mezelf
Toevoeging:quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:28 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik kan 5 talen spreken maar chinees weet ik echt niks van.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:29 schreef zbbrox het volgende:
[..]
duibuchi
je hoeft ni hao toch niet op te zoeken
Ja het zou niet goed met je zijn als je liever mij aan je 'vleesch speer' zou willen jassen ipv haar hehquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ben minder blij met jou dan met grijs muisje, want zij is zooooooo bomdiggie geilprrrrrrrrrrrr.. wauw... als ik iemand zo aan mn vleesch speer zou willen jassen dan is zij het wel...
Ik heb geen vooroordeel.. Ik heb ervaring.. En das kut..quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:26 schreef zbbrox het volgende:
Je hebt het niet eens gevraagdquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
er is niemand die in utrecht kan/wil lunchen met mij![]()
Die opmerking van haar kwam niet uit het niets...quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:29 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Toevoeging:
Het zegt meer over jezelf dat je uit het niets zo'n gemene opmerking moet maken
Met wat ik zeg probeer in niemand te kwetsen, terwijl jij dat duidelijk wel doet.
Wat dus geheel onterecht is
key wordsquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
prrrrrrrrrrrr.. wauw... als ik iemand zo aan mn vleesch speer zou willen jassen dan is zij het wel...
Ik heb je nummer toch niet!quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb geen vooroordeel.. Ik heb ervaring.. En das kut..
[..]
Je hebt het niet eens gevraagd
Wil jij zeggen dat het verdiend was ?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Die opmerking van haar kwam niet uit het niets...
hmkayquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik kan 5 talen spreken maar chinees weet ik echt niks van.
sorry.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:26 schreef zbbrox het volgende:
ervaring met mijquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb geen vooroordeel.. Ik heb ervaring.. En das kut..
[..]
Je hebt het niet eens gevraagd
Hmmm, hoe ver moet ik fietsen om te kunnen lunchen met jou dan?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:32 schreef Ofresca het volgende:
De sfeer hier is echt hartverwarmend!
Ik heb wel zin in lunch. Maar niet in Utrecht.
Een dagje ofzo, valt best mee.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hmmm, hoe ver moet ik fietsen om te kunnen lunchen met jou dan?
Dat begrijp ik nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:28 schreef KudFokker het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:32 schreef KudFokker het volgende:
Omdat ik zeg dat het een mooi meisje is en precies mijn type, heeft zij het recht om mij zo te beledigen ?![]()
![]()
Hey niet een meid afkatten die je al helemaal niet gezien hebt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hij heeft er 1 aan de haak geslagen die model stond voor de foto van de josti band
quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:33 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
sorry.
ik heb een grote mond, maar er komt weinig concreets uit voort
Ooooooooh.. dat valt mee! dat is binnen 2 uur te rijden.. maar dan ben ik nooit meer op tijd terug om te werkenquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:35 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Een dagje ofzo, valt best mee.
Minder zelfs! Het is maar 182 km. 1 dag en 13 uur lopen.
quote:
sorryquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey niet een meid afkatten die je al helemaal niet gezien hebt.
Als het je kwetst is je zelfvertrouwen ietsje minder dan je wil laten blijken gok ik zo...quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wil jij zeggen dat het verdiend was ?
Omdat ik zeg dat het een mooi meisje is en precies mijn type, heeft zij het recht om mij zo te beledigen ?![]()
![]()
*Kuch* Kuddevolk *kuch*
'Maar'. Wel goed voor de conditie.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:35 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Een dagje ofzo, valt best mee.
Minder zelfs! Het is maar 182 km. 1 dag en 13 uur lopen.
Verdorie!quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ooooooooh.. dat valt mee! dat is binnen 2 uur te rijden.. maar dan ben ik nooit meer op tijd terug om te werken
volgende keer beter dan!
Mij doe je er niks mee hoorquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:38 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Als het je kwetst is je zelfvertrouwen ietsje minder dan je wil laten blijken gok ik zo...
Lijtk me erg moeilijk om te lerenquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:32 schreef zbbrox het volgende:
[..]
hmkay
dacht dat het wel bekend was, maar fijn.. l aatste keer de volgende mededeling..
ik leer chinees (mandarijn)
welke talen spreek je?
quote:
Ik vind talen leren wel leuk, maar Mandarijn lijkt me pure zelfkwelling. Je moet duizenden tekens leren voor je het een beetje kan lezen. En dan hebben ze ook nog van die toontjes, waardoor má heel iets anders betekent dan mà.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:32 schreef zbbrox het volgende:
hmkay
dacht dat het wel bekend was, maar fijn.. l aatste keer de volgende mededeling..
ik leer chinees (mandarijn)
Lijken spaans en portugees veel op elkaar trouwens ?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Lijtk me erg moeilijk om te leren
Nederlands, Portugees, Spaans, Duits en Engels
[..]
Voor jou jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en vlaams ?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Lijtk me erg moeilijk om te leren
Nederlands, Portugees, Spaans, Duits en Engels
[..]
Een martelkamer mag ik hopenquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:41 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Voor jou jaIs dat bij jou zelf niet van toepassing dan ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat je blij met jezelf bent ?Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Any room will doquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:35 schreef rival het volgende:
[..]
EN BIKINI FOTO'S![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar ik voel me beter dan de rest van mijn generatie, ik voel me ook veel volwassener!![]()
ik ben niet zo sterk als jullie
Net als nederlands en duits min of meer.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:41 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Lijken spaans en portugees veel op elkaar trouwens ?
Ik vermaak me zonder kamer ook wel hoor.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:43 schreef dawg het volgende:
Get a room, muis en kudfokker.
Als hij maar op slot kan en verzegeld kan wordenquote:
Hmm hetzelfde verhaal als Zweeds en Noors dusquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Net als nederlands en duits min of meer.
ma ma hu huquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:40 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik vind talen leren wel leuk, maar Mandarijn lijkt me pure zelfkwelling. Je moet duizenden tekens leren voor je het een beetje kan lezen. En dan hebben ze ook nog van die toontjes, waardoor má heel iets anders betekent dan mà.
Ook die heb je niet gevraagdquote:
En geluidsdicht.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als hij maar op slot kan en verzegeld kan worden
Jawel hoor, maar dat betekent toch niet dat ik het van een ander zou moeten begrijpen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Is dat bij jou zelf niet van toepassing dan ?
Dat je blij met jezelf bent ?
Nee met mannen die verwarrend zijnquote:
Aah, ik weet dat je me wil schatje !quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:46 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ik vermaak me zonder kamer ook wel hoor.
Dus je geeft gewoon toe dat je een gemeen kreng bentquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:48 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar dat betekent toch niet dat ik het van een ander zou moeten begrijpen?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Aah, ik weet dat je me wil schatje !
ohzoquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee met mannen die verwarrend zijnEne zeggen andere bedoelen..
Wat is daar nou weer mis mee!quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dus je geeft gewoon toe dat je een gemeen kreng bent?
Dat ook!quote:
Dan moet je haar even door de midden zagen, dan kan je haar kringen tellen...quote:
als ik het goed had onthouden zweefde ze ergens tussen de 20 en de 35quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:51 schreef liefie_ het volgende:
Hoe oud is grijsmuisje?
dat las ik niet in die zinquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
okay die was best grappigquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dan moet je haar even door de midden zagen, dan kan je haar kringen tellen...
Dat is net zoals wanneer bijvoorbeeld een loodgieter zegt "ik kom langs tussen 9:00 en 17:00"quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
als ik het goed had onthouden zweefde ze ergens tussen de 20 en de 35
Heb ik dat ergens ontkend?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
De Teringlijders.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:53 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat is net zoals wanneer bijvoorbeeld een loodgieter zegt "ik kom langs tussen 9:00 en 17:00"
Niksquote:
Okquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:53 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Heb ik dat ergens ontkend?
en nu zal ik ophouden, voor iedereen die er niet tegen kan![]()
ik mag toch zo naar huis
Geen zoete broodjes en zachtgekookte eitjes neem ik aan?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Fuck mn werk, wij gaan lunchen!
Laten we dat maar niet doenquote:
wat heerlijk orrigineel van jequote:Op vrijdag 17 april 2009 11:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dan moet je haar even door de midden zagen, dan kan je haar kringen tellen...
ik moet nog anderhalf uurquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:53 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Heb ik dat ergens ontkend?
en nu zal ik ophouden, voor iedereen die er niet tegen kan![]()
ik mag toch zo naar huis
Ik weet niet hoe zoet jouw broodjes zijn, maar zachtgekookt zullen de eieren allerminst zijn.. Koken gaan ze van de hitte! Uuuuuurenquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:55 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Geen zoete broodjes en zachtgekookte eitjes neem ik aan?
Lunchquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Fuck mn werk, wij gaan lunchen!
ye i knowquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doenKan je best in problemen helpen zo'n lunch
nog even een plasje plegen en dan loesoequote:Op vrijdag 17 april 2009 11:54 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemiddag mensen!! hoe is het hier dan
loesoe?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:58 schreef zbbrox het volgende:
[..]
nog even een plasje plegen en dan loesoe
Wegquote:
Aaah.. zeg dat dan gewoon, denk ik danquote:
I knowquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doenKan je best in problemen helpen zo'n lunch
Moet je eens normaal nederlands gaan pratenquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:59 schreef zbbrox het volgende:
[..]
oh come on.. ik voel me zo onbegrepen hier
hey koninkje.. wat heb je met m'n zon gedaan?quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe zoet jouw broodjes zijn, maar zachtgekookt zullen de eieren allerminst zijn.. Koken gaan ze van de hitte! Uuuuuuren
Eitjes moet je niet koken, die moet je bevruchtenquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe zoet jouw broodjes zijn, maar zachtgekookt zullen de eieren allerminst zijn.. Koken gaan ze van de hitte! Uuuuuuren
Als je kinderen wilt wel ja.. ik ga gewoon voor de rammend hete seks!quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:02 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Eitjes moet je niet koken, die moet je bevruchten
been there done that...quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moet je eens normaal nederlands gaan praten
Niet te langzaam rijden hè!quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als je kinderen wilt wel ja.. ik ga gewoon voor de rammend hete seks!
Ik hou van variatie, en voordat ik plankgas geef moet er wel even goed ingereden zijn op verschillende snelheden..quote:
Heb je weer een potentieeltje gevonden?quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als je kinderen wilt wel ja.. ik ga gewoon voor de rammend hete seks!
Rustig opschakelenquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik hou van variatie, en voordat ik plankgas geef moet er wel even goed ingereden zijn op verschillende snelheden..dus dat komt goed!
Het barst van de potentieeltjes in het leven.. Alleen nu nog die ene juiste eruit pikkenquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb je weer een potentieeltje gevonden?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het barst van de potentieeltjes in het leven.. Alleen nu nog die ene juiste eruit pikkenOf erachter komen dat ik die ene juiste juist allang kende...
Alle opties openhouden dusquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het barst van de potentieeltjes in het leven.. Alleen nu nog die ene juiste eruit pikkenOf erachter komen dat ik die ene juiste juist allang kende...
Niks rustig opschakelen, je moet juist af en toe even een flinke pets op de billen geven als je nog even wat extras eruit wil halen.. Dude, hoe lang heb jij je rijbewijs al?! Ga eens leren rijden!quote:
Maar ze is verstandig geweest?quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hoe vaak jij al niet de kans hebt gehad om mij te bespringen
quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hoe vaak jij al niet de kans hebt gehad om mij te bespringen
wacht daar kan ik ff over heen hoorquote:
als vrouw een man bespringen is erg leukquote:
Dat klopt!quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
als vrouw een man bespringen is erg leuk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |