Wat is de bunker precies voor een iets?quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:52 schreef KudFokker het volgende:
Hahahahahahaha!!
Iemand die ik ken doet mee aan de Bunker van Fok!![]()
![]()
De deelnemers van The Bunker - persfoto's (PRIMEUR!)
Die Amber
quote:
Misschien doettie dat ook wel!quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:59 schreef zbbrox het volgende:
[..]
ik las dat je het weekend ging rukken
Een of ander Big Brother achtig iets, maar dan van Fok!quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:58 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Wat is de bunker precies voor een iets?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:58 schreef Tally het volgende:
De OP! Anders komt Odol straks en wordtie boos!
Of Sedan
Ben blij dat er überhaupt een topic is!quote:
Waar het hart van vol zit.......quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:59 schreef zbbrox het volgende:
[..]
ik las dat je het weekend ging rukken
Mevrouw heeft nog niet ontbeten vanmorgenquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
Ben blij dat er überhaupt een topic is!
Morguhhhquote:
Jaaaaaa weeekend!!!!!quote:
quote:
Dat is vroegquote:
Nou, ik nam net de temp op, maar dat display van dat ding is niet helemaal meer goed, er leek even 39,4 te staan, maar afgaande op hoe ik me voel lijkt me dat erg onwaarschijnlijk.quote:
Hoeven ze niet te werken dan vraag ik me af.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Een of ander Big Brother achtig iets, maar dan van Fok!
Geef je op voor The Bunker Online!
dawgstar!quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:02 schreef rival het volgende:
[..]
Mevrouw heeft nog niet ontbeten vanmorgen
Ik ga dit weekend tot een uur of 6 werken, dan is mijn rep weer terug toch?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:10 schreef dawg het volgende:
[..]
Ga jij nou maar aan je verloren rep werken, Noukie.
Goed idee, ik ga voor cappuccinoquote:
das zeg maar een eh.. tautologiequote:Op vrijdag 17 april 2009 10:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oja, mooie foto's gezien van skaai.
Tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend tot een uur of 6 werken, dan is mijn rep weer terug toch?
Jij slijmt bij iedereen als ik het zo lees.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:17 schreef zbbrox het volgende:
[..]
das zeg maar een eh.. tautologie
* zbbrox slijmt bij skaai
Die krijg ik zeker alleen terug door doelloos op internet te hangen?quote:
Idd, hij kan bijna een bakje onder zijn kin vast laten zetten.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:19 schreef dawg het volgende:
[..]
Jij slijmt bij iedereen als ik het zo lees.
Nee, of ja mag ook.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die krijg ik zeker alleen terug door doelloos op internet te hangen?
noem eens wat namen danquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:19 schreef dawg het volgende:
[..]
Jij slijmt bij iedereen als ik het zo lees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |