Sowieso ligt er het dringende verzoek daar niet aan te bellen of naar binnen te gaan. Iedereen is daar nog volop en enorm druk bezig om de boel op tijd klaar te hebben. Als je van buitenaf foto's maakt prima, maar laat alsjeblieft iedereen die daar aan het werk is met rust. Tnx namens Bart, Bram en de werkluiquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:37 schreef Maanvis het volgende:
Vandaag ben ik trouwens wel even wezen kijken omdat ik toch in eindhoven was. Te weinig tijd gehad om aan te bellen, maargoed
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:15 schreef Maanvis het volgende:
Even een foto van de zigzagmuren bij de begraafplaats/
[ afbeelding ]
Blijkt een joodse begraafplaats te zijn overigens.
Daarom ook het verzoek voor een rondleiding, dan hoeft niet iedereen apart te komen en kunnen ze de rest van de tijd gewoon doorwerkenquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:23 schreef Danny het volgende:
[..]
Sowieso ligt er het dringende verzoek daar niet aan te bellen of naar binnen te gaan. Iedereen is daar nog volop en enorm druk bezig om de boel op tijd klaar te hebben. Als je van buitenaf foto's maakt prima, maar laat alsjeblieft iedereen die daar aan het werk is met rust. Tnx namens Bart, Bram en de werklui
Er zijn nogal wat bunkers met bakstenen muren van binnen.quote:Op zondag 19 april 2009 16:08 schreef 5thencounter het volgende:
Dat gat waardoor ze naar binnen kropen was uit bakstenen gehouwen.. bunkers zijn gewoonlijk uit massief beton gegoten.. no way hak je daar een gat in...
Het is geen militair verdedigingswerk.quote:Op zondag 19 april 2009 16:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er zijn nogal wat bunkers met bakstenen muren van binnen.
Toevallig.
http://forumeerstewereldoorlog.nl/viewtopic.php?t=1938&start=0
Kies maar uit
Precies, dus de bakstenen muren aan de binnenkant kunnen wel degelijkquote:Op zondag 19 april 2009 16:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het is geen militair verdedigingswerk.![]()
bun·ker de; m -s 1 bergplaats voor brandstof (op een schip) 2 opzichzelfstaande betonnen verdedigingsstelling.
Wehehe het is zinloos om dit keldertje als bunker te classificeren.quote:Op zondag 19 april 2009 16:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Precies, dus de bakstenen muren aan de binnenkant kunnen wel degelijk
Oei Oei, vergeef mij mijn domheid....quote:Op zondag 19 april 2009 16:20 schreef beequeen het volgende:
Ik heb het al geprobeerd uit te leggen Yvonne, het kwartje wil maar niet vallen.![]()
FOK!tv in de Bunker - Slaan Mag! (mits terecht) - 2/2
De verwarring ontstaat volgens door het feit dat een groot deel denkt aan bunkers uit de 2e WO. Kan ik me ook wel iets bij voorstellen. Die jonkies hè?![]()
Geen punt hoor GAA. Graag gedaan zelfs.quote:Op zondag 19 april 2009 16:26 schreef 5thencounter het volgende:
Oei Oei, vergeef mij mijn domheid....[ afbeelding ]
Nou mooi dan, weet ik tenmiste ook waar ik sta...quote:Op zondag 19 april 2009 16:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen punt hoor GAA. Graag gedaan zelfs.![]()
Schuilkelder zal het wel zijn, maar dat bekt niet.quote:Op zondag 19 april 2009 16:20 schreef beequeen het volgende:
Ik heb het al geprobeerd uit te leggen Yvonne, het kwartje wil maar niet vallen.![]()
FOK!tv in de Bunker - Slaan Mag! (mits terecht) - 2/2
De verwarring ontstaat volgens door het feit dat een groot deel denkt aan bunkers uit de 2e WO. Kan ik me ook wel iets bij voorstellen. Die jonkies hè?![]()
Maar het geval onder JV huis is een kelder, geen bunker. Punt!.
GAA?quote:Op zondag 19 april 2009 16:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen punt hoor GAA. Graag gedaan zelfs.![]()
JOH!quote:Op zondag 19 april 2009 16:43 schreef 5thencounter het volgende:
Hé jammer nou, lekker effe seike over Johans "bunkertje" is het weer niet goed.. wel lullig dat Bram in zijn filmpje wel degelijk voor een massief betonnen bunker staat midden in een weiland..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |