Ik vond het wel goed beargumenteerd, die ene klap.quote:Op zondag 19 april 2009 13:29 schreef Danny het volgende:
mja, dat slaan vind ik dan weer helemaal niet in het concept passen, maar goed.
quote:Op zondag 19 april 2009 13:29 schreef Danny het volgende:
mja, dat slaan vind ik dan weer helemaal niet in het concept passen, maar goed.
ja maar niet echt 'zo normaal mogelijk back to basic'.quote:Op zondag 19 april 2009 13:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vond het wel goed beargumenteerd, die ene klap.
Volgens mij is slaan een oerdrift, meer basic krijg je t niet.quote:Op zondag 19 april 2009 13:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja maar niet echt 'zo normaal mogelijk back to basic'.
Hoezo?quote:Op zondag 19 april 2009 13:34 schreef Marrije het volgende:
ja maar niet echt 'zo normaal mogelijk back to basic'.
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 19 april 2009 13:39 schreef Stefan het volgende:
Ik weet wel dat als de kijker mag bepalen of een klap terecht is dat ze het natuurlijk altijd opnemen voor hun idool.
Klopt, er werd geen 1 klap uitgedeeld. De enige agressie was Sabine naar de kip. En dat was alleen verbaal.quote:Op zondag 19 april 2009 13:44 schreef Marrije het volgende:
@ Stefan & CC, back to basic als in BB1, daar was slaan echt niet aan de orde.
True. Maar dan nog denk ik dat je het niet volledig kan uitsluiten dat het toch een keer voorkomt. Zeker in een minuscule setting, waar je nog meer dan in BB1 op elkaars lip zit.quote:Op zondag 19 april 2009 13:44 schreef Marrije het volgende:
@ Stefan & CC, back to basic als in BB1, daar was slaan echt niet aan de orde.
Newsflash ... Huub doet niet mee. Niet aan de kick-off en al helemaal niet aan the real deal.quote:Op zondag 19 april 2009 13:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gaan ze Huub meteen volgieten met drank? Dan ben je verzekerd dat er klappen gaan vallen, want die tuinkabouter weet zich dan toch niet te beheersen.
Je hebt er dus alleen een fiets om stoom af te blazen. Die luchtplaats is te klein om er wat te doen behalve staan. Er is geen zonlicht. Nergens privacy, alleen de douche.quote:Op zondag 19 april 2009 13:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
True. Maar dan nog denk ik dat je het niet volledig kan uitsluiten dat het toch een keer voorkomt. Zeker in een minuscule setting, waar je nog meer dan in BB1 op elkaars lip zit.
Mogen de streamers ook stemmen of men een warme of koude douche mag nemen?quote:Op zondag 19 april 2009 13:51 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je hebt er dus alleen een fiets om stoom af te blazen. Die luchtplaats is te klein om er wat te doen behalve staan. Er is geen zonlicht. Nergens privacy, alleen de douche.
Yep.quote:Op zondag 19 april 2009 13:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mogen de streamers ook stemmen of men een warme of koude douche mag nemen?
De makers geven duidelijk aan dat martelen niet gaat gebeuren, dus er zijn heus wel grenzen.quote:Op zondag 19 april 2009 13:46 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Wat een tegenstrijdig verhaal. Volgens mij hebben ze echt geen notie waar ze aan beginnen.
Niet vooraf bepalen welke ethische kaders gelden voor het programma en incidenten op zichzelf en subjectief (laten) beoordelen is precies wat projecten als het Stanford prison experiment deed ontsporen. Niet dat het hier zo'n vaart zal lopen, met al die 'moderne, sociale deelnemers'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |