Als we hem er in de eerste 5 dagen niet uit krijgen dan krijgt ie straks teveel connecties... komen we nooit meer van die knakworst af.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:02 schreef Maanvis het volgende:
Marielin komt op mij het 'echtst' over
En peter is een neppert die er alleen in zit vanwege zijn connecties. die gaat dus weg.
En toen ging de wekker...?quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:10 schreef beequeen het volgende:
Het is nu al lachen met jou Bobby.![]()
Die Peter durft zijn gezicht hier wrs niet te laten zien, de sufkut.
Zeg eens eerlijk: Hoe vaak heb je die belegen grap al nonchalant uit je mouw geschud?quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:07 schreef Peter.N het volgende:
Ja rustig, weinig tegenspraak eigenlijk vandaag....
Precies wat ik had verwacht...alleen jammer dat het het laatste uurtje weer een beetje stil wordt rondom mij. Begon zo leuk vanmorgen...quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk: Hoe vaak heb je die belegen grap al nonchalant uit je mouw geschud?
En wat vind je van de redelijke antipathie die je nu al oproept hier?
Waarom had je dat al verwacht?quote:
Oh ja, ik was even vergeten dat je niet van die burgelijke opsta-tijden houdt. Dom, dom, dom.quote:
Wel begrijpend lezen hé...kaboutersong Johan en ik??quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh ja, ik was even vergeten dat je niet van die burgelijke opsta-tijden houdt. Dom, dom, dom.
Vanavond weer schnabbelen, gezellig met Johan en zijn Kakoutersong?
Verkeerde topic. Post is in je eigen topic, lijkt me handiger.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:26 schreef Peter.N het volgende:
Wel begrijpend lezen hé...kaboutersong Johan en ik??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |