JAAA!! De FOK!vissen!!quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb wel een primeur over de 9e en 10e bewoner, deze zullen waarschijnlijk oranje gekleurd zijn en leven in een kom
quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:35 schreef swarmahoer het volgende:
ik leef nog hoorheb aangeklopt, en even met bart en bram gepraat
ze waren erg druk bezig geweest met de bunker vandaag, die overigens niet op deze locatie ligt
![]()
ik heb een flyer en een sticker meegekregen, die waren net vers van de pers binnengekomen
de hekken zitten verder dicht en er is permanente camerabewaking
ik wil mede fokkers graag adviseren om niet meer langs te gaan, en aanbellen, want als er 300 mensen per dag langs komen, én ze dan ook nog storen tijdens het eten worden de bouwlui niet vrolijk van natuurlijk
fotos komen zodalijk van de bewakingscamera, en t afscheid
dit was het regiecentrum, via een ondergronds gangenstelsel kan je naar een van de andere 200 ondergronds gelegen bunkers in eindhovenquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:38 schreef Renderclippur het volgende:
Hoezo ligt de bunker niet op die locatie? Wat deden Bart en Bram daar dan?
Oh, toll... Is het dan een bunker onder Strijp-S ofzo?quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:40 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dit was het regiecentrum, via een ondergronds gangenstelsel kan je naar een van de andere 200 ondergronds gelegen bunkers in eindhoven
quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:44 schreef FuTilE het volgende:
Oh, toll... Is het dan een bunker onder Strijp-S ofzo?
Zal wel soortgelijke redenen hebben..quote:Mijn schoonmoeder beweert dat er in o.a. Rotterdam en Amsterdam ondergrondse tunnels liggen. Die tunnels/ bunkers bestaan voor als het een ramp is of als er een atoombom zou afgaan mensen daar kunnen onderduiken.
In die tunnels/ bunkers staan nu bedden klaar en eten opgeslagen voor jaren om onder te duiken.
Ik geloof er weinig van, weet iemand hier meer over?
schijnt onder meer steden te zijn dusquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:46 schreef Renderclippur het volgende:
Inderdaad, hoe zo dat er opeens 200 geheime bunkers zijn in Eindhoven. Best wel boeiend
EDIT:
Ik lees net op een ander topic op FOK dit:
[..]
Zal wel soortgelijke redenen hebben..
Bij nader inzien lijkt het me eigenlijk gewoon bullshit. Wanneer werd dat Paleis Soestdijk 2 eigenlijk gebouwd? En zou men dan gewoon ontsluiting kunnen krijgen op dat netwerk van gangen - als dat überhaupt bestaat?quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
schijnt onder meer steden te zijn dus
manipulatieve?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:20 schreef FuTilE het volgende:
Ik zie ze er wel voor aan, dit soort manupi.. manipi... muna.... trucjes
Een gasverdeelstation met toegang tot een ondergronds gangenstelsel is toch wel logisch?quote:Politiebureau Woensel.
Van 1956 tot 1976 was in het voormalige gasverdeelstation aan de Marconilaan afdeling 2 ondergebracht van de Gemeentepolitie Eindhoven. Bij de Eindhovenaren stond dit bureau bekend onder de naam "politiepostje Woensel".
zeker en vast! waarachtig en wis!quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:33 schreef Copycat het volgende:
De tekst onder de foto uit de oude doosch in de OP:
[..]
Een gasverdeelstation met toegang tot een ondergronds gangenstelsel is toch wel logisch?
Teveel Indiana Jones gekeken?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:35 schreef Danny het volgende:
[..]
zeker en vast! waarachtig en wis!
en aan beide zijden van de tunnels hangen fakkels die al tientallen jaren branden. En als je op de verkeerde steen gaat staan rolt er een enorme boulder achter je aan de jungle in
Ik vond het best logisch klinken. Maar dit doet me toch twijfelen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:35 schreef Danny het volgende:
zeker en vast! waarachtig en wis!
en aan beide zijden van de tunnels hangen fakkels die al tientallen jaren branden. En als je op de verkeerde steen gaat staan rolt er een enorme boulder achter je aan de jungle in
Uiteraard voorzien van Phillipsverlichtingquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:40 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dit was het regiecentrum, via een ondergronds gangenstelsel kan je naar een van de andere 200 ondergronds gelegen bunkers in eindhoven
Iemand die in een koelkast een atoombom kan overlevenquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:26 schreef Stefan het volgende:
[..]
Iemand die in een koelkast een atoombom kan overleven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |