van binnen ook, troost je.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:11 schreef Dementor het volgende:
Het blijft een lelijk pand.
ja duh, is zijn pand..quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:53 schreef amaranta het volgende:
Whahahaha dan zit die knakker er ook in. Hoe heet die ookalweer, Vlemminckx
Geloof dat dat inderdaad een van zijn auto's is.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:03 schreef Maanvis het volgende:
is die witte auto van Johan? Ik zie 'm wel erg vaak staan!
Ik stel voor om Peter na 4 dagen in de Bunker even 10 minuten wandelpauze te geven!quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:40 schreef amaranta het volgende:
En als je helemaal nuts wordt dan loop je even naar het spoor en doe je daar je ding... de Eindhovense 'springplek' is maar een paar 100 meter verderop.
hij handeld in auto's...quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:03 schreef Maanvis het volgende:
is die witte auto van Johan? Ik zie 'm wel erg vaak staan!
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:41 schreef hollowman het volgende:
[..]
Ik stel voor om Peter na 4 dagen in de Bunker even 10 minuten wandelpauze te geven!
You is gewoon jaloers dat hij you van de 1e plaats heeft gestoten!quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:47 schreef FUFR het volgende:
die mongool handelde trouwens overal in..
De grote schaamte van eindhoven: johan vlemminx
of klop aan en zeg tegen bart en bram dat je dé Swarmahoer bent en dat je ff wat foto's wil schietenquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:54 schreef swarmahoer het volgende:
ik sta er nu voor, ff pic maken en op mn lapop zetten
zou er iemand binnen zijn denk je? kan t ff proberenquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:56 schreef Danny het volgende:
[..]
of klop aan en zeg tegen bart en bram dat je dé Swarmahoer bent en dat je ff wat foto's wil schieten
Het wachtwoord is HOAX.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:00 schreef swarmahoer het volgende:
zou er iemand binnen zijn denk je? kan t ff proberen
Ik moet mijn haar wassen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:09 schreef Renderclippur het volgende:
Iemand die er dicht in de buurt is om even te checken wat er met swarmahoer gebeurd is?
Even roepen: "He, wie van jullie is Swarmahoer?"quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:10 schreef FuTilE het volgende:
Ik kwam er net langs. Het hek was open en er stonden 2 of 3 auto's, waarvan één een donkergroene VW Polo. Er liepen ook wat mensen bij het pand rond, geen idee wie.
Dat vráág je dan toch!quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:10 schreef FuTilE het volgende:
Er liepen ook wat mensen bij het pand rond, geen idee wie.
Dat heb ik ook gedaan, ik heb zelfs het Brabantse accent preciés zo nagedaan, maar geen enkele reactie. De arrogante eikels.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat vráág je dan toch!
Hé! Hééé! Wie bendegij? En wa bende ant doen?
Hij is de 8e kandidaat!!!!quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:23 schreef Danny het volgende:
iemand al iets van swarmahoer vernomen of moeten we de politie inschakelen?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:23 schreef FuTilE het volgende:
Dat heb ik ook gedaan, ik heb zelfs het Brabantse accent preciés zo nagedaan, maar geen enkele reactie. De arrogante eikels.
Volgende keer probeer ik het wel eens met het autoraam open.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:23 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Volgende keer probeer ik het wel eens met het autoraam open.
ik heb wel een primeur over de 9e en 10e bewoner, deze zullen waarschijnlijk oranje gekleurd zijn en leven in een komquote:
JAAA!! De FOK!vissen!!quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb wel een primeur over de 9e en 10e bewoner, deze zullen waarschijnlijk oranje gekleurd zijn en leven in een kom
quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:35 schreef swarmahoer het volgende:
ik leef nog hoorheb aangeklopt, en even met bart en bram gepraat
ze waren erg druk bezig geweest met de bunker vandaag, die overigens niet op deze locatie ligt
![]()
ik heb een flyer en een sticker meegekregen, die waren net vers van de pers binnengekomen
de hekken zitten verder dicht en er is permanente camerabewaking
ik wil mede fokkers graag adviseren om niet meer langs te gaan, en aanbellen, want als er 300 mensen per dag langs komen, én ze dan ook nog storen tijdens het eten worden de bouwlui niet vrolijk van natuurlijk
fotos komen zodalijk van de bewakingscamera, en t afscheid
dit was het regiecentrum, via een ondergronds gangenstelsel kan je naar een van de andere 200 ondergronds gelegen bunkers in eindhovenquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:38 schreef Renderclippur het volgende:
Hoezo ligt de bunker niet op die locatie? Wat deden Bart en Bram daar dan?
Oh, toll... Is het dan een bunker onder Strijp-S ofzo?quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:40 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dit was het regiecentrum, via een ondergronds gangenstelsel kan je naar een van de andere 200 ondergronds gelegen bunkers in eindhoven
quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:44 schreef FuTilE het volgende:
Oh, toll... Is het dan een bunker onder Strijp-S ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |