Om 7:00 uur op de BBC 1 (teletekst daar zegt "6:00", maar GMT +1 = 7 uur)quote:
Is het op dit moment niet GMT+2, ivm zomertijd enzo?quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Om 7:00 uur op de BBC 1 (teletekst daar zegt "6:00", maar GMT +1 = 7 uur)
En RTL 7 zegt vanaf 07:54 uur uitzending op teletekst.
* Sally hoopt op tijd wakker te zijn... ben de klos voor het verslag op FOK!sport
Nee, de uitzending van de BBC begon om 7 uur, de kwali zelf om 8 uurquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Is het op dit moment niet GMT+2, ivm zomertijd enzo?
is dat wat? de voorbeschouwing op de bbc?quote:Op zaterdag 18 april 2009 08:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, de uitzending van de BBC begon om 7 uur, de kwali zelf om 8 uur
oh, dat word nog een uur vroeger opstaan dan gepland danquote:Op zaterdag 18 april 2009 08:15 schreef Atreidez het volgende:
Heel veel live commentaar uit de pit, en professionele meningen natuurlijk van mensen die zelf in de F1 hebben gewerkt.. Je kan goed merken dat ze weinig onzin verkondigen.
Jawel joh.quote:Op zaterdag 18 april 2009 08:16 schreef Atreidez het volgende:
Heidfeld in gevarenzone en rijdt rond op hard. Dus die gaat de volgende stint niet halen gok ik
ik vind het onbegrijpelijk dat die nog mag rijdenquote:Op zaterdag 18 april 2009 08:25 schreef Dos37 het volgende:
Piquet echt niet normaal wat een faalhaas
Vorige keer de rokende auto van Raikonen niet gezien?quote:Op zaterdag 18 april 2009 08:30 schreef Schunckelstar het volgende:
waarom heeft ferrari KERS eraf gehaald?
Dat zal toch wel minimaal een uur duren. Ze moeten eerst allemaal gewogen wordenquote:Op zaterdag 18 april 2009 09:15 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hoe laat worden de gewichten van de auto's bekend gemaakt??
Ik had iemand die me belde, en dat was maar goed ookquote:Op zaterdag 18 april 2009 09:41 schreef Burnie88 het volgende:
KUT KUT KUT
Me verslapen voor de kwalificatie, dat is me nog nooit gebeurd sinds ik de F1 volg, en dan nog zo'n mooie kwali ook!
......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |