Duik gewoon de kroeg in, of woont TS niet in de grote stad?quote:Op vrijdag 17 april 2009 04:16 schreef DonPerignon het volgende:
Ik heb nergens zin in. Het liefst wil ik gewoon lekker slapen. Urenlang.
Net heb ik mijn laatste zipje genomen van mijn grote vriend Corona Extra. Er heerst nu een gevoel van leegte, wat nu? Ik heb Bavaria maar dat is drie keer niks.
Wat moet ik doen, ik kan gaan slapen en de uren gaan tellen. Totdat de plaatselijke super open is, maar dat staat zo alcoholic als ik om 9uur een 6packje Corona's haal.
Wat te doen. Comedy Central is ook niet meer wat het geweest is, al 3x heb ik dezelfde aflevering gezien van South P. Ik wacht op Becker, maar die komt maar niet.
Wat te doen, ik wil eigenlijk Surivorman kijken, maar dat is nu niet op de tv.
Ik ben
Depressief zonder bier
Grote vriend, kom hier.
Hier spreekt een grote fan.
's Avonds hebben die gasten teveel herhalingen. Dat is dan ook een grote klacht. Nu bijv. Mad about you voor de 2e keer. Waar is Frasier, of Becker?quote:Op vrijdag 17 april 2009 04:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik vond CC vandaag wel te pruimen eigenlijk.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 04:30 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
's Avonds hebben die gasten teveel herhalingen. Dat is dan ook een grote klacht. Nu bijv. Mad about you voor de 2e keer. Waar is Frasier, of Becker?
Reno 911quote:Op vrijdag 17 april 2009 04:34 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
WAAR IS FOKKING RENO 911??????????????????????
True, alleen de rol van Terry (de homo) was goed neergezet in de film, de rest was een beetje 50/50quote:Op vrijdag 17 april 2009 04:39 schreef Siniti het volgende:
[..]
Reno 911![]()
![]()
Alleen was die film een redelijk teleurstelling
Tussen 11 en half 2 was Arrested Development, Frasier (superaflevering btw), Daily Show en Simpsons.quote:Op vrijdag 17 april 2009 04:30 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
's Avonds hebben die gasten teveel herhalingen. Dat is dan ook een grote klacht. Nu bijv. Mad about you voor de 2e keer. Waar is Frasier, of Becker?
dat was goed jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 04:34 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
WAAR IS FOKKING RENO 911??????????????????????
Je kan er dus niet mee omgaan.quote:Op vrijdag 17 april 2009 04:16 schreef DonPerignon het volgende:
Ik heb nergens zin in. Het liefst wil ik gewoon lekker slapen. Urenlang.
Net heb ik mijn laatste zipje genomen van mijn grote vriend Corona Extra. Er heerst nu een gevoel van leegte, wat nu? Ik heb Bavaria maar dat is drie keer niks.
Wat moet ik doen, ik kan gaan slapen en de uren gaan tellen. Totdat de plaatselijke super open is, maar dat staat zo alcoholic als ik om 9uur een 6packje Corona's haal.
Wat te doen. Comedy Central is ook niet meer wat het geweest is, al 3x heb ik dezelfde aflevering gezien van South P. Ik wacht op Becker, maar die komt maar niet.
Wat te doen, ik wil eigenlijk Surivorman kijken, maar dat is nu niet op de tv.
Ik ben
Depressief zonder bier
Grote vriend, kom hier.
Hier spreekt een grote fan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |