abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74264113
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:23 schreef Napalm het volgende:

[..]

Bij zijn achterban in Rotterdam leeft Pimmetje nog 100%.
Hoeveel waren er laatst bij de herdenking?

11 ofzo toch.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  zondag 1 november 2009 @ 12:53:42 #92
207527 SchoppenKoning
The Ace of Spades is overrated
pi_74274221
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 22:27 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

11 ofzo toch.
Mja, ik denk dat je zoiets niet aan de opkomst kan afzien.
Ik bedoel de groep waar je het van verwacht dat ze massaal de straat op gaan, vakbondslieden, die laten het ook massaal afweten bij het bekend maken van de verhogin van de AOW leeftijd. Dan is het raar om van Pim Fortuyn aanhangers te verwachten dat ze wel massaal de straat op gaan.
  zondag 1 november 2009 @ 13:43:23 #93
177885 JoaC
Het is patat
pi_74275629
Ik lees nu zijn boeken.

Ben zelf tegen het maakbaarheidsideaal, maar als ik een Sakura zo over hem hoor praten in zijn/haar "goeiste" Nederlands, betwijfel ik hoeveel mensen zijn ideeën werkelijk begrepen.

Wilders lijkt amper op Fortuyn maar profileert zich wel zo. Wilders is meer een type Janmaat, Fortuyn is dan wel ooit gevraagd door Janmaat om bij de CD te komen, maar Fortuyn vond Janmaat een idioot. Fortuyn zou ook zo over Wilders gedacht hebben.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
  zaterdag 7 november 2009 @ 19:49:32 #94
183259 Fockker
Victim of Changes
pi_74489917
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 22:27 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

11 ofzo toch.
Wat heeft dat ermee te maken?
Het gedachtengoed van Fortuyn hoef je niet te beleven bij een herdenking.

Hoeveel waren er aanwezig bij Theo dit jaar? Uitsluitend wat familie en een paar vrienden. Op TV was het een en al Theo.

Sterker nog. Het gedachtengoed leeft zelfs voort in het beleid dat de coalitie in de Rotterdamse gemeente raad voert. Die hebben maar weinig veranderd aan het beleid dat heerste bij Leefbaar Rotterdam. Waarom? Omdat het werkte.Ook in Den Haag vind je PIm's ideeén terug o.a bij de VVD. Zelfs links praat nu zeer positief over Pim. Kwaliteit meet je niet af in kwanteit.
Stelen mag niet. De overheid duldt geen concurrentie.
Security Matters
  zaterdag 7 november 2009 @ 19:57:30 #95
183259 Fockker
Victim of Changes
pi_74490123
quote:
Op zondag 1 november 2009 13:43 schreef JoaC het volgende:
Ik lees nu zijn boeken.

betwijfel ik hoeveel mensen zijn ideeën werkelijk begrepen
Je hebt het zelf nog niet zo begrepen.Lees rustig verder.
quote:
Wilders lijkt amper op Fortuyn maar profileert zich wel zo. Wilders is meer een type Janmaat, Fortuyn is dan wel ooit gevraagd door Janmaat om bij de CD te komen, maar Fortuyn vond Janmaat een idioot. Fortuyn zou ook zo over Wilders gedacht hebben.
Ik denk dat je daar de plank nogal misslaat. Janmaat was inderdaad een idioot. Had totaal geen "flair" moest het hebben van knokploegen.

Ik denk dat Pim wel degelijk iets gezien zou hebben in Wilders en hem hier en daar hebben "bijgeschaafd"
Nahja. Een beetje lachen kan op z'n tijd ook geen kwaad
Stelen mag niet. De overheid duldt geen concurrentie.
Security Matters
pi_79050704
Het is 'Srebrenica karma' dat opnieuw zijn weg vind en het is inderdaad Venus-based en gekoppeld aan de 911 gebaseerde Phi spiraal in onze samenleving ( Fortuyn -van Gogh). Hans van Mierlo is overleden, ten tijde van het Srebrenica drama minister van Buitenlandse zaken. Hans van Mierlo heeft gezegd dat 'Srebrenica' hem altijd is blijven achtervolgen.

Het is 8 jaar en 13 venus jaren geleden dat het NIOD rapport inzake Srebrenica in vertrouwen overhandigd werd aan Minister President Wim kok. Het is een vergelijkbaar tijdsbestek als tussen de 2 Venus Transits van onze tijd.

Op het midden punt, vergelijkbaar met het Venus Transit midpoint, stierf Milosevic in zijn gevangenis in Scheveningen

Net als in 2002 hebben we weer een gevallen regering, een nieuwe Pim Fortuyn in de persoon van Geert Wilders, die net als Pim het goed deed bij de gemeente raad...

Pim werd vermoord op 6 mei

We beleven een karmische echo die door het overlijden van Hans van Mierlo benadrukt wordt.

Er gebeurd veel momenteel, op veel gebieden die voor het HDDesign 'onderzoek' van belangzijn voor de 'ontcijfering' van de 'communicatie' die plaats vind.

Ik heb geen tijd om alles the vertalen en/of cross-posten

hou de ontwikkelingen hier bij:
http://hddesign.forumup.nl/index.php?mforum=hddesign

Updates volgen later weer
"There is no logical way to the discovery of elemental laws. There is only the way of intuition, which is helped by a feeling for the order lying behind the appearance."
Albert Einstein
pi_79052321
Nee, Fortuyn is dood en zijn erfenis is weggegraaid door louche vastgoedhandelaars en sukkelige ambtenaren.

Oh en Fortuyn is dood in ieder land, niet alleen Nederland
pi_79066754
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:19 schreef Sakura het volgende:

[..]

Niet helemaal gelukt dan, hij heeft namelijk van de 2 hersencellen die hij had minstens de helft niet meegenomen bij zijn reincarnatie
pi_79067422
quote:
Op donderdag 16 april 2009 21:41 schreef bendk het volgende:
Leeft Pim Fortuyn nog in Nederland? Heeft hij jaren geleden zijn nek voor niets uitgestoken? Of hij heeft eigenlijk best wel voor een omwenteling gezorgd in het denken van mensen?

Als hij niet vermoord was, zou hij krachtig genoeg geweest om nederland anders op de kaart te zetten dan nu het geval was? Hij was in ieder geval een man met charisma en een filosofie.

http://www.dumpert.nl/med(...)t_zat._c_est_ca.html
Op beide vragen lijkt Nee mij het beste antwoord. Het hele Fortuynisme zal uiteindelijk niet meer dan een kleine rimpeling in de Nederlandse geschiedenis zijn.

Onkunde van de leider en achterban kan slechts in beperkte mate gecompenseerd worden door een zeker charisma.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 17:05:53 #100
64479 Omnifacer
Alles geven!11
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')