herhalingquote:Op donderdag 16 april 2009 21:35 schreef SCH het volgende:
Leuke docu over de gebroeders Molenaar op 2
dat is ook een herhalingquote:Op donderdag 16 april 2009 21:37 schreef rubbereend het volgende:
zetpillen zeker
ik kijk "Ik vertrek"
quote:
\........quote:
Indrukwekkend, hij pakte ze allemaal in. D66 was goed, Leefbaar en vooral de SP waren tenenkrommend.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:40 schreef Doc het volgende:
En SCH wat vond je van het optreden van je burgervader?
En als journalist. Vond je dat-ie "de persvrijheid" in gevaar had gebracht?quote:Op donderdag 16 april 2009 21:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Indrukwekkend, hij pakte ze allemaal in. D66 was goed, Leefbaar en vooral de SP waren tenenkrommend.
Ik heb meer verhalen gehoord van mensen die het geweldig vonden, dan wel vinden. Zelf begin ik er niet aangezien ik eigenlijk zelf een persoonlijke aversie tegen drugsgebruik voor mezelf.quote:
Het principe was verkeerd, heeft ie niet handig gedaan maar ik begreep hem eigenlijk wel. Er worden zo snel grote woorden aan gehangen.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:42 schreef Doc het volgende:
[..]
En als journalist. Vond je dat-ie "de persvrijheid" in gevaar had gebracht?
Precies wat ik er van vond. Mijn eerste reactie was toen ik de koppen erover las, waren negatief tov de PvdA regent, maar toen ik het las hoe de vork in de steel zat vond ik het wel begrijpelijk (zij het niet handig) en vond ik dat de journalist die een dergelijk stukje wilde publiceren ethisch niet echt stijvol was. Over dat soort types zouden eens suggestieve stukjes geplaatst moeten worden - kijken of ze dan nog zo hoog van de toren blazen met persvrijheid zus en zo ....quote:Op donderdag 16 april 2009 21:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Het principe was verkeerd, heeft ie niet handig gedaan maar ik begreep hem eigenlijk wel. Er worden zo snel grote woorden aan gehangen.
Ja, het was enorm spijkers op laag water zoeken. Het was al een uitgebreid onderzoek van het AD geweest en die hadden geconcludeerd dat er niks mis was en niet gepubliceerd. Dan gaat zo'n lokale puntenslijper er toch nog een zaak van maken, met een mediageile hoogleraar. Wolfsen had natuurlijk nooit die telefoontjes moeten plegen maar dat weet ie nu ook wel.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:50 schreef Doc het volgende:
[..]
Precies wat ik er van vond. Mijn eerste reactie was toen ik de koppen erover las, waren negatief tov de PvdA regent, maar toen ik het las hoe de vork in de steel zat vond ik het wel begrijpelijk (zij het niet handig) en vond ik dat de journalist die een dergelijk stukje wilde publiceren ethisch niet echt stijvol was. Over dat soort types zouden eens suggestieve stukjes geplaatst moeten worden - kijken of ze dan nog zo hoog van de toren blazen met persvrijheid zus en zo ....
Die heeft het wel veel onhandiger aangepakt en ook de schijn tegen met zijn bourgondische levensstijl. Wolfsen is de geboren integriteit met een stropdasje omquote:Op donderdag 16 april 2009 21:52 schreef rubbereend het volgende:
Peper is achteraf gezien toch ook om vrijwel niets afgetreden?
Ook leukquote:Op donderdag 16 april 2009 21:55 schreef SCH het volgende:
Leuke wedstrijd trouwens in Manchester.
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:58 schreef Grulez het volgende:
Ik hoor net dat ik rond de 20 juni met mn vader () naar New York ga. Rond 20 mei ga ik al naar Boedapest en dat voor een toekomstig werkloze...
Ja leuk die netmanagers bij de publieke omroepen.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:35 schreef SCH het volgende:
Leuke docu over de gebroeders Molenaar op 2
Het was absurd man. Wie bepaalt wie er te grote woorden aanhangt.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Het principe was verkeerd, heeft ie niet handig gedaan maar ik begreep hem eigenlijk wel. Er worden zo snel grote woorden aan gehangen.
Hij heeft de kans in Nederland om een ingezonden brief te sturen.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:50 schreef Doc het volgende:
[..]
Precies wat ik er van vond. Mijn eerste reactie was toen ik de koppen erover las, waren negatief tov de PvdA regent, maar toen ik het las hoe de vork in de steel zat vond ik het wel begrijpelijk (zij het niet handig) en vond ik dat de journalist die een dergelijk stukje wilde publiceren ethisch niet echt stijvol was. Over dat soort types zouden eens suggestieve stukjes geplaatst moeten worden - kijken of ze dan nog zo hoog van de toren blazen met persvrijheid zus en zo ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |