abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68273499
Nieuws op de BBC: http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/8012543.stm
quote:
Israelis 'followed law in Gaza'

The Israeli military says an internal investigation showed that it operated according to international law during its recent operation in Gaza.

Troops maintained "a high professional" level against "an enemy that aimed to terrorise Israeli civilians", it said.

A small number of intelligence or operational errors did take place but these were unavoidable, it said.

Palestinians say some 1,300 Gazans died during the three-week operation. Thirteen Israelis were killed.
  woensdag 22 april 2009 @ 17:15:13 #82
236109 Machiavelli.
er is geen betere!
pi_68276391
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:15 schreef buachaille het volgende:

[..]

Beetje laat van de palestijnen om 2000 jaar na dato alsnog een tweede palestijnse staat (na Jordanië) te willen vestigen
Kun je van de Israëli's net zo makkelijk zeggen, alleen zijn het deze keer de Palestijnen die verjaagd worden.
De waarheid is slechts een illusie, opgewekt door een gebrek aan alcohol.
pi_68279776
quote:
The Israeli military says an internal investigation showed that it operated according to international law during its recent operation in Gaza.
wij van WC-eend ..
pleased to meet you
pi_68283416
quote:
Op woensdag 22 april 2009 17:15 schreef Machiavelli. het volgende:

[..]

Kun je van de Israëli's net zo makkelijk zeggen, alleen zijn het deze keer de Palestijnen die verjaagd worden.
De Israeli's zijn zelfs later, want de Palestijnen woonden er al langere tijd toen de zionisten binnen begonnen te druppelen en uiteindelijk een tsunami vormden.
Maar verder is dit het standaardonzinargument van Buachaille, dat zelfs door medestanders belachelijk gevonden wordt.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_68299431
Gewoon het Ottomaanse Rijk stichten en laten heersen over Israel en Palestina ---> vrede.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_68300305
quote:
Op donderdag 23 april 2009 12:00 schreef Burakius het volgende:
Gewoon het Ottomaanse Rijk stichten en laten heersen over Israel en Palestina ---> vrede.
Ja, joh dat gaat echt vrede worden dan.
pi_68300534
quote:
Op donderdag 23 april 2009 12:30 schreef buachaille het volgende:

[..]

Ja, joh dat gaat echt vrede worden dan.
[ afbeelding ]
Ja zoals het altijd was onder de Ottomanen. Vrede in dat gebied. Waarom je een plaatje van Hrant Dink.. een Armeen plaatst snap ik dan weer even niet.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_68300690
quote:
Op donderdag 23 april 2009 12:38 schreef Burakius het volgende:
Ja zoals het altijd was onder de Ottomanen. Vrede in dat gebied. Waarom je een plaatje van Hrant Dink.. een Armeen plaatst snap ik dan weer even niet.
Hrant Dink was een turk van armeense afkomst. Hij stelde de ergste misdaad die door de mens begaan kan worden, de genocide, ter discussie, meer specifiek de genocide op de armenen die begaan is in het Ottomaanse rijk. Hoe jij het in je hoofd haalt dat het met het Ottomaanse rijk vrede zou worden daar begrijp ik helemaal niets van.
pi_68300784
quote:
Op woensdag 22 april 2009 21:04 schreef Kees22 het volgende:

De Israeli's zijn zelfs later, want de Palestijnen woonden er al langere tijd toen de zionisten binnen begonnen te druppelen en uiteindelijk een tsunami vormden.
Maar verder is dit het standaardonzinargument van Buachaille, dat zelfs door medestanders belachelijk gevonden wordt.
Volgens mij ben jij nog steeds een beetje pissig op me toen ik voorstelde om jou hoofd een tijdje onder het Noordzee water te houden op jouw voorstel om de joden de middellandse zee in te drijven. Of ben je nog verbolgen onder het feit dat ik je vergeleek op een waterhoen/meerkoet na je racistische opmerking over dat ik blond haar en dikke tieten heb?

In ieder geval spreekt het eerder geplaatste oude kaartje van de UN-site boekdelen. Ook mijn opmerking dat de Palestijnse staat al bestaat lijkt mij niet belachelijk, tenzijn wiki het bij het verkeerde eind heeft? Jordanië -> Bevolkingsgroepen: Arabieren (waaronder een groot deel Palestijnen) 98%, Tsjerkessen 1%, Armeniërs 1%, Turken, Koerden
pi_68301117
quote:
Op donderdag 23 april 2009 12:44 schreef buachaille het volgende:

[..]

Hrant Dink was een turk van armeense afkomst. Hij stelde de ergste misdaad die door de mens begaan kan worden, de genocide, ter discussie, meer specifiek de genocide op de armenen die begaan is in het Ottomaanse rijk. Hoe jij het in je hoofd haalt dat het met het Ottomaanse rijk vrede zou worden daar begrijp ik helemaal niets van.
Hij werd vermoord door een jonge jongen die misleid was door een organisatie (Ergenekon). Wat eigenlijk weer indirect de schuld is van het Westen. Dus het Westen is schuldig voor de moord op Hrant Dink.

En volgens mij heb jij dit niet gezien:

en

Met leuzen als: Wij zijn allen Hrant Dink.

Over het Ottomaanse rijk: er is geen genocide gepleegd op de Armenen. De Armenen pleegden juist genocide op de Turken, gesteund door de Russen, door Turkse dorpen aan te vallen. Hierop reageerde het Turkse leger. Voor de eigen veiligheid werden de Armenen gedeporteerd naar veiligere plekken. Moet je kijken hoe goed het Ottomaanse Rijk juist omging met hen! Voor hun veiligheid zorgen!
Als ik thuis ben zal ik jou eens een mooie toespraak van de Turkse president hierover laten zien. Kan je even met je mond vol met tanden ergens anders kafferen
pi_68302021
quote:
Op donderdag 23 april 2009 12:58 schreef Burakius het volgende:
Over het Ottomaanse rijk: er is geen genocide gepleegd op de Armenen. De Armenen pleegden juist genocide op de Turken, gesteund door de Russen, door Turkse dorpen aan te vallen. Hierop reageerde het Turkse leger. Voor de eigen veiligheid werden de Armenen gedeporteerd naar veiligere plekken. Moet je kijken hoe goed het Ottomaanse Rijk juist omging met hen! Voor hun veiligheid zorgen!
Als ik thuis ben zal ik jou eens een mooie toespraak van de Turkse president hierover laten zien. Kan je even met je mond vol met tanden ergens anders kafferen
Nou in dat geval ga ik mee in je wens dat de palestijnen eenzelfde behandeling zullen krijgen van de ottomanen in het "nieuwe ottomaanse rijk" als de behandeling die de armenen door de ottomanen in het oude Ottomaanse rijk hebben gekregen. want ik misgun natuurlijk niemand een "veilige plek".
pi_68308552
quote:
Op donderdag 23 april 2009 12:47 schreef buachaille het volgende:
In ieder geval spreekt het eerder geplaatste oude kaartje van de UN-site boekdelen.
huh .. en wat bewijst die kaart dan volgens jou, anders dan dat de Britten idioten waren die geen idee hadden waarmee ze bezig zijn ?
pleased to meet you
pi_68308600
quote:
Op donderdag 23 april 2009 16:41 schreef moussie het volgende:

huh .. en wat bewijst die kaart dan volgens jou, anders dan dat de Britten idioten waren die geen idee hadden waarmee ze bezig zijn ?
Het bewijst dat het verlangen van de arabieren om zich te vestigen op het grondgebied van Israel pas ontstaan is nadat de eerst pioniers begonnen met het ontginnen van de woestijn.
pi_68309076
quote:
Op donderdag 23 april 2009 16:43 schreef buachaille het volgende:

[..]

Het bewijst dat het verlangen van de arabieren om zich te vestigen op het grondgebied van Israel pas ontstaan is nadat de eerst pioniers begonnen met het ontginnen van de woestijn.
Aah .. dus de Britten tekenen een kaart op basis van hun onvolledige kennis en dat zie jij dan als bewijs .. nou als het al iets bewijst dan is dat dat de Britten geen idee hadden van de regio, ze zijn aardig wat vergeten ..

Het zou natuurlijk kunnen dat dit alleen maar een routekaart is, zoals ook aangegeven wordt, en dat er naast een paar centrale orientatiepunten niets is ingevuld buiten de route ..
pleased to meet you
pi_68309510
ter aanvulling een andere kaart over de situatie van 1920
de rode stipjes zijn Palestijnse dorpen
pleased to meet you
pi_68309650
quote:
Op donderdag 23 april 2009 17:17 schreef moussie het volgende:
ter aanvulling een andere kaart over de situatie van 1920
de rode stipjes zijn Palestijnse dorpen
[ afbeelding ]
Interessante kaart. Heb je er ook getallen bij? Is een stipje 1 of 1000 mensen? Is een stip een groot dorp of twee tenten en een kameel. Dit soort stipkaarten kunnen behoorlijk misleidend zijn.
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
pi_68315254
quote:
Op donderdag 23 april 2009 17:23 schreef PhysicsRules het volgende:

[..]

Interessante kaart. Heb je er ook getallen bij? Is een stipje 1 of 1000 mensen? Is een stip een groot dorp of twee tenten en een kameel. Dit soort stipkaarten kunnen behoorlijk misleidend zijn.
Mevrou maakte zelf nog de opmerking "wij van wc eend adviseren". En zelf zet ze een misleidend zo niet misdadig leugenachtig kaartje van de site "Palestine Think Tank" . Een site die volgens mij is opgezet door links-extremisten.
http://palestinethinktank(...)08/12/gaza-raid1.jpg
http://palestinethinktank(...)2009/01/gal_5801.jpg
http://palestinethinktank(...)assacre-latuff-3.jpg

De vriend van moussie: http://palestinethinktank(...)009/03/meshaal-3.jpg
pi_68317695
quote:
Op donderdag 23 april 2009 12:47 schreef buachaille het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij nog steeds een beetje pissig op me toen ik voorstelde om jou hoofd een tijdje onder het Noordzee water te houden op jouw voorstel om de joden de middellandse zee in te drijven. Of ben je nog verbolgen onder het feit dat ik je vergeleek op een waterhoen/meerkoet na je racistische opmerking over dat ik blond haar en dikke tieten heb?

In ieder geval spreekt het eerder geplaatste oude kaartje van de UN-site boekdelen. Ook mijn opmerking dat de Palestijnse staat al bestaat lijkt mij niet belachelijk, tenzijn wiki het bij het verkeerde eind heeft? Jordanië -> Bevolkingsgroepen: Arabieren (waaronder een groot deel Palestijnen) 98%, Tsjerkessen 1%, Armeniërs 1%, Turken, Koerden
Pissig? Dat is me de moeite niet waard. Ik word alleen boos op mensen voor wie ik een minimum aan respect heb. En ik heb nog nergens een reden gezien om ook maar een greintje respect voor jou te hebben.
Overigens wist ik niet dat mensen met blond haar en grote tieten een ras vormen.
En dat kaartje zegt eigenlijk niks, en met je laatste argument snijd je jezelf in de vingers.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_68317872
quote:
Op donderdag 23 april 2009 12:58 schreef Burakius het volgende:

Dat argument zal wel aanslaan bij Israel-liefhebbers: ze hadden het zelf verzonnen kunnen hebben. Sterker nog: ze verzinnen het ook vaak zelf.
pi_68318161
quote:
Op donderdag 23 april 2009 17:23 schreef PhysicsRules het volgende:

[..]

Volgens http://en.wikipedia.org/w(...)tish_Mandate_periods
cijfers van 1922:
Joden 84.000
Christenen 71.000
Moslims: 589.000
Totaal: 752.000 inwoners.
Ik neem aan dat je zelf wel uit kunt rekenen dat dat pakweg 11 % joden was.

Tegenwoordig heet een bevolkingsaandeel van 11 % nieuwkomers van een afwijkende religie een tsunami en die moet stevig bestreden worden want die boezemt angst in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')