quote:Op donderdag 16 april 2009 20:48 schreef -Techno- het volgende:
Klacht: Anti rokers die zich gedragen als huilende mamma's kindjes
quote:Op donderdag 16 april 2009 20:40 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Dus als je me nou alsjeblieft een goed argument zou kunnen geven waarom de behoeften en verlangens van niet-rokers boven die van de rokers staan zou je me erg helpen.
quote:Op donderdag 16 april 2009 20:48 schreef -Techno- het volgende:
Klacht: Anti rokers die zich gedragen als huilende mamma's kindjes
quote:Op donderdag 16 april 2009 20:49 schreef -Techno- het volgende:
Klacht: users die schelden met ziektes als ze het niet kunnen winnen met argumenten
Wees jij maar blij dat je je mammie hebt hoorquote:Op donderdag 16 april 2009 20:49 schreef HostPorror het volgende:
[..]
Blij dat die van mij mij nog moet
Origineelquote:Op donderdag 16 april 2009 20:50 schreef HostPorror het volgende:
[..]
Klacht: users die huilie huilie doen over mensen die schelden met ziektes die de users die huilie huilie doen zelf verspreiden
quote:
Waarom rot je niet op.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:50 schreef HostPorror het volgende:
[..]
Klacht: users die huilie huilie doen over mensen die schelden met ziektes die de users die huilie huilie doen zelf verspreiden
Je word ook geboren zonder een rijbewijs, dus ga vooral niet beginnen aan rijlessen of als je die al heb moet je je rijbewijs denk ik maar door midden scheuren.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:51 schreef HostPorror het volgende:
[..]
Omdat je wordt geboren als niet roker, rokers die kiezen een andere weg wij niet dus moeten zij zich aanpassen.
Roken is pas sinds een paar jaar niet meer sociaal-geaccepteerd. De 2000 jaar daarvoor was het gek dat je niet rookte. Wie heeft nou een andere weg gekozen?quote:Op donderdag 16 april 2009 20:51 schreef HostPorror het volgende:
[..]
Omdat je wordt geboren als niet roker, rokers die kiezen een andere weg wij niet dus moeten zij zich aanpassen.
quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 20:53 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Roken is pas sinds een paar jaar niet meer sociaal-geaccepteerd. De 2000 jaar daarvoor was het gek dat je niet rookte. Wie heeft nou een andere weg gekozen?
Ja idd, al die risico's die het verkeer met zich meebrengt LEVENSGEVAARLIJKquote:Op donderdag 16 april 2009 20:52 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Je word ook geboren zonder een rijbewijs, dus ga vooral niet beginnen aan rijlessen of als je die al heb moet je je rijbewijs denk ik maar door midden scheuren.
quote:Op donderdag 16 april 2009 20:52 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Je word ook geboren zonder een rijbewijs, dus ga vooral niet beginnen aan rijlessen of als je die al heb moet je je rijbewijs denk ik maar door midden scheuren.
Ongevraagde hulp is per definitie al kansloosquote:Op donderdag 16 april 2009 20:53 schreef HostPorror het volgende:
[..]
wij geven jullie al de mogelijke hulp om te stoppen, maarja lekker eigenwijs doen he
En wie is die 'wij' dan?quote:Op donderdag 16 april 2009 20:51 schreef HostPorror het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 april 2009 20:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
En wie is die 'wij' dan?
In ieder geval niet de categorie 'niet-rokers'.
Ik ben een niet-roker en ik vind je een zeikerd.
Oh wacht.... wij is natuurlijk de categorie 'zeikerds'.
Ik ben er uit
En wij geven jou alle mogelijke aansporingen om te stoppen met ademen. Helaas blijf je daar ook maar mee doorgaan.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:53 schreef HostPorror het volgende:
[..]
wij geven jullie al de mogelijke hulp om te stoppen, maarja lekker eigenwijs doen he
Waarom zou ik in godsnaam hulp aanvaarden om met een gewoonte te stoppen waar ik helemaal niet mee wil stoppen?quote:Op donderdag 16 april 2009 20:53 schreef HostPorror het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 april 2009 20:55 schreef Metatron het volgende:
[..]
En wij geven jou alle mogelijke aansporingen om te stoppen met ademen. Helaas blijf je daar ook maar mee doorgaan.
Hey, al die rook die ik produceer op een terras is gevaarlijk. Kun je beter een tijdje niet ademen hoorquote:Op donderdag 16 april 2009 20:56 schreef HostPorror het volgende:
[..]
Doe je niet lutser, maar aangezien je offtopic gebrabbel bijna net zo stinkt als de rooklucht die je achterlaat, kun je beter ontopic blijven
quote:Op donderdag 16 april 2009 20:59 schreef Metatron het volgende:
[..]
Hey, al die rook die ik produceer op een terras is gevaarlijk. Kun je beter een tijdje niet ademen hoor.
En verder ben je een vervelende, zanikende kneus.
hoe is de wereld echt dan? ben benieuwd wat ik allemaal misquote:Op donderdag 16 april 2009 21:00 schreef HostPorror het volgende:
[..]
jij bent een vervelende rokende stinkzak die alleen maar goed is omdat de regering betaald krijgt dankzij hun verslaving. en verslaafde ervaren de wereld niet zoals die echt is, dus alles wat je zegt zou ik eigenlijk niet serieus moeten nemen (bash maar terug)
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:01 schreef Homdeck het volgende:
[..]
hoe is de wereld echt dan? ben benieuwd wat ik allemaal mis
zeg dan niksquote:Op donderdag 16 april 2009 21:02 schreef HostPorror het volgende:
[..]
dat kan ik je nooit 100% uitleggen, omdat ik niet weet of jij mijn uitleg wel goed interpreteert.
Alsof jij de wereld wel ervaart zoals die isquote:Op donderdag 16 april 2009 21:00 schreef HostPorror het volgende:
[..]
jij bent een vervelende rokende stinkzak die alleen maar goed is omdat de regering betaald krijgt dankzij hun verslaving. en verslaafde ervaren de wereld niet zoals die echt is, dus alles wat je zegt zou ik eigenlijk niet serieus moeten nemen (bash maar terug)
quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:04 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Alsof jij de wereld wel ervaart zoals die is![]()
Je zegt toch ook niet: Vet voedsel is slecht dus moeten we het verbieden?
Je zegt toch ook niet: Uitlaatgassen zijn slecht voor milieu en gezondheid dus moeten we het maar verbieden?
Alcohol is ook slecht voor de gezondheid en neemt risico's mee in het verkeer. Moeten het dan ook maar verbieden?
Hypocriete mensen
Tuurlijk meissie.... ik geloof je meteenquote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:13 schreef Nikmans het volgende:
Rokers hebben stinkende klerenDaarom zijn ze gewoon gefrustreerd 13.gif
Kan je ook inhoudelijk reageren op mijn post?quote:Op donderdag 16 april 2009 21:14 schreef HostPorror het volgende:
[..]
Dat niet alleen, cigaretten zijn duuuuuuuuuuur swa
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:07 schreef -Techno- het volgende:
Tuurlijk meissie.... ik geloof je meteenEn ook al zou je zo zijn, wat doe jij eraan om die risico's te verminderen? Behalve huilen dan he.
De mamma kindjes hebben er wel last.... AL DIE RISICO'Squote:Op donderdag 16 april 2009 21:16 schreef bloodysunday het volgende:
roken op het terras is toch niks mis meedie rook is zo weer weg
Gingen miepende niet-rokers maar net zo snel wegquote:Op donderdag 16 april 2009 21:16 schreef bloodysunday het volgende:
roken op het terras is toch niks mis meedie rook is zo weer weg
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:15 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Kan je ook inhoudelijk reageren op mijn post?
Nu kom je over als een zwakzinnigequote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:19 schreef JeweetS het volgende:
Dan roken we buiten, is het nog niet goed![]()
Ga dan lekker binnen zitten waar het rookvrij is, bestel een spa blauw en wat druiven als 'tussendoortje', en als je daarmee klaar bent zou de eerste boom die je tegen komt het vast niet erg vinden als je die zou knuffelen
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:21 schreef HostPorror het volgende:
[..]
Nee, ik waterpijp, maar dat doe ik alleen met waterpijpende vrienden in een gesloten ruimte () , maar als ik lekker op een terrasje zit baal ik ervan als ik zon stinkrook in me gezicht krijg
Ik irriteer me op het terras altijd aan geirriteerde hoofden, rot toch op.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:21 schreef HostPorror het volgende:
Nee, ik waterpijp, maar dat doe ik alleen met waterpijpende vrienden in een gesloten ruimte () , maar als ik lekker op een terrasje zit baal ik ervan als ik zon stinkrook in me gezicht krijg
Je bent zeker een van deze knullenquote:Op donderdag 16 april 2009 21:21 schreef Mr.Cooper het volgende:
Haha ik was net zo me hond aan het uitlaten (Ja hond uitlaten, kanker...) Maargoed er stond een harde wind komt er zo'n iets-wat-bangerig-persoontje naar me toe en bleef stil, ik vroeg aan hem wat er was!? Ik dacht meteen aan dit Topic en vroeg of dat hij er problemen mee had en toen zei die heel zachtjes dat ik niet mag roken in de openlucht. Toen kwam de hele stad er aan en toen hebben ze hem kapot uitgelachen en ik ook en hij liep huilend weg.
[ afbeelding ]
Nee hoor, maar je blijft wel een kneus.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:28 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Je bent zeker een van deze knullen
Je bent echt een toetsenbordkrijgerquote:Op donderdag 16 april 2009 21:30 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nee hoor, maar je blijft wel een kneus.
Bedankt. Maar jij niet hoor.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:32 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Je bent echt een toetsenbordkrijger
Laat je niet alles wijsmaken.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:31 schreef MikeyMo het volgende:
Ach ja, rokers, kunnen niet eens normaal functioneren zonder elke paar uur een nicotineshot toe te dienen
Maar niemand neemt jou serieus omdat je 16 bentquote:Op donderdag 16 april 2009 21:34 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Laat je niet alles wijsmaken.
Ik kan prima een dag zonder peuk. En dan doe ik dus ook regelmatig.
Maar het is gewoon lekker en ontspannend.
Hij heeft wel gelijk.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:36 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Maar niemand neemt jou serieus omdat je 16 bent
1: Ik ben 18.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:36 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Maar niemand neemt jou serieus omdat je 16 bent
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:21 schreef Mr.Cooper het volgende:
Haha ik was net zo me hond aan het uitlaten (Ja hond uitlaten, kanker...) Maargoed er stond een harde wind komt er zo'n iets-wat-bangerig-persoontje naar me toe en bleef stil, ik vroeg aan hem wat er was!? Ik dacht meteen aan dit Topic en vroeg of dat hij er problemen mee had en toen zei die heel zachtjes dat ik niet mag roken in de openlucht. Toen kwam de hele stad er aan en toen hebben ze hem kapot uitgelachen en ik ook en hij liep huilend weg.
[ afbeelding ]
Dat heeft niks met zielig te maken.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:37 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk.
Hoe zielig ben je als je na een binnen rookverbod er ook 1tje buiten wilt hebben
Kudo's voor je hondquote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:39 schreef HostPorror het volgende:
zet maar een slotje op dit topic, mod
Ja ik erger me aan mamma's kindjes zoals jou en HostPorror. Kan er geen verbod op jullie komen?quote:Op donderdag 16 april 2009 21:39 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dat heeft niks met zielig te maken.
Als iets jou ergert wil je toch ook dat het weggaat? Niet meer dan normaal.
Waarom ben je hier dan nog?quote:Op donderdag 16 april 2009 21:39 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Wat blijft er dan nog over? Want van die rookhokken ga je gewoon dood zonder ventilatiequote:Op donderdag 16 april 2009 21:39 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dat heeft niks met zielig te maken.
Ja het leukste vind die om anti-rokers af te ranselen, hij rookt zelf ook, wat een schatje is het toch.quote:
Minderjarig yuppekindquote:Op donderdag 16 april 2009 21:42 schreef Bredewout92 het volgende:
Rokers![]()
-Ze stinken
-Een roker die vanaf zijn 15e rookt lijkt op zijn 30e al 50
++++Ze gaan eerder dood
Mensen op hun leeftijd beoordelenquote:Op donderdag 16 april 2009 21:45 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Minderjarig yuppekindStank is subjectief, ik vind sommige mensen ook stinken maar ik gun die mensen wel een plaatsje op het terras. Sociaal ben ik he
VMBO bestond niet eens in de tijd dat ik nog naar school gingquote:Op donderdag 16 april 2009 21:46 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Mensen op hun leeftijd beoordelenIk ben waarschijnlijk al hoger opgeleid dan jou met je vmbo diploma
Op je 30e 50 lijken is eigenlijk alleen met mensen die meer dan een pakje per dag roken.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:42 schreef Bredewout92 het volgende:
Rokers![]()
-Ze stinken
-Een roker die vanaf zijn 15e rookt lijkt op zijn 30e al 50
++++Ze gaan eerder dood
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:44 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wat blijft er dan nog over? Want van die rookhokken ga je gewoon dood zonder ventilatie![]()
Rokers worden in Nederland gewoon gedemoniseerd.
In de jaren 60 rookte iedereen. Jong en oud. Maar niet iedereen heeft toch longkanker. Omdat af en toe een stukje as je longen in niets doet. Uitlaatgassen adem je meer in en daar zit ook teer en andere troep in.
Daarnaast, Van een brandje krijg je ook rook binnen. Vuur dan maar helemaal verbieden.
Zoals het nu gaat krijg je een gleidende schaal en worden rokers steeds verder in een hoekje gedreven, terwijl het gewoon lekker is, net als bier zuipen.
Mensen op hun diploma beoordelen. Zorg eerst maar eens een baan te vinden, guppie.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:46 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Mensen op hun leeftijd beoordelenIk ben waarschijnlijk al hoger opgeleid dan jou met je vmbo diploma
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:46 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:48 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Mensen op hun diploma beoordelen. Zorg eerst maar eens een baan te vinden, guppie.
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Alsof iemand waarde hecht aan het oordeel van......... jou
Klopt, maar hij zeikt mensen af die een goede baan heeft terwijl die het zelf nog maar eens zover moet zien te redden.quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:51 schreef mazaru het volgende:
En wat te denken van al die boerende, hoestende, niesende mensen?
Laten we die ook maar gelijk verbieden.
En te dikke mensen wil ik ook niet in mijn buurt hebben, te dunne mensen ook niet.
En mensen die raar lachen mogen ook niet meer buiten komen.
En mensen die uit hen straatje stinken moeten ook afgeschoten worden. Mensen met een slecht gebit wil ik ook niet meer op straat zien.
Of van... jouquote:Op donderdag 16 april 2009 21:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Alsof iemand waarde hecht aan het oordeel van......... jou
Wat een kankerargumentenquote:Op donderdag 16 april 2009 21:51 schreef mazaru het volgende:
En wat te denken van al die boerende, hoestende, niesende mensen?
Laten we die ook maar gelijk verbieden.
En te dikke mensen wil ik ook niet in mijn buurt hebben, te dunne mensen ook niet.
En mensen die raar lachen mogen ook niet meer buiten komen.
En mensen die uit hen straatje stinken moeten ook afgeschoten worden. Mensen met een slecht gebit wil ik ook niet meer op straat zien.
Maak daar es heel gauw een topic overquote:Op donderdag 16 april 2009 21:52 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Klopt, maar hij zeikt mensen af die een goede baan heeft hebben terwijl die het zelf nog maar eens zover moet zien te redden.
en mensen die met ziektes smijten, omdat hen vocabulaire te iel is, mogen ook eenzame opsluiting krijgen van me.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:53 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Wat een kankerargumenten![]()
Roken is een keuze. Niezen/hoesten/boeren zijn natuurlijke dingen die mensen nou eenmaal doen. En die andere argumenten![]()
Rokers doen net of ze gedwongen worden om te roken en dat ze rechten hebben
Proletariërsquote:Op donderdag 16 april 2009 21:52 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Klopt, maar hij zeikt mensen af die een goede baan heeft terwijl die het zelf nog maar eens zover moet zien te redden.
Ze hebben idd het recht om buiten op het terras te roken.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:53 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Roken is een keuze. Niezen/hoesten/boeren zijn natuurlijke dingen die mensen nou eenmaal doen. En die andere argumenten![]()
kanker tyfus aids griep down hipetietes hiv nerdquote:Op donderdag 16 april 2009 21:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
en mensen die met ziektes smijten, omdat hen vocabulaire te iel is, mogen ook eenzame opsluiting krijgen van me.
Jij maakt jezelf minderwaardig door zo belachelijk te doen omquote:Op donderdag 16 april 2009 21:53 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Of van... jou
Flikker toch op zeg, dit is het precies gewoon.
Stelletje minderwaardige kneuzen die zich aangevallen in hun levensstijl hier
Het feit dat je met ziektes gooit laat alleen maar zien hoe zwak je bentquote:Op donderdag 16 april 2009 21:53 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Ik weiger om de taal nazi te spelen, oneerlijke concurrentie aangezien dat yuppekind zijn school nog moet afmaken(waarschijnlijk VMBO).quote:Op donderdag 16 april 2009 21:49 schreef HostPorror het volgende:
[..]
ik hoooop zoooo dat jij die fout expres maakt
Nog wel ja.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze hebben idd het recht om buiten op het terras te roken.
quote:
Ik zit goed gebakken in de werkwereld, nu jij nog?!quote:Op donderdag 16 april 2009 21:54 schreef HostPorror het volgende:
[..]
Maak daar es heel gauw een topic over
Steek eens een peukie op misschien helpt het tegen de stress die je hier laat zien.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:56 schreef HostPorror het volgende:
[..]
kanker tyfus aids griep down hipetietes hiv nerd
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:57 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik zit goed gebakken in de werkwereld, nu jij nog?!
En jij zei: 'es'...quote:Op donderdag 16 april 2009 21:54 schreef HostPorror het volgende:
[..]
Maak daar es heel gauw een topic over
Het interesseert me geen zak of mensen buiten roken en ik kan ook wel tegen een beetje rook, ik voer ook helemaal geen discussie over buiten/binnen, ik vind roken gewoon smerigquote:Op donderdag 16 april 2009 21:56 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Jij maakt jezelf minderwaardig door zo belachelijk te doen omBUITEN
rokende mensen belachelijk te maken.
verbastering van 'ns, wat slaat op eensquote:
quote:
Waarom vind je ze eigenlijk minderwaardig?quote:Op donderdag 16 april 2009 21:57 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Het interesseert me geen zak of mensen buiten roken en ik kan ook wel tegen een beetje rook, ik voer ook helemaal geen discussie over buiten/binnen, ik vind roken gewoon smerigEn rokers minderwaardig
Als je rokers minderwaardig vind dan zegt dat meer over jezelf dan over de rokers.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:57 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Het interesseert me geen zak of mensen buiten roken en ik kan ook wel tegen een beetje rook, ik voer ook helemaal geen discussie over buiten/binnen, ik vind roken gewoon smerigEn rokers minderwaardig
Om te praten, niet om te typen.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:58 schreef HostPorror het volgende:
[..]
verbastering van 'ns, wat slaat op eens
Mensen die per definitie stinken zijn minderwaardig, feit.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:58 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Als je rokers minderwaardig vind dan zegt dat meer over jezelf dan over de rokers.
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom vind je ze eigenlijk minderwaardig?
quote:Op donderdag 16 april 2009 22:00 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Mensen die per definitie stinken zijn minderwaardig, feit.
Principe, kneus.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:00 schreef HostPorror het volgende:
[..]
afhankelijk van hun kankerstokkie oid..
maar menschen, het gaat om het princiepe
quote:Op donderdag 16 april 2009 22:00 schreef HostPorror het volgende:
[..]
afhankelijk van hun kankerstokkie oid..
maar menschen, het gaat om het princiepe
Mensen die andere mensen minderwaardig vinden zijn per definitie asociaal. feitquote:Op donderdag 16 april 2009 22:00 schreef Nikmans het volgende:
[..]
quote:
Per definitie stinken kan helemaal niet, want dat is subjectief.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:00 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Veel plezier, en steek er ajb eentje meer op in bijzijn van haters.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:02 schreef -Techno- het volgende:
Afijn het is leuk met jullie geweest, ik ga lekker roken in een cafe waar het magBINNEN
Het is goed met jou, stinkerdquote:Op donderdag 16 april 2009 22:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Per definitie stinken kan helemaal niet, want dat is subjectief.
quote:Op donderdag 16 april 2009 22:02 schreef simmu het volgende:
laatst had ik iets soortgelijks van het handje. in de sauna. alwaar ook enkel buiten gerookt mag worden. ik ging naar buiten om te roken. er staat een asbak met een oud wijf ernaast dus ik vraag beleefd of ik die asbak even mag gebruiken. begint dat wijf tegen de andere mensen (niet eens rechtsreeks tegen mij, durfde de tang zeker niet) te zeiken dat roken zo slecht is en zo vies en dat ik zou moeten stoppen want het is toch vervelend voor anderen. toen heb ik gezegd dat ik dan misschien een vervelende roker ben, maar dat ik liever eerst dood neerval van het roken dan zo zuur oud te worden. de andere mensjes liepen daarop grinnikend weg en ik ging me peuk roken. uur later zat het kreng er nog in der dooie eentje
Best wel triest dat je zo over anderen oordeelt vanachter je pc.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:03 schreef Bredewout92 het volgende:
Grappig hoe alle rokers hun verslaving proberen goed te praten.![]()
Best wel triest hoe de meeste van jullie niet een dag sigaret kunnen. Dan ben je inderdaad minderwaardig
quote:Op donderdag 16 april 2009 22:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Best wel triest dat je zo over anderen oordeelt vanachter je pc.
De laatste keer dat ik rookte was in de baarmoeder, dus ik kan al een hele tijd zonder sigaret.
Niet te kort aubquote:Op donderdag 16 april 2009 22:05 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Alle anti-rokers hebben kanker en zijn lelijk etc.
Ik ga roken en chillen.
alle duitsers zijn naziquote:Op donderdag 16 april 2009 22:05 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Alle anti-rokers hebben kanker en zijn lelijk etc.
Klopt. Net zo krom als dat jullie steeds lullen. Ga lekker huilen op een terras buiten.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:06 schreef HostPorror het volgende:
[..]
alle duitsers zijn nazi
en marokanen stelen oid
quote:
hiint:quote:Op donderdag 16 april 2009 22:07 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Klopt. Net zo krom als dat jullie steeds lullen. Ga lekker huilen op een terras buiten._!
Ja volgens hem stinken alle rokers. Dat suggereer ik niet dat heeft hij zelf gezegd.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:07 schreef HostPorror het volgende:
[..]
wie zegt dat hij dat bedoelde? nou suggereer je zelf dat alle rokers stinken.
Je bent gewoon een antirook naziquote:Op donderdag 16 april 2009 22:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja volgens hem stinken alle rokers. Dat suggereer ik niet dat heeft hij zelf gezegd.
Heldje.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:09 schreef mazaru het volgende:
Als je scheel kijkt en de klok slaat blijf je heel je leven scheel
Als je zout morst krijg je ruzie en betaal ik niet te veel
Loop nooit onderlangs een ladder en op wijzen staat een jaar
En onder bomen staan bij onweer schuilt een levensgroot gevaar
Als je ouder wordt dan komt vanzelf de generatiekloof
En wie vloekt gaat naar de hel, van masturbatie word je doof
Wat? Van masturbatie word je doof
quote:
een nazi die thee drinktquote:
Ja ik hou van rook inademen, dus voor de rest denk ik een beetje extra aan mijn gezondheid. Jwt.quote:
quote:
thee gezond mn reetquote:Op donderdag 16 april 2009 22:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ik hou van rook inademen, dus voor de rest denk ik een beetje extra aan mijn gezondheid. Jwt.
quote:Op donderdag 16 april 2009 22:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Heus wel. Tenminste zonnetura groene thee iig.
Wat ik al eerder poste; jij kunt beter stoppen met leven. Krijg je ook geen 'ongezonde' dingen meer binnen.quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 22:16 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wat ik al eerder poste; jij kunt beter stoppen met leven. Krijg je ook geen 'ongezonde' dingen meer binnen.
Doodsverwensing BANquote:Op donderdag 16 april 2009 22:16 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wat ik al eerder poste; jij kunt beter stoppen met leven. Krijg je ook geen 'ongezonde' dingen meer binnen.
quote:Op donderdag 16 april 2009 22:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee ik zie jou liever snel dood gaan.
Banbanbanbanbanbanbanbanbanbanbanbanbanbanbanbanbanbanbanbanbanbanbanbanbanbanbanbanbanbanquote:Op donderdag 16 april 2009 22:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee ik zie jou liever snel dood gaan.
f5quote:Op donderdag 16 april 2009 22:18 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Is inhoudelijk posten te moeilijk voor je?
quote:Op donderdag 16 april 2009 22:18 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Is inhoudelijk posten te moeilijk voor je?
quote:edit: godver hou nou eens op met het serieus nemen van kloons
valt valt er aan te beargumenteren dat buiten roken mag?quote:Op donderdag 16 april 2009 22:19 schreef Bredewout92 het volgende:
Wat mij opvalt aan de rokers in dit topic dat ze liever de persoon achter de argumenten aanvallen dan met een goed tegenargument komen
.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:20 schreef simmu het volgende:
(want antirooknazi's wassen hun kleren liefst zo min mogelijk blijkt uit hun gerant)
Ik zie van de anti-rokers alleen maar inhoudloze trollposts voorbij komen.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:19 schreef Bredewout92 het volgende:
Wat mij opvalt aan de rokers in dit topic dat ze liever de persoon achter de argumenten aanvallen dan met een goed tegenargument komen
Dat heet selectief lezen.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:19 schreef Bredewout92 het volgende:
quote:Op donderdag 16 april 2009 22:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat heet selectief lezen.
Dan kun je net zo goed zeggen dat die anti-rook zeikerds met non-argumenten komen.
wat ze trouwens ook doen![]()
oh vooruit. ik als roker laat me niet kennen. ik doe ook een plaatje. hier mijn dochtertje die ts nadoet:quote:Op donderdag 16 april 2009 22:21 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik zie van de anti-rokers alleen maar inhoudloze trollposts voorbij komen.
quote:
waarschijnlijk omdat er niks gemeld is. ik zou niet weten hoe ik zou moeten zien of iemand een kloon is. boeit me eigenlijk ook vrij weinig. als je wilt dattie gebad wordt moet je het melden he.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:25 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Waarom is deze kloon nog niet gebanned incl. de normale account?
quote:Op donderdag 16 april 2009 22:25 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Waarom is deze kloon nog niet gebanned incl. de normale account?
Scholier.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:26 schreef HostPorror het volgende:
[..]
Ik wil hier een discussie zien over roken en niet roken, (schoolprojectje) en vandaar dit topic, en als ik dan geband word boeiend ik heb een lekker punt voor nederlandsch.
quote:
dit is geen discussie, dit is een rant, voornamelijk van jou. luilak.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:26 schreef HostPorror het volgende:
[..]
Ik wil hier een discussie zien over roken en niet roken, (schoolprojectje) en vandaar dit topic, en als ik dan geband word boeiend ik heb een lekker punt voor nederlandsch.
Ben je toch nog in staat om een verstandig besluit te nemenquote:
de verleiding is groot maarja, wat kan ik doen, tijd heb ik niet.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ben je toch nog in staat om een verstandig besluit te nemen
Bij een topic als deze kun je er al vanuit gaan dat je tegenargumenten naar je kop krijgt geslingerd. Het is gewoon achterlijk om te gaan lopen klagen over mensen die buiten roken. Klagen over mensen die binnen roken kan ik me nog 'iets' bij voorstellen, maar dit is gewoon nonsense.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:28 schreef HostPorror het volgende:
[..]
de verleiding is groot maarja, wat kan ik doen, tijd heb ik niet.
edit: en daarbij, had ik al om een slotje gevraagd, maar die kreeg ik niet.
Daar ging mij het om, maak je nu mnaar niet zo druk, kay? (en dit was niet mijn echte opinie, maar voor een werkstuk, maar toch iets van wat op een discussie leek opgeleverdquote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 22:26 schreef HostPorror het volgende:
[..]
edit:
discussies zouden niet verboden moeten worden op een topic, dus waarom een ban?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:01 schreef Mr.Cooper het volgende:
Dus stiekem ben je een die hard smoker? Jewaids.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:57 schreef Chai het volgende:
Ik weet niet wat jij een discussie noemt hoor.![]()
Maar iig die argumenten kon je dus niet eens zelf bedenken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |