quote:Op donderdag 16 april 2009 20:48 schreef -Techno- het volgende:
Klacht: Anti rokers die zich gedragen als huilende mamma's kindjes
quote:Op donderdag 16 april 2009 20:40 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Dus als je me nou alsjeblieft een goed argument zou kunnen geven waarom de behoeften en verlangens van niet-rokers boven die van de rokers staan zou je me erg helpen.
quote:Op donderdag 16 april 2009 20:48 schreef -Techno- het volgende:
Klacht: Anti rokers die zich gedragen als huilende mamma's kindjes
quote:Op donderdag 16 april 2009 20:49 schreef -Techno- het volgende:
Klacht: users die schelden met ziektes als ze het niet kunnen winnen met argumenten
Wees jij maar blij dat je je mammie hebt hoorquote:Op donderdag 16 april 2009 20:49 schreef HostPorror het volgende:
[..]
Blij dat die van mij mij nog moet
Origineelquote:Op donderdag 16 april 2009 20:50 schreef HostPorror het volgende:
[..]
Klacht: users die huilie huilie doen over mensen die schelden met ziektes die de users die huilie huilie doen zelf verspreiden
quote:
Waarom rot je niet op.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:50 schreef HostPorror het volgende:
[..]
Klacht: users die huilie huilie doen over mensen die schelden met ziektes die de users die huilie huilie doen zelf verspreiden
Je word ook geboren zonder een rijbewijs, dus ga vooral niet beginnen aan rijlessen of als je die al heb moet je je rijbewijs denk ik maar door midden scheuren.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:51 schreef HostPorror het volgende:
[..]
Omdat je wordt geboren als niet roker, rokers die kiezen een andere weg wij niet dus moeten zij zich aanpassen.
Roken is pas sinds een paar jaar niet meer sociaal-geaccepteerd. De 2000 jaar daarvoor was het gek dat je niet rookte. Wie heeft nou een andere weg gekozen?quote:Op donderdag 16 april 2009 20:51 schreef HostPorror het volgende:
[..]
Omdat je wordt geboren als niet roker, rokers die kiezen een andere weg wij niet dus moeten zij zich aanpassen.
quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 20:53 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Roken is pas sinds een paar jaar niet meer sociaal-geaccepteerd. De 2000 jaar daarvoor was het gek dat je niet rookte. Wie heeft nou een andere weg gekozen?
Ja idd, al die risico's die het verkeer met zich meebrengt LEVENSGEVAARLIJKquote:Op donderdag 16 april 2009 20:52 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Je word ook geboren zonder een rijbewijs, dus ga vooral niet beginnen aan rijlessen of als je die al heb moet je je rijbewijs denk ik maar door midden scheuren.
quote:Op donderdag 16 april 2009 20:52 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Je word ook geboren zonder een rijbewijs, dus ga vooral niet beginnen aan rijlessen of als je die al heb moet je je rijbewijs denk ik maar door midden scheuren.
Ongevraagde hulp is per definitie al kansloosquote:Op donderdag 16 april 2009 20:53 schreef HostPorror het volgende:
[..]
wij geven jullie al de mogelijke hulp om te stoppen, maarja lekker eigenwijs doen he
En wie is die 'wij' dan?quote:Op donderdag 16 april 2009 20:51 schreef HostPorror het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 april 2009 20:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
En wie is die 'wij' dan?
In ieder geval niet de categorie 'niet-rokers'.
Ik ben een niet-roker en ik vind je een zeikerd.
Oh wacht.... wij is natuurlijk de categorie 'zeikerds'.
Ik ben er uit
En wij geven jou alle mogelijke aansporingen om te stoppen met ademen. Helaas blijf je daar ook maar mee doorgaan.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:53 schreef HostPorror het volgende:
[..]
wij geven jullie al de mogelijke hulp om te stoppen, maarja lekker eigenwijs doen he
Waarom zou ik in godsnaam hulp aanvaarden om met een gewoonte te stoppen waar ik helemaal niet mee wil stoppen?quote:Op donderdag 16 april 2009 20:53 schreef HostPorror het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 april 2009 20:55 schreef Metatron het volgende:
[..]
En wij geven jou alle mogelijke aansporingen om te stoppen met ademen. Helaas blijf je daar ook maar mee doorgaan.
Hey, al die rook die ik produceer op een terras is gevaarlijk. Kun je beter een tijdje niet ademen hoorquote:Op donderdag 16 april 2009 20:56 schreef HostPorror het volgende:
[..]
Doe je niet lutser, maar aangezien je offtopic gebrabbel bijna net zo stinkt als de rooklucht die je achterlaat, kun je beter ontopic blijven
quote:Op donderdag 16 april 2009 20:59 schreef Metatron het volgende:
[..]
Hey, al die rook die ik produceer op een terras is gevaarlijk. Kun je beter een tijdje niet ademen hoor.
En verder ben je een vervelende, zanikende kneus.
hoe is de wereld echt dan? ben benieuwd wat ik allemaal misquote:Op donderdag 16 april 2009 21:00 schreef HostPorror het volgende:
[..]
jij bent een vervelende rokende stinkzak die alleen maar goed is omdat de regering betaald krijgt dankzij hun verslaving. en verslaafde ervaren de wereld niet zoals die echt is, dus alles wat je zegt zou ik eigenlijk niet serieus moeten nemen (bash maar terug)
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:01 schreef Homdeck het volgende:
[..]
hoe is de wereld echt dan? ben benieuwd wat ik allemaal mis
zeg dan niksquote:Op donderdag 16 april 2009 21:02 schreef HostPorror het volgende:
[..]
dat kan ik je nooit 100% uitleggen, omdat ik niet weet of jij mijn uitleg wel goed interpreteert.
Alsof jij de wereld wel ervaart zoals die isquote:Op donderdag 16 april 2009 21:00 schreef HostPorror het volgende:
[..]
jij bent een vervelende rokende stinkzak die alleen maar goed is omdat de regering betaald krijgt dankzij hun verslaving. en verslaafde ervaren de wereld niet zoals die echt is, dus alles wat je zegt zou ik eigenlijk niet serieus moeten nemen (bash maar terug)
quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:04 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Alsof jij de wereld wel ervaart zoals die is![]()
Je zegt toch ook niet: Vet voedsel is slecht dus moeten we het verbieden?
Je zegt toch ook niet: Uitlaatgassen zijn slecht voor milieu en gezondheid dus moeten we het maar verbieden?
Alcohol is ook slecht voor de gezondheid en neemt risico's mee in het verkeer. Moeten het dan ook maar verbieden?
Hypocriete mensen
Tuurlijk meissie.... ik geloof je meteenquote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:13 schreef Nikmans het volgende:
Rokers hebben stinkende klerenDaarom zijn ze gewoon gefrustreerd 13.gif
Kan je ook inhoudelijk reageren op mijn post?quote:Op donderdag 16 april 2009 21:14 schreef HostPorror het volgende:
[..]
Dat niet alleen, cigaretten zijn duuuuuuuuuuur swa
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:07 schreef -Techno- het volgende:
Tuurlijk meissie.... ik geloof je meteenEn ook al zou je zo zijn, wat doe jij eraan om die risico's te verminderen? Behalve huilen dan he.
De mamma kindjes hebben er wel last.... AL DIE RISICO'Squote:Op donderdag 16 april 2009 21:16 schreef bloodysunday het volgende:
roken op het terras is toch niks mis meedie rook is zo weer weg
Gingen miepende niet-rokers maar net zo snel wegquote:Op donderdag 16 april 2009 21:16 schreef bloodysunday het volgende:
roken op het terras is toch niks mis meedie rook is zo weer weg
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:15 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Kan je ook inhoudelijk reageren op mijn post?
Nu kom je over als een zwakzinnigequote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:19 schreef JeweetS het volgende:
Dan roken we buiten, is het nog niet goed![]()
Ga dan lekker binnen zitten waar het rookvrij is, bestel een spa blauw en wat druiven als 'tussendoortje', en als je daarmee klaar bent zou de eerste boom die je tegen komt het vast niet erg vinden als je die zou knuffelen
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:21 schreef HostPorror het volgende:
[..]
Nee, ik waterpijp, maar dat doe ik alleen met waterpijpende vrienden in een gesloten ruimte () , maar als ik lekker op een terrasje zit baal ik ervan als ik zon stinkrook in me gezicht krijg
Ik irriteer me op het terras altijd aan geirriteerde hoofden, rot toch op.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:21 schreef HostPorror het volgende:
Nee, ik waterpijp, maar dat doe ik alleen met waterpijpende vrienden in een gesloten ruimte () , maar als ik lekker op een terrasje zit baal ik ervan als ik zon stinkrook in me gezicht krijg
Je bent zeker een van deze knullenquote:Op donderdag 16 april 2009 21:21 schreef Mr.Cooper het volgende:
Haha ik was net zo me hond aan het uitlaten (Ja hond uitlaten, kanker...) Maargoed er stond een harde wind komt er zo'n iets-wat-bangerig-persoontje naar me toe en bleef stil, ik vroeg aan hem wat er was!? Ik dacht meteen aan dit Topic en vroeg of dat hij er problemen mee had en toen zei die heel zachtjes dat ik niet mag roken in de openlucht. Toen kwam de hele stad er aan en toen hebben ze hem kapot uitgelachen en ik ook en hij liep huilend weg.
[ afbeelding ]
Nee hoor, maar je blijft wel een kneus.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:28 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Je bent zeker een van deze knullen
Je bent echt een toetsenbordkrijgerquote:Op donderdag 16 april 2009 21:30 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nee hoor, maar je blijft wel een kneus.
Bedankt. Maar jij niet hoor.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:32 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Je bent echt een toetsenbordkrijger
Laat je niet alles wijsmaken.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:31 schreef MikeyMo het volgende:
Ach ja, rokers, kunnen niet eens normaal functioneren zonder elke paar uur een nicotineshot toe te dienen
Maar niemand neemt jou serieus omdat je 16 bentquote:Op donderdag 16 april 2009 21:34 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Laat je niet alles wijsmaken.
Ik kan prima een dag zonder peuk. En dan doe ik dus ook regelmatig.
Maar het is gewoon lekker en ontspannend.
Hij heeft wel gelijk.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:36 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Maar niemand neemt jou serieus omdat je 16 bent
1: Ik ben 18.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:36 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Maar niemand neemt jou serieus omdat je 16 bent
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:21 schreef Mr.Cooper het volgende:
Haha ik was net zo me hond aan het uitlaten (Ja hond uitlaten, kanker...) Maargoed er stond een harde wind komt er zo'n iets-wat-bangerig-persoontje naar me toe en bleef stil, ik vroeg aan hem wat er was!? Ik dacht meteen aan dit Topic en vroeg of dat hij er problemen mee had en toen zei die heel zachtjes dat ik niet mag roken in de openlucht. Toen kwam de hele stad er aan en toen hebben ze hem kapot uitgelachen en ik ook en hij liep huilend weg.
[ afbeelding ]
Dat heeft niks met zielig te maken.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:37 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk.
Hoe zielig ben je als je na een binnen rookverbod er ook 1tje buiten wilt hebben
Kudo's voor je hondquote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:39 schreef HostPorror het volgende:
zet maar een slotje op dit topic, mod
Ja ik erger me aan mamma's kindjes zoals jou en HostPorror. Kan er geen verbod op jullie komen?quote:Op donderdag 16 april 2009 21:39 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dat heeft niks met zielig te maken.
Als iets jou ergert wil je toch ook dat het weggaat? Niet meer dan normaal.
Waarom ben je hier dan nog?quote:Op donderdag 16 april 2009 21:39 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Wat blijft er dan nog over? Want van die rookhokken ga je gewoon dood zonder ventilatiequote:Op donderdag 16 april 2009 21:39 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dat heeft niks met zielig te maken.
Ja het leukste vind die om anti-rokers af te ranselen, hij rookt zelf ook, wat een schatje is het toch.quote:
Minderjarig yuppekindquote:Op donderdag 16 april 2009 21:42 schreef Bredewout92 het volgende:
Rokers![]()
-Ze stinken
-Een roker die vanaf zijn 15e rookt lijkt op zijn 30e al 50
++++Ze gaan eerder dood
Mensen op hun leeftijd beoordelenquote:Op donderdag 16 april 2009 21:45 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Minderjarig yuppekindStank is subjectief, ik vind sommige mensen ook stinken maar ik gun die mensen wel een plaatsje op het terras. Sociaal ben ik he
VMBO bestond niet eens in de tijd dat ik nog naar school gingquote:Op donderdag 16 april 2009 21:46 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Mensen op hun leeftijd beoordelenIk ben waarschijnlijk al hoger opgeleid dan jou met je vmbo diploma
Op je 30e 50 lijken is eigenlijk alleen met mensen die meer dan een pakje per dag roken.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:42 schreef Bredewout92 het volgende:
Rokers![]()
-Ze stinken
-Een roker die vanaf zijn 15e rookt lijkt op zijn 30e al 50
++++Ze gaan eerder dood
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:44 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wat blijft er dan nog over? Want van die rookhokken ga je gewoon dood zonder ventilatie![]()
Rokers worden in Nederland gewoon gedemoniseerd.
In de jaren 60 rookte iedereen. Jong en oud. Maar niet iedereen heeft toch longkanker. Omdat af en toe een stukje as je longen in niets doet. Uitlaatgassen adem je meer in en daar zit ook teer en andere troep in.
Daarnaast, Van een brandje krijg je ook rook binnen. Vuur dan maar helemaal verbieden.
Zoals het nu gaat krijg je een gleidende schaal en worden rokers steeds verder in een hoekje gedreven, terwijl het gewoon lekker is, net als bier zuipen.
Mensen op hun diploma beoordelen. Zorg eerst maar eens een baan te vinden, guppie.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:46 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Mensen op hun leeftijd beoordelenIk ben waarschijnlijk al hoger opgeleid dan jou met je vmbo diploma
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:46 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:48 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Mensen op hun diploma beoordelen. Zorg eerst maar eens een baan te vinden, guppie.
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Alsof iemand waarde hecht aan het oordeel van......... jou
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |