Ik kan niet wáchten op de fanclubdagenquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:39 schreef beequeen het volgende:
Wiebe en Peter weten wel hoe ze mensen in hun hart moeten sluiten.
Goed hé...jullie zijn ook allemaal zo hartelijk en gastvrij. Dan kan je toch ook niet anders dan bezwijken voor jullie warmte....Echt een plekkie waar ik me wel thuis voel eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:39 schreef beequeen het volgende:
Wiebe en Peter weten wel hoe ze mensen in hun hart moeten sluiten.
We zijn hier niet om jou gelukkig te maken, jij bent er om ons bezig te houden en geld te verdienen voor je vriend Bram.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:42 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Goed hé...jullie zijn ook allemaal zo hartelijk en gastvrij. Dan kan je toch ook niet anders dan bezwijken voor jullie warmte....Echt een plekkie waar ik me wel thuis voel eigenlijk.
Valt het op?quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:40 schreef akveor het volgende:
Hey BQ. Je hebt je favo al gekozen lees ik.
If you can't even take this heat ... stay out of The Bunker, denk ik dan.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:42 schreef Peter.N het volgende:
Goed hé...jullie zijn ook allemaal zo hartelijk en gastvrij. Dan kan je toch ook niet anders dan bezwijken voor jullie warmte....Echt een plekkie waar ik me wel thuis voel eigenlijk.
de nowlivers sluiten toch altijd de FOK!-verschoppelingen in hun armen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik kan niet wáchten op de fanclubdagen
Ik dacht al, waar blijf jequote:Op vrijdag 17 april 2009 18:41 schreef Copycat het volgende:
Komt de echte persvoorlichter ook nog langs?
Zeg, we zijn hier niet om je te pamperen. Bewijs je maar in de kelder ik zie het somber in als je nu al op je pik getrapt bent....als je maar niet gaat zingen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:42 schreef Peter.N het volgende:
Ja man, ouwe sok! Ik fiets voortaan alles. Dat kost tijd.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:44 schreef yvonne het volgende:
Ik dacht al, waar blijf jeOndertussen Jeroen Brouwer's Sisyphus bakens vloekschrift aan het lezen, aanrader, heerlijke polemiek
Ik hoopte van niet ...quote:Ik wist niet dat roekiepoekiewoekie een broertje had, jij?
Haha ik en op te naaien....sure ;-) als je t nog 10x zegt ga je t misschien nog zelf geloven ook...quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
If you can't even take this heat ... stay out of The Bunker, denk ik dan.
Je bent wel snel op te naaien zeg.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:44 schreef yvonne het volgende:
Ik wist niet dat roekiepoekiewoekie een broertje had, jij?
Yup dat klinkt positief....quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je doet samen met sidekick Wiebe anders verdomd goed je best het zo te laten blijken.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:47 schreef Peter.N het volgende:
Haha ik en op te naaien....sure ;-) als je t nog 10x zegt ga je t misschien nog zelf geloven ook...
Man, hij is allang al bekend. Hij was die man die achter Georgina Verbaan in Costa een drankje bestelde in aflevering 47.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je doet samen met sidekick Wiebe anders verdomd goed je best het zo te laten blijken.
Ooit over een acteercarrière nagedacht?
Mwoah, in de bunker mag er wel een klap uitgedeeld worden.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
bij de fantasy dinner show!quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je doet samen met sidekick Wiebe anders verdomd goed je best het zo te laten blijken.
Ik kom hier puur met de insteek om eens even het Fok Forum te checken waar ik zoveel positieve dingen over had gehoord;).quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Warm bad he! Horen we vakerquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:50 schreef WieWiebe het volgende:
[..]
Ik kom hier puur met de insteek om eens even het Fok Forum te checken waar ik zoveel positieve dingen over had gehoord;).
We willen je er wel in hebben,anders kunnen we je niet wegstemmenquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:20 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Echt wel...trillen gewoon. Durf er bijna al niet meer in.
en leuk zijn we hequote:Op vrijdag 17 april 2009 18:50 schreef WieWiebe het volgende:
[..]
Ik kom hier puur met de insteek om eens even het Fok Forum te checken waar ik zoveel positieve dingen over had gehoord;).
En, bevalt het een beetje?quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:50 schreef WieWiebe het volgende:
Heel goed, selfbranding gaat je nog niet helemaal goed af, maar we helpen je welquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:50 schreef WieWiebe het volgende:
[..]
Wie heeft jou dat veel te rooskleurige beeld van FOK! voorgeschoteld? Onze vriendelijkheid moet je verdienen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:50 schreef WieWiebe het volgende:
Niet goed m'n radio interview beluisterd op m'n hyves en of het artikel goed gelezen merk ik wel.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eerste helemaal niet. Tweede wel. Daarom juist.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:55 schreef Peter.N het volgende:
Niet goed m'n radio interview beluisterd op m'n hyves en of het artikel niet goed gelezen merk ik wel.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:55 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Niet goed m'n radio interview beluisterd op m'n hyves en of het artikel goed gelezen merk ik wel.
Fijne avond hoor!quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:58 schreef beequeen het volgende:
Goffer de goffer, ik ben uitgenodigd voor een BBQ bij mijn zussie. Mis ik alle fun hier.
Nou ja, ik lees het morgen wel terug. Have fun allemaal.
In WIebe's geval zijn de medestanders de vrouwelijke FOK!sters met moederkloekgevoelensquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:56 schreef Danny het volgende:
Vergeet alleen niet dat je niet alleen tegenstanders hebt, hoewel tegenstanders wel de mensen zijn die meestal het hardst schreeuwen.
Toppie...dat zou me nou een goed idee lijken...quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:00 schreef SIRA het volgende:
Ga even bij de dames kijken wie er een Nadia is
Eh ja, prima, maar doe me een lol en neem je voorzorgsmaatregelen, op een ongelukje zitten we niet te wachten.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:06 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Toppie...dat zou me nou een goed idee lijken...
Nou weet iets veel leukers....jij en ik gezellig samen uit eten bij romantisch kaarslicht onder het genot van een laptopje zodat we de laatste roddeltjes op FOK! mee kunnen krijgen...quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:50 schreef yvonne het volgende:
Man man man, wat een voorpret
Peter! Komt er nog een fan-dag voor je de bunker ingaat?!
Bunkerbaby'tje niet??quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Eh ja, prima, maar doe me een lol en neem je voorzorgsmaatregelen, op een ongelukje zitten we niet te wachten.
Charmeurtje!quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:29 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Nou weet iets veel leukers....jij en ik gezellig samen uit eten bij romantisch kaarslicht onder het genot van een laptopje zodat we de laatste roddeltjes op FOK! mee kunnen krijgen...
Fritzll baby'tje dan...quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Neh, al klinkt een bunkerbaby toch nog beter dan een de 'kelder-van-Johan-baby'
Als jij doktquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:34 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Je bezwijkt toch niet voor me hé...?
Who cares?quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:58 schreef beequeen het volgende:
Goffer de goffer, ik ben uitgenodigd voor een BBQ bij mijn zussie. Mis ik alle fun hier.
Nou ja, ik lees het morgen wel terug. Have fun hier Wiebe en Peter.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |