En minimaal drie sequels.quote:Op vrijdag 17 april 2009 03:10 schreef Stefan het volgende:
Even daarvoor vertelt hij over de uitdagingen die hij, in zijn nog jonge bestaan, al is aangegaan. Op zijn 27e kwam Peter vanuit het hoge noorden naar Oss om aldaar in de uitvaartbranche te gaan werken.
Pffff. Heavy. Daar zit wel een speelfilm in.
Is wel een apart topic waard.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:31 schreef Maanvis het volgende:
Hopelijk gaat alles nog een beetje eerlijk, nu we weten dat een zakelijke partner van Peter de eigenaar is van de locatie waar het programma opgenomen wordt
Die mag jij makenquote:
Hij las toch wel meequote:een ala huub mannetjes
quote:geplaatst door: Peter Nuninga
op: 18 Aug 2008
aantal keer bekeken: 665
contact
Mijn naam is Peter Nuninga en zoek leuke opdrachten voor tv, film, commercial en serie.
Echter geen figuratie.
Ervaringen:
T.V: Blauw Blauw, Spangen, Dok 12, Opgelicht, Dossier Gesloten, Baantjer, Supertech, Costa (serie)
Theaterervaring: Hoofdrolspeler in 4 verschillende theaterproducties in zowel binnen als buitenland.
Bedrijfsfilms: Diverse
quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:36 schreef Kentoet het volgende:
Speciaal 'Recessie Team' gaat Het Binnenhof opvrolijken
Deze ontmoeting was je zeker vergeten Huub?
Enne, zeker 'speciaal' deze club mensen
conveniently forgotten iddquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:36 schreef Kentoet het volgende:
Speciaal 'Recessie Team' gaat Het Binnenhof opvrolijken
Deze ontmoeting was je zeker vergeten Huub?
Peter Nuninga alias "De Zakkenvuller".quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:41 schreef Kentoet het volgende:
Ik ben die Peter ff aan het googlen en hoe langer ik bezig ben, hoe gekker het wordt:
WTF is dit bv?
als dat hem is, mag hij wel eens heel hard gaan nadenken over die broek die hij aanheeft, mijn god, wát een gedrocht zeg.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:02 schreef Stefan het volgende:
[ afbeelding ]
Staat Peter links achteraan?
Daar kan menig schnabbelaar nog wat van lerenquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Peter Nuninga alias "De Zakkenvuller".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |