hmm okayquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:26 schreef rosstek het volgende:
Het menu was altijd al in het Oekraïens, Russisch of Engels (rechtsboven), alleen is dit maar voor een paar items. De hele bestelprocedure is alleen Oekraïens.
ik had inderdaad de reisdatum ingetypt. zojuist heb ik de besteldatum gebruikt, en dan is de order idd wel terug te vindenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:26 schreef rosstek het volgende:
Heb je bij 'view orders' de reisdatum of de besteldatum opgegeven? Ik kan me herinneren dat ik ook moeite had om mijn orders terug te vinden.
net ff weer geprobeerd en het werkt nu prima. ik denk dat ik gisteren per ongeluk naar 'Ukraine' ipv 'Oekraine' heb gezocht (maar deze niet kon vinden) en toen maar voor Russisch gekozen heb waardoor slechts enkele woorden vertaald konden worden. Translate heeft sowieso weer een makeover gekregen t.o.v. gisterenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:26 schreef rosstek het volgende:
Voor Google Translate gebruik ik translate.google.nl. Daar kan je alles in gooien wat je maar kan vinden.
haha lekker dan!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:03 schreef rosstek het volgende:
Even om verwarring te zaaien; Ik heb net een getracht een (onnodig) kaartje te kopen met de optie Бронювання місць, maar nu heb ik dus alleen reserveringskosten betaald en heb ik schijnbaar 2 dagen de tijd om het ticket te betalen.
Ja, tijdens de terugreis van Adler, Rusland (vlak bij Sotchi) naar Nederland in 2007 moest ik in Kharkov overstappen en had ik een middag om het centrum te bezichtigen.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:11 schreef warezguy05 het volgende:
zelf ook welns in Kharkov geweest btw?
ik heb net m'n treintickets voor kharkov terug naar kiev via de bovenste optie geboekt en dat is idd de optie die gekozen moet worden indien je niet in staat bent om je bevestiging binnen 2 dagen om te zetten naar ticketquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:03 schreef rosstek het volgende:
Even om verwarring te zaaien; Ik heb net een getracht een (onnodig) kaartje te kopen met de optie Бронювання місць, maar nu heb ik dus alleen reserveringskosten betaald en heb ik schijnbaar 2 dagen de tijd om het ticket te betalen.
Je kan dan al zwemmen ja, in Mei begint het alweer wat warmer te worden in de Krim dus kan je al lekker zwemmen. Kan wel nog frisjes zijn maar het is te doen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:05 schreef Miendientje het volgende:
Ik ben opzoek naar een leuke bestemming eind mei, zie: Bestemming eind mei (25+ers en 55+ers) Is het Krimgebergte dan wat? Kun je dan ook al zwemmen in de zee of is het water dan nog te koud?
quote:Naar om te horen Joris. Heeft toch een jaartje of 3 geduurd, of niet?Op donderdag 7 oktober 2010 15:46 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Je kan dan al zwemmen ja, in Mei begint het alweer wat warmer te worden in de Krim dus kan je al lekker zwemmen. Kan wel nog frisjes zijn maar het is te doen.
Ik mis het land wel zeg maar helaas is mijn relatie voorbij en zal ik er voorlopig niet meer naar toe gaan. Blijft een prachtig land maar heb er niet zo gek veel meer te zoeken.
quote:Toch wel zeker bijna vijf jaar maar helaas, een Italiaan vond zij aantrekkelijker uiteindelijk. Het is naar ja maar hoe het gebeurde vond ik een stuk erger al is dat niet voor dit topic denk ikOp maandag 25 oktober 2010 22:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Naar om te horen Joris. Heeft toch een jaartje of 3 geduurd, of niet?
quote:Het is inderdaad niet voor niets geweest, ik heb prachtige vakanties beleefd daar met haar en we zijn nog steeds bevriendOp maandag 25 oktober 2010 23:21 schreef Stereotomy het volgende:
Spijtig om dat te horen Joris.Ik hoop dat het niet voor niets was geweest en dat het van haar kant toch oprecht was geweest, het grootste gedeelte van de tijd dan. Dan kun je er toch mooi op terugkijken. Bij mij was het iets anders afgelopen maar ik kijk nog steeds met veel plezier terug op mijn vakanties daar.
Toch een deel van je leven die je bij gaat blijven, zeg maar, omdat je normaal niet op zulke bijzondere plekken zou zijn geweest.
Bij ons was het vooral uren wachten tot we eindelijk aan de beurt waren. Voelde beetje als zo'n file in Nederland waar verderop een ongeluk is gebeurd en je daarom geen mm vooruit komt. In totaal hebben we er iets van 4 uur over gedaan (in de brandende zon)quote:Op maandag 31 januari 2011 18:01 schreef Alexxxxx het volgende:
dat zou wel zonde zijn inderdaad... Ook omdat ik er bij ocntroles altijd uit word gepikt (nederlandse kentekenplaten icm de looks van een hippie is blijkbaar normaal gesproken garant voor de vondst van drugs)
Oekraïne hoort bij de EU tegenwoordig toch? Misschien duurde het zo lang omdat het een EU buitengrens is? Of hoogseizoen toerisme? Dat zal in april iig niet het geval zijn...quote:Op maandag 31 januari 2011 18:06 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Bij ons was het vooral uren wachten tot we eindelijk aan de beurt waren. Voelde beetje als zo'n file in Nederland waar verderop een ongeluk is gebeurd en je daarom geen mm vooruit komt. In totaal hebben we er iets van 4 uur over gedaan (in de brandende zon)
Krijg je wel een stempel in je paspoort?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:56 schreef Miendientje het volgende:
Nee, geen visum nodig voor de Oekraïne en Roemenië. Toen wij de Oekraïne in gingen (vanuit Rusland) hebben wij wel uren staan wachten bij de grens. Geen idee hoe dat bij Hongarije - Oekraïne is. Maar het zou zonde zijn dat als je er een dag je heen wilt je maar kort kort kunt blijven omdat je zo lang voor de grens hebt moeten wachten.
Ja dat wel.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:41 schreef Skv het volgende:
[..]
Krijg je wel een stempel in je paspoort?
Nee.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Oekraïne hoort bij de EU tegenwoordig toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |