abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77789459
Kijkend naar de verkiezingsuitslag hoop ik niet dat het visum vrije reizen nu zal worden stopgezet. Vond het persoonlijk erg fijn dat je geen visum meer nodig had.
pi_77792054
Denk dat het zo'n vaart niet loopt. Hij is dan wel pro-Russisch maar ook niet gek. Als dingen goed zijn voor het land stopt hij daar niet mee, ook niet als het pro-europa is. Het belang van Rusland wordt er ook niet mee geschaad verder.
I was trying to daydream, but my mind kept wandering...
pi_77851208
Ik ben van plan om komende zomer naar Oekraine te gaan. Een paar dagen Kiev en een paar dagen Kazantip Festival nabij Simferopol.
Ik had al wat mooie vluchten gezien voor niet al te veel geld. Ben benieuwd.
^ To je nesmysl ^
pi_79770456
Ik ga dit jaar helaas niet naar de Oekraine, mijn vriendin daarentegen komt dit jaar naar Nederland toe als het goed is dus in dat opzicht is het niet zo heel erg .
De verwachting is trouwens dat met de nieuwe regering het visumvrije reizen zal blijven dus dat is weer goed nieuws .
pi_79877020
mooi zo, dat scheelt weer als ik in mei en in augustus die kant op ga. In mei lekker naar de krim en augustus gewoon odessa. Nu al zin in
pi_80450395
Vraag voor iemand anders: kun je vanaf Nederland door de Oekraine richting de Elbrus rijden? Lijkt me nogal een hachelijke onderneming voor een "rookie", maar hem lijkt het handiger met alle klimspullen, etc...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  FOK!fotograaf zondag 18 april 2010 @ 23:42:20 #132
73911 ultra_ivo
pi_80466607
Hm, de Elbrus. Dat ligt in een deel van Rusland waar het niet echt pluis is. Ik waag me niet ten zuiden van Pjatigorsk.
pi_80536067
http://www.stiwotforum.nl/viewtopic.php?t=10526&postdays=0&postorder=asc&start=0

Bovenstaande link leidt naar een reisverslag per auto vanuit Nederland via Oekraïne naar Volgograd en terug. Naar de Elbrus moet dus ook wel (technisch) haalbaar zijn. Ik reis in Oekraïne / Rusland altijd met de trein, dus ik kan je niet vertellen of het verstandig is.
  maandag 17 mei 2010 @ 21:14:30 #134
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_81553657
*kick*

Deze zomer van plan om onderweg van Wit Rusland naar Polen een paar dagen L'viv mee te pakken.
pi_81557416
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 17:15 schreef TyVole het volgende:
Ik ben van plan om komende zomer naar Oekraine te gaan. Een paar dagen Kiev en een paar dagen Kazantip Festival nabij Simferopol.
Ik had al wat mooie vluchten gezien voor niet al te veel geld. Ben benieuwd.
Ik ook!
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_81583102
Wij zijn ook van plan om met de auto naar Oekraïne te gaan. Alleen niet richting Kiev, we willen de armere delen van het land doorrijden. En wat natuurschoon bekijken. Waar kan ik hier info over vinden? We willen een soort roadtrip maken dus. Heb dit eerder gedaan door Roemenië maar toen niet echt van tevoren leuke dingen opgezocht om langs te rijden, of te verblijven. Mocht iemand wat bruikbare info vinden, graag! Wat goedkopere toeristische oorden voor jongeren zou ook leuk zijn!
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_81600150
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 16:23 schreef Diverse_Reality het volgende:
Wij zijn ook van plan om met de auto naar Oekraïne te gaan. Alleen niet richting Kiev, we willen de armere delen van het land doorrijden. En wat natuurschoon bekijken. Waar kan ik hier info over vinden? We willen een soort roadtrip maken dus. Heb dit eerder gedaan door Roemenië maar toen niet echt van tevoren leuke dingen opgezocht om langs te rijden, of te verblijven. Mocht iemand wat bruikbare info vinden, graag! Wat goedkopere toeristische oorden voor jongeren zou ook leuk zijn!
Ik heb het ook overwogen, maar het is niet verstandig. Zowel criminelen als de corrupte politie zullen je constant lastigvallen. Hoop risico dus.

Maar als je toch gaat, ben ik benieuwd naar je ervaringen
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_83011288
Het kriebelt bij mij toch wel weer om er naar toe te gaan . Ik mis de mensen, de sfeer, mijn vriendin, wie weet later dit jaar .
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 23:15:43 #139
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_85416633
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 15:34 schreef Stereotomy het volgende:
Oh ja, het is winter natuurlijk. Ik was er in de zomer. En de apenverblijven waren idd de oudere gedeeltjes van de dierentuin. Daar waar de flamingo's en de kamelen waren, dat was het nieuwe gedeelte. Maar die zullen wel niet met -10 graden celcius buiten staan. :')

[ afbeelding ]

Was je hier?
Vanavond weer bij deze keten gegeten maar dan in L'viv. Kwam het zo ineens tegen vlakbij m'n hotel.

Lekker hoor :~
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 23:17:27 #140
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_85416720
Ah, Puzata Gata, lekker hoor. :Y)

Hoe zijn de prijzen tegenwoordig?
Confidence through competence
pi_85503918
*O* *O* Ik val jullie al een tijd in deze topic serie lastig met mijn vriendin en nu, als het goed is volgende week, helaas maar voor 1 dag maar... Julia komt komende week naar Nederland *O* *O*. Ze komt met een georganiseerde busreis dus ze zit wel aan een vast programma vast maar beter een dag dan niet :D.
Sorry voor het off-topic gaan :).
pi_85566001
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 10:29 schreef DJJoris het volgende:
*O* *O* Ik val jullie al een tijd in deze topic serie lastig met mijn vriendin en nu, als het goed is volgende week, helaas maar voor 1 dag maar... Julia komt komende week naar Nederland *O* *O*. Ze komt met een georganiseerde busreis dus ze zit wel aan een vast programma vast maar beter een dag dan niet :D.
Sorry voor het off-topic gaan :).
En je hebt wel kans haar dan te zien?
pi_85574603
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 12:12 schreef Tieu het volgende:

[..]

En je hebt wel kans haar dan te zien?
Jawel, in de ochtend en middag heeft ze de vrijheid, pas in de avond is er een verplichte excursie dus ik ben blij :D.
pi_85667411
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 17:03 schreef DJJoris het volgende:

[..]

Jawel, in de ochtend en middag heeft ze de vrijheid, pas in de avond is er een verplichte excursie dus ik ben blij :D.
Nou, veel plezier dan maar
pi_85896604
Eind september wordt mijn 1e keer Oekraïne. PSV speelt dan in Kharkov tegen Metalist, en dat leek ons wel leuk om heen te gaan. We vliegen op Kiev Borispol en daarna willen met de Express Train naar Kharkov.

Ik heb gelezen dat de treinen daar geregeld vol zitten dus heb ik een ticket proberen te boeken. De site die hiervoor gebruikt kan/moet worden is; http://www.e-kvytok.com.ua/wps/portal/
Ondanks dat de site vrijwel geheel in 't Oekraïens is, leek het reserveren aardig te lukken. Ik heb een bevestiging...maar als ik opnieuw een zoekactie uitvoer voor hetzelfde treinreisje (Kiev - Kharkov)...dan zijn er nog steeds evenveel plaatsen beschikbaar :?

Bovenaan mijn bevestiging staat wel een mededeling die *denk ik* over de omzetting van de reservering naar treinticket gaat, maar via verschillende online vertaal-sites kan ik niet goed wijs worden in hoeverre mijn reservering nu definitief is...

Ik wil (als ik daar ben) niet voor verrassingen komen te staan dus is er iemand hier die een stuk of 4 zinnetjes voor mij wil vertalen?

Alvast bedankt! :)
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 13:40:41 #146
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_85908856
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 23:17 schreef Stereotomy het volgende:
Ah, Puzata Gata, lekker hoor. :Y)

Hoe zijn de prijzen tegenwoordig?
uh ja. Het verschil tussen ¤ 3,25 of ¤3,50 voor een maaltijd merk ik niet :+
pi_85921538
Voor wat betreft het online tickets kopen, ik heb deze zomer ook op deze manier mijn tickets gekocht. Dit is mijn ervaring (als ik het goed heb onthouden);

Als je een wagonnummer hebt gekozen, krijg je het bovenstaande scherm met 3 opties:

Оформлення квитків з відкладеним друком
Бронювання місць
Скасувати

Google-vertaling:
Uiterlijk in afwachting van tickets printen
Booking
Annuleren

Optie 3 was mij duidelijk, 2 ook, maar de verdere procedure is nagenoeg gelijk aan 1.

Оформлення квитків з відкладеним друком

Бронювання місць

Alleen is bij Оформлення квитків з відкладеним друком je order maar 2 dagen geldig van moment van boeken. Tenminste dat begreep ik uit de onderstaande bevestiging.

De bevestigingen die ik heb ingewisseld voor echte tickets op het station van Kiev zagen er uit als onderstaand.

pi_85928127
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 19:14 schreef rosstek het volgende:
Voor wat betreft het online tickets kopen, ik heb deze zomer ook op deze manier mijn tickets gekocht. Dit is mijn ervaring (als ik het goed heb onthouden);
bedankt voor je uitgebreide bericht!!! :)

de bevestiging die ik voor me heb liggen, is gelijk aan dat van jouw onderste plaatje en zouden dus zonder problemen t.z.t. inwisselbaar moeten zijn tegen de echte tickets.

toen ik vanmiddag inlogde op de site, zag ik dat ze het menu aan de linkerkant nu ook vertaald hebben naar het engels. één v/d opties (eenmaal ingelogd) is 'View Orders'. hier kan ik m'n reservering echter weer niet terugvinden. :?
al met al een onduidelijk systeem...

ik lees trouwens dat je van Google Translate gebruik heb gemaakt. wanneer ik Google Translate wil gebruiken, moet ik de betreffende teksten op fonetische wijze invoeren; gebruik jij hiervoor een speciale site?
pi_85929788
Het menu was altijd al in het Oekraïens, Russisch of Engels (rechtsboven), alleen is dit maar voor een paar items. De hele bestelprocedure is alleen Oekraïens.

Heb je bij 'view orders' de reisdatum of de besteldatum opgegeven? Ik kan me herinneren dat ik ook moeite had om mijn orders terug te vinden.

Voor Google Translate gebruik ik translate.google.nl. Daar kan je alles in gooien wat je maar kan vinden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_85931842
Even om verwarring te zaaien; Ik heb net een getracht een (onnodig) kaartje te kopen met de optie Бронювання місць, maar nu heb ik dus alleen reserveringskosten betaald en heb ik schijnbaar 2 dagen de tijd om het ticket te betalen.

Platzkart kostte 27.50 plus 20.00 reserveringskosten, en ik heb alleen 20.00 UAH betaald. (Gewoon om te kijken hoe het ook al weer werkt.)

Om je order terug vinden moet je zoeken op de besteldatum:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')