Ik ook!quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:15 schreef TyVole het volgende:
Ik ben van plan om komende zomer naar Oekraine te gaan. Een paar dagen Kiev en een paar dagen Kazantip Festival nabij Simferopol.
Ik had al wat mooie vluchten gezien voor niet al te veel geld. Ben benieuwd.
Ik heb het ook overwogen, maar het is niet verstandig. Zowel criminelen als de corrupte politie zullen je constant lastigvallen. Hoop risico dus.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:23 schreef Diverse_Reality het volgende:
Wij zijn ook van plan om met de auto naar Oekraïne te gaan. Alleen niet richting Kiev, we willen de armere delen van het land doorrijden. En wat natuurschoon bekijken. Waar kan ik hier info over vinden? We willen een soort roadtrip maken dus. Heb dit eerder gedaan door Roemenië maar toen niet echt van tevoren leuke dingen opgezocht om langs te rijden, of te verblijven. Mocht iemand wat bruikbare info vinden, graag! Wat goedkopere toeristische oorden voor jongeren zou ook leuk zijn!
Vanavond weer bij deze keten gegeten maar dan in L'viv. Kwam het zo ineens tegen vlakbij m'n hotel.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:34 schreef Stereotomy het volgende:
Oh ja, het is winter natuurlijk. Ik was er in de zomer. En de apenverblijven waren idd de oudere gedeeltjes van de dierentuin. Daar waar de flamingo's en de kamelen waren, dat was het nieuwe gedeelte. Maar die zullen wel niet met -10 graden celcius buiten staan.
[ afbeelding ]
Was je hier?
En je hebt wel kans haar dan te zien?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:29 schreef DJJoris het volgende:![]()
Ik val jullie al een tijd in deze topic serie lastig met mijn vriendin en nu, als het goed is volgende week, helaas maar voor 1 dag maar... Julia komt komende week naar Nederland
![]()
. Ze komt met een georganiseerde busreis dus ze zit wel aan een vast programma vast maar beter een dag dan niet
.
Sorry voor het off-topic gaan.
Jawel, in de ochtend en middag heeft ze de vrijheid, pas in de avond is er een verplichte excursie dus ik ben blijquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:12 schreef Tieu het volgende:
[..]
En je hebt wel kans haar dan te zien?
Nou, veel plezier dan maarquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:03 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Jawel, in de ochtend en middag heeft ze de vrijheid, pas in de avond is er een verplichte excursie dus ik ben blij.
uh ja. Het verschil tussen ¤ 3,25 of ¤3,50 voor een maaltijd merk ik nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:17 schreef Stereotomy het volgende:
Ah, Puzata Gata, lekker hoor.![]()
Hoe zijn de prijzen tegenwoordig?
bedankt voor je uitgebreide bericht!!!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:14 schreef rosstek het volgende:
Voor wat betreft het online tickets kopen, ik heb deze zomer ook op deze manier mijn tickets gekocht. Dit is mijn ervaring (als ik het goed heb onthouden);
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |